Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Snip en Snap

Wat ontzettend mooi zeg !!
Die rosella's en grasparkieten er ook nog tussen, geweldig !!
Groetjes saskia
Snip en Snap Valkjesopvang
http://www.monsterlijkgoed.nl/snipensnap
Dierenwebshop www.monsterlijkgoed.nl

Mara

Citaat van: Snip en Snap op  1 september 2008, 13:13:19
Wat ontzettend mooi zeg !!
Die rosella's en grasparkieten er ook nog tussen, geweldig !!
Groetjes saskia


Hoi Saskia

Ja, ik heb een gemengde voliere en het gaat allemaal goed hoor. Er komen nog meer foto's, maar moet ook nog zoveel bijlezen en krijg zo meteen nog kermisvisite. Maar, de rest van de foto's komen ook nog, kun je ook zien hoe mijn rosella lekker gek is.

GRoetjes

Mara

Mara


Mara


Mara


Mara


Mara































Dat waren ze. Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben.

Mara

Dierenfreackske

Wat een mooie foto's , super super super , grtjs Ann ;D ;D



Mandy

Wat is het toch een mooie gezellige kleurrijke bonte boel daar bij jou! ;D
Hopelijk zie je alleen niet meer van dat grijze gespuis, bah wat een ellende is dat toch, weet er helaas alles van. :-\
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Kimm

hoi mara,

prachtige foto's heb je gemaakt! :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

danielle

Wouw echt super mooi foto's !
Ik heb er van genoten  :D

Dierenfreackske

Hoi Mara , hoe is het daar met de vogeltjes ? Grtjs Ann



♥Debby♥

na lange tijd van afwezigheid had ik weer zin in wat mooie foto's.. en waar vind ik die?? In jouw boekje natuurlijk!!

heb genoten van heeeeeel veel foto's!! zag zelfs een paar onbekende koppie's voorbij komen! heel erg gaaf zeg!

Je vogels hebben een waar paradijs en genieten zo te zien met volle teugen!!

Groetjes!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja


Mooie foto's zeg. Ik heb er van genoten.

Waarom heb jij geen foto ingestiird voor de wedstrijd? Jij hebt genoeg pareltjes in de voliere.

Liefs Anja

Mara

Hoi Ann, Kimm, Mandy, Danielle, Debby en Anja

Dank jullie wel voor de complimentjes. Ben ook trost op mij lieverdjes.

Debby, als je wilt weten wie wie is, moet je me dat maar even laten weten, dan maak ik een voorstelrondje.

Anja, ik heb eigenlijk niet zo'n mooie foto's van mijn pareltjes...heb er wel genoeg inderdaad.

Verder even een andere mededeling. Mijn ineternet en telefoon ligt er uit....al voor de 5de keer sinds we ZIGGO hebben. Nu heb ik daarvoor gebeld, nu zit ik dus tot donderdag zonder telefoon en internet, nu kan ik dat internet wel overleven, alleen de telefoon vind ik veel erger.....Moet dus echt 3 dagen wachten op de monteur....echt  :censuur :censuur. Dus voorlopig geen foto's....geen update's en ik hoop dat ik voordat we naar het NOP gaan mijn internet weer werkt, dan kan ik tenminste Gerda een bevestiging sturen dat ik zeker mee ga. Maar hoe dan ook, ik ga mee naar het NOP!!!!!! Ik ben in elk geval wel mobiel te bereiken...maar probeer me nog wel te melden van de week. Gelukkig mag ik nu bij een vriendin van me even online....

Nou, ik hoop dat jullie me een beetje zullen missen.  ;)

Groetjes

Mara