Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Ann,

Kijk eens.... Mag toch wel hè Eugenie?










De ouders van Yiba


Yiba en Kiaro

Groetejs Anja

Mara

Hoi Anja

Jij mag dat.  ;D Ik denk dat jij ook meer foto's hebt waar Yiba goed opstaat.  :-*

GRoetjes

Mara

Dierenfreackske




Wilma1


Jij moet  wat meer eten hoor  ::) je bent zó klein  ;D

Nottie heeft idd iets weg van Yiba, ze is zóóóóóó mooi..... nu al, laat staan als ze is uitgeroeid  :D

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Ann

Nottie lijkt idd op Yiba, maar ik vind Yiba een ontzettend mooi popje. En Nottie zal ook een heel mooie valkje worden!!

Hoi Wilma

Hihi, leuke tekst bij de foto zeg. Haha.

Groetjes

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara , dank je n hihi , ik hoop ook dat het een popje is maar een man is ook goed , maar dan moet ik nog te veel popjes bij kopen he ! Grtjs Ann



Mara

Citaat van: Dierenfreackske op 10 juli 2008, 20:07:09
Hoi Mara , dank je n hihi , ik hoop ook dat het een popje is maar een man is ook goed , maar dan moet ik nog te veel popjes bij kopen he ! Grtjs Ann


Hoi Ann

Haha, maar dat is toch leuk om popjes te kopen  ;) Maar dan raakt de voliere wel zo gauw vol he...Haha, ik vind het wel altijd jammer dat mannetjes hun parels verliezen, dat vind ik zo zonde.

Groetjes

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara , ja he , ik hoop dat Nottie zijn pareltjes houd dan is het een popje he ! Grtjs Ann



Wilma1

Citaat van: Dierenfreackske op 10 juli 2008, 20:07:09
Hoi Mara , dank je n hihi , ik hoop ook dat het een popje is maar een man is ook goed , maar dan moet ik nog te veel popjes bij kopen he ! Grtjs Ann


Als  Nottie kan "headbangen" is het een man, want zijn pappa kan dat heel goed  :P  ;) heeft ie van Coco en Ruby geleerd  ;D

En valkjes bijkopen is het minst erge  ;D :P
:) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Manon*

Hoi Mara,

Ik ben ook weer bijgelezen, liep alweer wat achter :P

Dierenfreackske

Hoi hoi , alles kids met de valkjes en vogeltjes daar ? Grtjs Ann ;D ;D



Mara

Hoi iedereen

Hier gaat alles prima. Druk druk. Maar de birdies doen het goed. Morgen heb ik hopelijk foto's.

Groetjes

mara


Anja


Dierenfreackske

Hoi  Mara ......hoor ik daar foto's ?   ;D ;D ;D

Alles goed daar met de valkjes ? Grtjs Ann