Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Kimm

hoi mara,

wat fijn dat het zo goed gaat. leuk hoor!
en mooie foto's en filmpje :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mara

Hoi Anja

Vanmorgen zat Yuultje op mijn hoofd. Ik had een bakje met eivoer en kruiden in mijn handen en Krullenbol kwam bij me zitten, dus Yuultje wilde dat ook, en dan maar op mijn hoofd landen...hihi. Ze doen het allemaal goed. Yuultje heeft zich het makkelijkste aangepast, maar toch let ze ook heel goed op Yella, Yiba en Yubel hoor.

Hoi Kimm

Dank je voor het compliment.

Mara

Anja

Hoi Eugenie,

Wat fijn om te horen. Ik had al een vermoeden dat Yuul zich het snelste thuis zou gaan voelen.

Heerlijk om het allemaal te horen.

Groetjes Anja

Mara

Citaat van: Anja op 30 april 2008, 16:32:36
Hoi Eugenie,

Wat fijn om te horen. Ik had al een vermoeden dat Yuul zich het snelste thuis zou gaan voelen.

Heerlijk om het allemaal te horen.

Groetjes Anja

Yuultje is echt heel goed gewend. Ze is ook absoluut niet bang voor de anderen.

Groetjes

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara , wat heb ik weer genoten van je leuke en mooie foto's van de valkjes e Yuultje ....de valkjes die van Anja komen voelen zich duidelijk op hun gemak daar ! Heel gezellig ook wel , leuk speelgoed , grote voiliere en veel klimdingen erin enzo , heel groot ook he ! En de foto van de rossella is ook super , wat een mooie vogels heb je in de voiliere daar ! Met hoevelen zijn ze daar in de voiliere ? Een echt gezellige boel daar bij je je ! Grtjs Ann

Wilma1

Prachtige foto's Eugenie  :D ze zitten zo heerlijk relaxt  :D

Hoe is het met je arm ???

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Ann

Momenteel heb ik:
5 kwartels
5 rosella's
bijna 18 valkjes
2 roodruggen
9 grasjes

Hoi Wilma

Met de arm gaat het op en af. Heb een brace maar merk eigenlijk weinig verschil....Hoe is het met jouw voetje?

GRoetjes

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara ....leuk leuk leuk  ;D ;D. Wat gaaf zeg , zoveel vogels . Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Ik heb super genoten van al je prachtige foto's :-*

jolandaW

Hoi Mara

Ik had weer een hoop bij te lezen bij je en heb ook weer je foto's bekeken.
Je hebt er weer een aantal valkjes bij las ik, leuk hoor
Wat ook altijd leuk is als ze bij je komen zitten, eigenlijk vind ik dat nog het leukste van ze dat ze ondanks dat ze in de voliere zitten toch ook nog tam zijn of worden.
Het vertrouwen dat ze in je hebben.

groetjes jolanda

•=Bonnie=•

Wilma1

Citaat van: Mara op 30 april 2008, 19:35:55
Met de arm gaat het op en af. Heb een brace maar merk eigenlijk weinig verschil....Hoe is het met jouw voetje?

GRoetjes

Mara

:-\ Jammer dat je weinig baat hebt bij de brace  :-\ Mijn voeten gaat beter, zwelling is weg, de roodheid en het branderige nu ook.

De gewezen open plekje trekken wat, maar dat is niet erg. Schoenen aan voelt nog niet echt prettig, dat schuurt. Maar dag bij dag geen klagen  ;)

Hoe krijg jij trouwens van die mooie grote foto's ??? ??? Die zijn zo duidelijk alsof je voliere in de kamer stat hier  ;D (welleuk en zonder stof  :P ;) )

:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Ann

Dank je wel!!

Hoi Jeannine

Bedankt voor het complimentje.

Hoi Jolanda

Ik heb er sinds zondag 4 nieuwe valkjes bij, en vanmiddag komen er of 3 of 4 valkjes bij. Ik vind het geweldig dat Yiba, Yubel en Yella opstappen en ook op mijn schouder komen zitten. Yuultje doet dat helemaal niet en mijn eigen vogeltjes ook niet. Is wel fijn en als ze blijven opstappen, dan is het alleen maar meegenomen.

Hoi Bonnie

Het zijn er momenteel eigenlijk nog 14. Maar vanmiddag ga ik de resterende valkjes bij Chantal ophalen.

Hoi Wilma

Fijn dat het met je voetje weer de betere kant op gaat. Tja, hoe ik zulke grote, duidelijke foto's krijg. Ik verklein ze niet, ik upload ze via Photobucket en normaal deed het forum ze verkleinen maar dus niet meer.....Ik vind dit formaat niet storend als ik heel eerlijk mag zijn. Verder heb ik ewoon een hele simpele Kodak Easyshare CD33 camera. Heb er over gedacht om een Canon Cybershot aan te schaffen, maar zolang deze camere het nog goed doet....dan ben ik tevreden.  :) En volgens mij jullie ook? Ik zal blij zijn als voorgoed de verandazeilen omhoog mogen in de voliere, dan kan ik echt eens heel goed alles schoonmaken en ik de stof eens heel goed overal weg kan halen....maar dan moet ik nog even wachten...

mara

Mara

Hoi iedereen

Ik heb wat foto's voor jullie...en een nieuwtje...kijken of iemand het ziet.  :-X

Er komen nog meer foto's!!!

Mara

Anke

Hoi Mara,
Ik zie......valkjes ;D :o
Zitten de vier nieuwe valkjes ook al in de voliere?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes