2 mei 2025, 00:18:08

Sallandse Valkparkieten

Gestart door Rob S, 5 mei 2006, 14:24:21

« vorige - volgende »

Rob S

Citaat van: Peetie op 10 oktober 2007, 14:00:36
We willen heel graag foto's zien van je kleintjes  ;D !!

Groeten Petra  :D

Hoi Petra,

Dan zul je toch even moeten wachten, ik ben heel erg druk met school en as vrijdag ga ik een week op vakantie. Als ik dan volgende week vrijdag er weer ben zal ik kijken of ik foto's kan maken ;)

Groetjes

Mara

Hoi Rob

Dan krijgen we misschien ontwenningsverschijnselen.  ;) Waar ga je naartoe op vakantie?

mara

Rob S

Belgë! ;D Ik ga samen met mijn vriendin en haar ouders en broertje naar Rekem, dat ligt zo'n 10 km onder Maastricht.

Mara

Hoi Rob

Gezellig hoor. Ga je dan ook een dagje winkelen in Maastricht? Altijd gezellig.  ;D

Mara

Rob S

Ik geloof meerdere dagen zelfs, kan leuk zijn als je van winkelen houdt. 1 dag vind ik zelf wel leuk, maar meerdere dagen moet ik nog even aanzien denk ik :P

Mara

Hoi Rob

Er is ook genoeg andere leuke dingen te doen. Valkenburg staat bijvoorbeeld bekend om zijn grotten. Je kunt ook eens in Valkenburg naar 'de Mijn' gaan. Dat is een mijn museum in een grot. Erg leuk en interessant.

mara

*Petra*

Citaat van: Rob S op 10 oktober 2007, 18:59:01

Hoi Petra,

Dan zul je toch even moeten wachten, ik ben heel erg druk met school en as vrijdag ga ik een week op vakantie. Als ik dan volgende week vrijdag er weer ben zal ik kijken of ik foto's kan maken ;)

Groetjes

We wachten wel even, beloofd  ;)
Groetjes Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rob S

Citaat van: Peetie op 11 oktober 2007, 11:46:36
Citaat van: Rob S op 10 oktober 2007, 18:59:01

Hoi Petra,

Groetjes

We wachten wel even, beloofd  ;)
Groetjes Petra

Haha is goed ;)
Citaat van: Caroline op 11 oktober 2007, 21:08:22
Fijne vakantie!!!  :D

Dank je ;D, en dat gaat vast wel lukken ;)

♥Debby♥

He Rob, ben denk ik te laat maar een fijne vakantie en dan maar weer vlug terug en foto's maken!  :P

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Rob S

Hoi allemaal,

Ik ben gister weer gekomen van een mega prachtige grandioze vakantie ;D! Echt heel erg leuk! Veel leuke dingen gedaan, zoals bezoekjes aan Maastricht, de Luikse markt op zondag, grotbiken in de mergelgroeve in Valkenburg en nog meer van dat soort dingen ;D!

En thuisgekomen zag ik dat mijn moeder de vogels keurig verzorgd heeft, haast iets te goed zelfs. Want in 1 week tijd is er zo ongeveer een heel pak eivoer doorgegaan :o, wel een beetje veel voor maar 1 koppel met 4 jongen :P. De jonge vogels zien er allemaal goed uit en ik verwacht dat de eerste over een aantal dagen uit zal vliegen.
Ik heb vanavond geprobeerd om foto's te maken, maar het was toch al te donker dus morgen weer een kans.

Groetjes Rob

Mara

Hoi Rob

Tja, je kunt nooit zeggen dat je moeder niet goed haar best gedaan heeft.  ;D

En, krijgen we nu die beloofde foto's?

Mara

Rob S

Hoi Mara,

Nee, die heb ik nog niet. Ik heb geprobeerd om vanavond foto's te maken maar dat wou niet echt lukken. Het was al te donker buiten. Morgen weer een kans ;)

Mara

Hoi Rob

Haha....het is ook te donker nu. Trouwens, helemaal vergeten te zeggen, welkom terug van vakantie. Maar het is heel leuk geweest zo te horen.

Mara

Rob S

Dank je ;D! Ja ik heb echt heel erg genoten! Echt een onwijs leuke week gehad :D