4 mei 2025, 23:44:03

mijn valkjes :)

Gestart door Saar, 5 mei 2006, 19:00:06

« vorige - volgende »

Saar

je kan er nog 1 reserveren hoor ;) :P
zelfs 3 :P :P :P
en ik zal zeker van ze genieten
groetjes Saar :-*

Mara

Citaat van: Saar op 27 juni 2006, 19:04:48
je kan er nog 1 reserveren hoor ;) :P
zelfs 3 :P :P :P
en ik zal zeker van ze genieten

Lol, die van mij zien me al aankomen als ik zeg: "Ik wil graag 2 grasjes binnen." *grinnik* Pap is er nu al niet blij mee. Maar mijn oudste binnenzittende valk, Lotje, wilt Pipo niet meer missen....echt, krijsen toen ik Pipo wegpakte net om het tafeltje groter te maken...

Groetjes  :-*

Mara

Saar

agossie
maar ik begon ook met 2 grasjes....
dat werden er 4...6....10... 16 ;D
en nu heb ik er 11 buiten en 1 binnen..
en dan had ik ook nog 6 valkjes
daar zou ik er ook nog welmeer van willen maar ik heb geen ruimte..
wat aan de ene kant maar goed is ook ;D

Mara

Ik heb 7 volwassen grasjes en dan 6 jonge grasjes...6 volwassen valkjes en 5 jonge valkjes...En zo kan ik nog wel even doorgaan....ouders worden moe van me....

Groetjes  :-*

Mara

Saar

haha
waar herken ik dat toch van  ;D ;D ;D ;D

Saar

gloeiende gloeiende!!! >:( >:( >:( >:( >:(
ik word echt gek... in 2 weken tijd ben ik 3 van mijn 5 haaitjes verloren :'( :'( en nou lag ook nog eenhoogvinkarper dood..samen met mijn haai.. ik snap er geen  :censuur van!
aan het water kan het niet liggen en de pomp is afgelopen weekend schoongemaakt.... *zucht* leuk begin van de dag..

er waren gister nog geen valkendonsjes.. moet straks nog even kijken. en met de andere baby's gaat t ook goed. :)
misschien vanmiddag foto's

Saar

jippie :D :D :D :D :D :D :D
ik heb een piepei!! :D
het jonkie is zeer actief. Ik had t eitje op mn hand en t hele eitje ging heen en weer  :o er zaten ook al barstjes in het ei
dus als k mazzel heb dan heb ik morgen m'n eerste valkendonsje van dit seizoen :D
ik heb alleen niet echt zin om nu foto's te updaten... t is mij te warm.. komt van de week wel een keertje snachts ;)

Saar

het eitje is uit :D
het is een geel donsje :D
het is of een wildkleur of een lutino :D
maar dat merk ik wel als de pennetjes doorkomen :D
ben zooooo blij :D

•=Bonnie=•

Hoi Saar, gefeliciteerd:)
Als het een lutino is zijn de vliesjesover de oogjes rood ipv donker,dat kan je dus meteen zien :)

Saar

dank je wel voor de uitleg ;) en het is volgens mij ook een lutino!!! :o dat beteken dus dat mams vreemd is gegaan.. de sloerie!! maar t jonkie ziet er hartstikke goed uit en is super levendig :D en daar gaat t om :D

Valerie

Hoi Saar,

Gefeliciteerd met je eerste donsje!

•=Bonnie=•

Hoi Saar,

Misschien is je man wel stiekem split voor Lutino en heeft het popje niets "vreemd" gedaan :)

Als je popje zelf geen lutino is dat is dit jong in elk geval een popje, dat is welhandig om te weten. :)

Saar

ik heb 2 lutino mannen in de voliere... en een wildkleur man..
en ze heeft er altijd 2 om zich heen..de wildkleur en de lutino.. de lutino helpt ook met broeden dus af en toe snap ik er niks meer van  :P
ze is zelf bont dus ja
ik zal zo even foto's neerzetten van t donsje.
ze zijn niet echt scherp maarja dat maakt  niet uit :)

groetjes Saar

•=Bonnie=•

Citaat van: Saar op  3 juli 2006, 10:59:24
en ze heeft er altijd 2 om zich heen..de wildkleur en de lutino.. de lutino helpt ook met broeden dus af en toe snap ik er niks meer van  :P
ze is zelf bont dus ja

groetjes Saar

Sja, daar wordt het dan wel ingewikkelder van, maar dat maakt nietut. Je donsje is dan sowieso een popje split voor bont :)

Saar

Citaat van: Bonnie op  3 juli 2006, 11:06:24
Citaat van: Saar op  3 juli 2006, 10:59:24
ze is zelf bont dus ja

groetjes Saar

Sja, daar wordt het dan wel ingewikkelder van, maar dat maakt nietut. Je donsje is dan sowieso een popje split voor bont :)

okee thnx voor de uitleg :)