5 mei 2025, 04:21:23

mijn valkjes :)

Gestart door Saar, 5 mei 2006, 19:00:06

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Hallo Saar, ik dacht ik kom alvast even buurten

:-* Kyra

Saar

aaaahhh wat word jij al groot en lief :D

:-* Saar, Moby en Stompie :D

Saar

En er is weer een eitje bij :D
M'n 3e koppel grasjes heeft een ei gelegd :D

groetjes Saar :-*

Saar

Er zijn weer 2 eitjes bijgekomen..
een kanarie eitje en een vinkeneitje :D
ben benieuwd wat er allemaal precies is bevrucht maar dat is nog effe afwachten. De valken moetenals t goed is vandaag ook weer een eitje leggen. K zet er van de week wel een paar foto's op van de eitjes

groetjes Saar :D

Saar

er is weer een valkeneitje bij :D

:-* Saar

Saar

Er zijn weer 5 eitjes bij :D
een paar foto's van de eitjes:
de vinkeneitjes

eitjes grasjes blok 2

eitjes grasjes blok 3

blok 4 is onbewoond dus blok 5 eitjes grasjes

grasjes blok 6

kanariesnestje

valkeneitje

en het binnenhok waar de valken hun eitjes leggen

in blok 5 moet er vanmiddag nog een eitje bijliggen als het goed is.. En ik heb nog geen foto kunnen maken van de 2 valkeneitjes.. Ze worden erg goed bewaakt dus die laat ik liever rustig liggen.

Rob S

Hey Saar,

Jij hebt ook veel verschillende soorten vogels, leuk ;D. Wat voor vinkjes heb je eigenlijk?

Groetjes

Saar

Rianne

Hoi Saar,

Gefeliciteerd met je 16 eitjes! Je zal het straks wel druk krijgen! :D

Gebruik jij geen bodembedekking in de blokken? Ik gebruik zelf houtsnippers, die ook voor hamsterkooien gebruikt worden. Dat is makkelijker met schoonmaken, en je jongen hebben meer grip tijdens het staan en waggelen, waardoor de kans op spreidpootjes kleiner wordt. :)

Saar

18 mei 2006, 17:00:49 #54 Last Edit: 18 mei 2006, 17:04:30 by Saar
dank je wel :D
En dan zijn ze net begonnen met  leggen!En als ik er houtsnippers in de blokken doe, dan gooien ze het allemaal aan de kant.. Dus erg veel zin heeft dat ook niet. En ik doe het al 9 jaar zo en ik heb nog nooit spreidpootjes gehad :) En in het binnenhok liggen er wel houtsnippers.En bij de kanaries en de vinken gebruik ik nestmateriaal.

hippysuus

Citaat van: Bonnie op 16 mei 2006, 18:20:19

Oooh wat een schoonheid!  :-*

Saar

Citaat van: hippysuus op 18 mei 2006, 21:45:39
Citaat van: Bonnie op 16 mei 2006, 18:20:19

Oooh wat een schoonheid!  :-*

dat ben ik nou helemaal met je eens ;)

Saar

ik heb foto's gemaakt van mn valkenkoppel :D
en met de eitjes natuurlijk ;)
de eitjes:

de pop:

en Kuif de man:

Toen ik in de voliere keek lag er een kanarie eitje op de grond :o.. Dus van wie die is dat weet ik niet.. Maar er hangen genoeg huisjes dus ik snap het niet:S Ik heb het ei bij de andere kanarie eitjes gelegd.. OP de hoop dat dat popje gaat broeden. even een overzicht van de eitjes:

Bij de zebravinkjes: 6
in totaal bij de grasjes: 7
bij de kanaries: 4
valkjes: 3

groetjes Saar  :-*

Lin

Ach hebben ze nou niet in het blok gelegd? Dat is toch ook wat. ik hoop dat ze lekker met rust gelaten worden. ik zag dat je al antwoord had gegeven op de vraag over je bodembedekking. Wat glimmen je eitjes zo met die flits  ;D wat een mooie foto heeft bonnie geplaatst. Wat een mooi koppie. Albinos hebben eigenlijk altijd een mooi koppie vind ik.

Groeten Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Saar

ik weet voor 99% dat ze met rust worden gelaten ;)
Kuif is nogal agressief tegen alle vogeltjes dus dat moet goed komen ;) En Kyra is idd een supermooie dame ;D Ik denk dat Moby haar niet kan weerstaan :P