4 november 2025, 15:25:05

Sallandse Valkparkieten

Gestart door Rob S, 5 mei 2006, 14:24:21

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Rob
Hartelijk gefeliciteerd, laat nu de kurken maar knallen.
Het gefuif kan beginnen.
Groetjes Riny :D

Rob S

Hey Riny,

Dank je, en vanavond feesten!!! Echt een enorme opluchting. Nu alleen vanmiddag nog even naar school de cijfers ophalen.

Groetjes Rob

Marianne

Hoi Rob,

Gefeliciteerd met je HAVO- diploma!

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Rob S

Hoi Marianne,

Dank je, zometeen eerst naar mn vriendin toe, die is ook geslaagd. En daarna naar school, cijfers halen. En dan feesten!!!

Groetjes Rob

hippysuus

Proficiat!! Goed gedaan....en nu heb je heerlijk rust, dat is een superlekker gevoel he?

Fijne tijd!!!
Suus

Rianne

Hoi Rob! Gefeliciteerd met je diploma! :D

Caroline

Hoi Rob,

gefeliciteerd!!

Heel veel plezier met alle examenfeesten.  :D

Natuurlijk ook je vriendin gefeliciteerd!

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Gefeliciteerd Rob!! Gelukkig maar, en nu hopen dat alles goed gaat met je kleintjes

Liefs

mara

Rob S

Hallo allemaal,

Iedereen bedankt voor de felicitaties! ;D
Vanmiddag even de cijferlijst opgehaald, en tot mijn verbazing geen enkele onvoldoende ;D! Ik had verwacht dat ik wiskunde en natuurkunde slecht had gemaakt, maar voor wiskunde nog een 6,7 en natuurkunde een 5,4. Dus alles voldoende. Voor economie had ik zelfs een 8,6 :o.

En nu maar weer naar de kroeg toe, de nodige biertjes nuttigen :P

Groetjes

Ineke

♪ Marlies

Hoi Rob, ;D

Gefeliciteerd met je diploma. Dat geeft zeker wel een lekker gevoel, dat het allemaal goed is gegaan. :P
Lekker feesten maar, dat heb je wel verdiend. ;D

Nu heb je alle tijd van de wereld  voor je vogels, of heb je een vakantiebaantje. ;D

Groetjes Marlies ;)

Rob S

17 juni 2006, 14:11:48 #161 Last Edit: 17 juni 2006, 14:14:40 by Rob S
Hey Marlies,

Dank je ;D. Ja gisteravond was het eventjes rustig in de kroeg zitten, maar vanavond gaat het feest losbarsten in Dieka ;D.
Ik heb een vakantiebaantje op een vakantiepark, maar zat al over het aantal uren heen dat ik mocht werken deze week. Dus ik heb een lekker middagje vrij ;D

En dus heb ik nu lekker alle tijd voor de vogels. Vanmiddag zijn de zebravinken en de jonge duifjes verkocht aan iemand hier uit het dorp. En van dat geld heb ik een schitterende lutino man gekocht vanmiddag.

Met de jonge valkjes gaat het enorm goed, ze groeien echt heel erg hard. De zwarte eitjes van de witmasker primrose pop zijn helaas nog niet uitgekomen, en ik verwacht ook niet dat dat nog gaat gebeuren.

Groetjes Rob ;D

♪ Marlies

Rob S

Hahaha, ik zal straks een paar foto's maken. Maar eerst heb ik nog een vraag. Ik heb de nieuwe valk bij de grasparkieten in het hok gedaan, maar dat is geen succes. De valk wordt continu gepikt door de grasjes. Nu vraag ik me af of ik deze nieuwe man bij de valkparkieten in kan doen die al nestjes hebben. Dus kan dat?

Caroline

Hoi Rob,

aangezien je allemaal jonkies verwacht is het misschien beter, eigenlijk is dat natuurlijk altijd beter, om hem eerst in quarantaine te zetten.

Zou ik tenminste doen.

Veel succes ermee.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.