2 mei 2025, 00:44:56

Sallandse Valkparkieten

Gestart door Rob S, 5 mei 2006, 14:24:21

« vorige - volgende »

margreet

hallo Rob,

Waarschijnlijk is het aanbod groter, stond vandaag weer iemand op de mail of ik nog valkjes had?.
In ieder geval succes verder.

groetjes Margreet

Rob S

Een aantal jongen van dit jaar.

Groetjes Rob

Joyce28

Wat een beauty's :-* daar vind je vast wel gauw baasjes voor hoor :)

Rob S

Citaat van: -Joyce- op  3 september 2006, 21:12:00
Wat een beauty's :-* daar vind je vast wel gauw baasjes voor hoor :)

Dat hoop ik, ik heb nog steeds geen enkel jong valkje verkocht. Ook heb ik nu ook een succesvol koppel te koop, wildkleur man split bont x geparelde pop.

Verder gaat alles goed hier, heb van de week 2 chinese dwergkwartel hennetjes gekocht. Maar deze zijn nog erg schuw.

Groetjes Rob

Rob S

Eindelijk, het 1e jonge valkje is gereserveerd. Het is de bonte man, die gaat weg als hij helemaal zelfstandig is.

Nu maar hopen dat de rest ook gaat volgen ???....

Groetjes Rob

Riny

Hoy Rob
Wat vervelend toch dat je zo moet leuren om je valkjes kwijt te worden.
Mijn broedseizoen zit er op ,afgelopen maandag zijn de laatste 12 valkjes de deur uit gegaan.
Ik hoop dat je snel een plekje vindt voor de andere valkjes.
Groetjes Riny :D

Ivy

Aw arme Rob.
Misschien helpt het als je van elke valkje een foto maak en ze dan afzonderlijk op verschillende plaatsen zet (marktplaats, vogelarena, hier op de site ed). Hoe mooier de foto hoe makkelijker de mensen op af komen (zo ben ik ook de mijne kwijt :P ;D).
Ik wens je veeeeel succes, het lukt vast!
Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Rob S

Hoi Ivy,

Jij hebt nog eens goede ideeën. Dat moet ik dan maar eens gaan doen.

En ja, hopelijk kom ik er snel van af. Ik had graag zondag naar de heetense vogelmarkt gewild, om mannen te kopen voor mijn vrijgezelle vrouwen. Daar heb ik vorig jaar mijn mooie primrose cinnamon witmaskers gekocht. En daar zoek ik nog mannen voor. Helaas zal dat zondag niet gaan lukken, wegens ruimtegebrek hier >:(.

Groetjes Rob

Rob S

Hallo,

Morgen ga ik toch maar even naar de vogelmarkt in Heeten, kijken of ze nog weer van zulke mooie vogels hebben zitten als vorig jaar. Ik ben nog op zoek naar 3 mannen voor mijn 2 witmaskers cinnamon primrose (die komen ook van de Heetense markt af) en voor volgend jaar een tijdelijke man voor mijn geparelde lutino. Ook wil ik even kijken naar een koppeltje catharina parkieten, dat lijken me heel erg leuke vogeltjes.

Groetjes Rob

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

•=Bonnie=•

11 september 2006, 14:08:13 #295 Last Edit: 19 september 2006, 15:20:40 by Bonnie
En, heb je nog wat leuks gevonden?

Ben jij je jongen al kwijt? Zo stom, van de laatste ronde zijn ze nu al alemaal weg en ze zijn pas een week oud, van de tweede ronde heb ik er nog steeds twee over  :-\

Volgend jaar sla ik de tweede ronde maar over en ga direct door naar de 3e denk ik LOL  ;D :D

Rob S

Hoi Bonnie,

Nee, toen ik kwam was het al zo´n beetje afgelopen. Ik moest ´s ochtends eerst voetballen, en dat was om 12 uur afgelopen. Dus ik stond om kwart over 12 in Heeten, is iedereen al bezig met opruimen >:(. Maar toch ben ik even naar binnen gelopen om rond te neuzen, maar daar was niet veel meer te zien.

Over een uurtje wordt het bonte valkje opgehaald, en dan heb ik er nog steeds 10 over. Ik heb ook een koppel te koop gezet, waarvan de man erg agressief is in het broedseizoen.

Ik heb je advertentie net al wel gezien op de verkooppagina, maar de prijs staat me niet zo aan :P. En ik heb ook geen flauw idee hoe die catharina´s van jou eruitzien, wat voor kleur bij welke mutatie hoort bedoel ik dan.

Zometeen zal ik weer even wat foto´s plaatsen van mijn valkjes.

Groetjes Rob

Rob S

Hahah oow, nja ik wil er zowiezo maar 2 hebben. Maar ik ga pas verder kijken als ik deze 10 valken verkocht heb, dat lijkt me wel net zo verstandig.

Groetjes Rob

Rob S

En dat worden dus 11 valken te koop. Die man is net geweest, en dacht dat het om 1 van mijn witmasker primroses ging. Dus hij heeft het bontje niet meegenomen >:(.

En de foto's zijn niet zo goed gelukt, dus voorlopig nog geen foto's...

Groetjes Rob

•=Bonnie=•

Ohw lekker dan  ::) Nou succes ermee. Anders neem je ze straks toch lekker mee naar Zwolle?