2 mei 2025, 20:09:18

Sallandse Valkparkieten

Gestart door Rob S, 5 mei 2006, 14:24:21

« vorige - volgende »

Rob S

Haha inderdaad, het lijkt me echt geweldig om een tamme valk te hebben. Maar goed, eerst maar eens praten om tijdelijk valkjes binnen te hebben. Alleen een nadeel dat er dan weer een kooi moet komen, maar daar hebben we marktplaats voor ;)

Ik heb ondertussen ook maar een advertentie geplaatst op vogelarena en toen ik toch bezig was met inschrijven heb ik me ook maar aangemeld bij €uro-parrot.

Groetjes Rob

Saar

jammer dat je zo ver weg woont vanaf hier :(
ben namelijk un beetje flieft op je bontje ;D
maar mijn tijd komt wel un keer ;D

groetjes Saar :-*

Rob S

18 augustus 2006, 12:33:59 #272 Last Edit: 18 augustus 2006, 12:52:00 by Rob S
Tsjah dat is dan wel jammer inderdaad, maar volgens mij wordt het wel een heel mooi vogeltje. En vanmorgen is mijn cinnamon geparelde lutino uitgevlogen ;D.

En net ging ik weer even kijken, hej waar is ze nou. Zat ze in het binnenhok waar de ouders dus helemaal nooit zitten. Dus heb ik haar maar even teruggezet in de gewone voliere, zodat ze in ieder geval gevoerd wordt. En ik heb het buitenhok maar even afgesloten zodat er geen valkjes meer in kunnen.

Groetjes Rob

Saar

heb t nog even opgezocht...
t is 121 km bij me vandaan :( baluhhhh :'(
maargoed niks aan te doen

groetjes Saar :-*

Rob S

Dat is inderdaad een eindje weg :P.

Met de uitgevlogen cinnamon geparelde lutino ( nog steeds geen naam ???) gaat het goed, het wordt door wel 4 valkparkieten gevoerd ;D :o!

Groetjes Rob

Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Rob S

Rianne

bobbie

Tjeetje Rob,

Jij hebt ook mooie jongen zeg. :o

Als ik mijn eerste jonkie hou (bont/cinnamon/opaline) noem ik haar Triple omdat ze 3 mutaties heeft, zeg maar ;) en ik vind het een leuke naam. Crea-geest af en toe. ;D

Ik hoop voor je dat je snel goede baasjes vindt voor de rest van de jonkies.

Groetjes, Nel :)

Rob S

En ik ben weer aanwezig!

Ik ben eigenlijk niet aanwezig geweest laatste tijd omdat ik dorpsfeest had hier, en van maandag tot en met vrijdag kindervakantieweek (houtdorp) en direct erachteraan dorpsfeest bij mijn vriendin in het dorp.

Maar met de vogels gaat het goed, alle jongen zijn uitgevlogen en het zijn echt mooie vogels aan het worden. Alleen heb ik nog voor geen enkele valk een baasje kunnen vinden >:(.

Groetjes

•=Bonnie=•

Citaat van: Rob S op 28 augustus 2006, 18:34:55
Alleen heb ik nog voor geen enkele valk een baasje kunnen vinden >:(.

Ohw, dat schiet natuurlijk ook niet op  :-\ Wat heb je nog zitten dan?

Rob S

Hoi Bonnie,

Ik heb nog 3 wildkleurtjes zitten, 3 geparelden, 1 cinnamon geparelde, 1 bonte en 1 geparelde lutino zitten.

Groetjes

Rob S

Hallo,

Hier even weer een berichtje van mij, ik heb gisteren even een grinbak om de voliere gemaakt met Schots graniet erin. Ook heb ik even de broedblokken uit de voliere gehaald en even 5 valkjes in een broedkooi gezet. Want ik had zo'n beetje 18 valkjes in de voliere, en dat is wel erg veel voor een voliere met een doorsnede van 2.40 meter.

Ook heb ik iemand gevonden die morgen waarschijnlijk wil komen kijken naar 2 wildkleur valkjes. En heel binnenkort komt er nog iemand hier uit het dorp kijken.

Groetjes Rob

margreet

hallo Rob,

Veel succes met het zoeken naar nieuwe baasjes. Zelf heb ik net de laatste van mijn 10 jongen verkocht, kreeg vanmiddag weer een aanvraag. Gerda had ook weer een paar aanvragen
en Ik dacht aan jouw. Maar ik heb even gekeken waar je woont en dat is iets te ver. Gerda en ik wonen in het westen.
Jammer, ik heb wel meer mensen doorverwezen.

veel succes, je hebt trouwens hele mooie valkjes

groetjes Margreet

Rob S

Hoi Margreet,

Leuk dat je toch nog even aan mij dacht, alleen jammer dat het geen positieve gevolgen heeft. Die man die gister zou komen heeft afgehaakt, maar nu heb ik weer iemand die geinteresseerd is. Hopelijk heeft dat meer succes. Ik heb zelf ook een beetje de indruk dat de vraag hier niet zo groot is naar valkjes.

Groetjes Rob