2 mei 2025, 00:44:08

Sallandse Valkparkieten

Gestart door Rob S, 5 mei 2006, 14:24:21

« vorige - volgende »

Rob S

Citaat van: Ivy op  7 augustus 2007, 21:43:28
Hoi Rob.
Heb je een foto van haar? Niet dat ik denk dat Gerard ooit nog ja zegt op een valkje... maar ik ben gewoon benieuwd hoe ze er nu uitziet...
Ben wel al het trukje van Poes in de laarsen uit Shrek aan het oefennen, wie weet :P

;D ;D

In ieder geval, ik hoop dat je een fijn huisje vindt voor haar.
Groetjes, Ivana

Haha als je vanavond net zo lief kijkt als Poes moet het toch wel lukken :P

Ik zal morgen even een foto maken, en dan die hier neerzetten en ook bij het herplaatsingsberichtje

Groetjes

Rianne

Hoi Rob,

als het valkje niet bij Ivana terecht kan, wil ik mijn moeder ook wel Poeslief aan kijken ;D Die heeft net een nieuwe buitenvoliere dus wie weet :)

Saar

Hoi Rob,
Ik heb t er met chiel over gehad, en hij wilt het valkje er niet bij hebben :( Succes met zoeken!
Groetjes Saar :-*

Rianne

Hey Rob,

mijn moeder wil haar wel overnemen. :)

Ivy

Hoi Rob en Rianne.
Zo te zien is het al opgelost :)
Mijn poesogen werkten echt niet, het zal wel nog jaren duren voor het me weer lukt haha.
Gelukkig heb je een leuk huisje voor haar, Rob.
Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Rianne

Hoi Ivana,

het was me hier thuis ook niet meer gelukt denk ik. 10 valkjes is het maximum, en 11 wordt al gauw weer 12 enz enz. ;D

Rob S

Hoi allemaal,

Ja ik ben er erg blij mee dat het valkje een huisje heeft gevonden. Anders had het waarschijnlijk volgend kweekseizoen alleen moeten zitten in een kweekkooi, en dat is ook niet wat.

Vanavond wordt er nog een jonge lutino pop opgehaald door iemand uit Amersfoort, dus al mijn jongen van dit jaar hebben dan een huisje gevonden ;D

Verder gaat het met mezelf zo langzamerhand ook wat beter, hopelijk kan ik dan morgen weer gaan werken en van het weekend is het hier dorpsfeest dus dat kan ik ook niet zomaar missen ;)

Groetjes

Anke

Hoi Rob,
Alleen maar goed nieuws hier, fijn dat al je jonkies nu een huisje hebben!
Prettig dat je weer beter bent. Veel plezier bij het dorpsfeest ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

Dorpsfeesten zijn cool  ;D

Rob S

Citaat van: Bonnie op 10 augustus 2007, 22:50:15
Dorpsfeesten zijn cool  ;D

Dat klopt helemaal, altijd zeer gezellig ;D

Citaat van: til (anke) op  9 augustus 2007, 20:54:32
Hoi Rob,
Alleen maar goed nieuws hier, fijn dat al je jonkies nu een huisje hebben!
Prettig dat je weer beter bent. Veel plezier bij het dorpsfeest ;D
Groetjes Anke

Ik ben nog niet helemaal beter hoor, heb nu gelukkig wel weer 2 dagen gewerkt maar het is nog niet weer 100% goed.

Ik heb voor de verandering maar eens een paar foto's gemaakt van de volierebewoners:

Cinnamon opaline getekende man, pleegpapa van het valkje van Rianne.

Cinnamon getekende witmasker pop, pleegmama van het valkje van Rianne.

Het bonte witmasker mannetje van Rianne

Nog een keer

Hij is echt spierwit ;D

Het achterstandsvalkje dat naar Riannes moeder gaat en zich steeds beter weet te redden.

Nog een keertje

Opaline man split bont en witmasker, die zeer waarschijnlijk weggaat volgend voorjaar.

Getekende man split opaline en cinnamon. Echt een superleuk vogeltje, hij fluit de hele dag door ;D

Groepsfoto

Nog eentje

En de diamantduifjes

Groetjes

Anke

Hoi Rob,
Wat een prachtige foto's weer!!
Het mannetje dat naar Rianne gaat is ook heel erg mooi :)
Ik hoop dat je je gauw weer 100% fit voelt :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Rob,

Wat een leuke foto's. Ik vind dat je super mooie valkjes hebt.
:-* :-* :-*

Groetjes Anja

Rianne

Wat een mooi valkje zeg. :) Hopelijk wordt m'n albino niet jaloers, die is niet zo wit meer ;D M'n moeder is blij dat het achterstandvalkje naar haar toe kan. Dan zit haar witmaskertje niet meer als enig valkje in de voliere :)

Mara

Hoi Rob

Wat lees ik nu over je achtestandsvalkje? Het heeft een huisje gevonden? Nou, dat is mooi zeg en ik denk dat ze het bij Rianne haar moeder goed gaat krijgen.

En je hebt hele mooie foto's gemaakt!!

mara

Caroline

Gaaf, je foto´s, mooie valkjes hoor.

Het gezellige getekende valkje wat de hele dag fluit is dat het jong van Spik &Span van Mandy??

Ik heb dan namelijk zijn broer uit een later nest en ook die fluit de hele dag door.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.