Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi Ann

Ik reageer later uitgebreid op je reactie, kom even gauw een  update plaatsen...

Hoi iedereen

Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest met mijn arm. Als het met RUST niet overgaat, dan moeten er spuiten in mijn arm....daar ben ik dus echt niet blij mee. Ga vanavond toch proberen te werken, zal wel moeten gaan werken. Maar goed, nu weten jullie in elk geval hoe het met me gaat. De pijn is eigenlijk niet te hebben, het doet onnoemelijk zeer. Maar we maken er gewoon het beste van.

Groetjes

Mara

Anja

Mara

Hoi Anja

Graag gedaan. Hoop dat jullie het kaartje leuk vonden.

Hoi Ann

Om even op je vraag terug te komen. Ik doe de rosella's niet weg omdat ze niet samen gaan met de valkjes en grasjes, maar omdat ik ze eigenlijk te groot vind voor in de voliere. Mocht ik geen plek voor ze vinden, dan blijven ze gewoon lekker hier. Ik heb ze nu apart zitten omdat ze in het voorjaar nogal onrustig zijn. Ze zijn niet onrustiger dan valkjes, ze hebben gewoon meer vliegruimte nodig dan valkjes. Qua geluid zijn ze luidruchtiger dan valkjes. Ik vind ze nog steeds leuk, en Pino blijft hoe dan ook. En vind ik geen huisje voor ze, dan blijven ze gewoon lekker hier.

Hoop dat dat je vraag heeft beanwoord.

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara ....aha ...zo zit het daar , dus eigenlijk gaan rossella's samen met valkjes maar waarschijnlijk niet als het om mee te kweken is he ! Heb ik gehoord ? Ik heb geen rossella's maar zijn die nog groter dan valkjes ?  Grtjs Ann

Mara

Hoi Ann

Valkjes en rosella's kunnen wel samen, maar het is niet aan te raden. Ik heb denk ik in al die jaren gewoon heel veel geluk gehad. En ze vinden het niet echt erg dat de rosella popjes apart zitten. Maar goed, het is natuurlijk niet aan te raden.

En ja, een rosella is een stuk groter dan een valkje. Ik zal eens in mijn foto-archief duiken en kijken of ik er een foto van kan vinden.

Groetjes

Mara

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Er zit eindelijk mooi weer aan te komen.
Hoop voor je dat je dan ook snel groen licht krijgt van Chantal dat je je valkjes mag gaan halen.
Jij hebt natuurlijk ook wat goed nieuws verdiend naar al die tegenslagen de laatste tijd.

Mega dikke cyberknuffel :-*

Mara

Hoi Jeannine

Ik denk dat de valkjes heel gauw bij Chantal opgehaald gaan worden. Maar ik heb binnenkort misschien nog veel meer nieuws.

Tja, tegenslagen, die heb ik inderdaad genoeg gehad voorlopig, maar je kunt er alleen maar het beste van maken en dat doe ik dan ook.

Vandaag heb ik voor het eerst fysio gehad, ow wat doet dat pijn. Ik heb maar op een vinger gebeten om niet te gaan schreeuwen en ik kan echt heel veel hebben (loop al diverse weken rond met de pijn in mijn arm.....).

Dank je wel voor het leuke berichtje. Ik zal eens gauw nieuwe foto's plaatsen.

Groetjes

mara

Anke

Hoi Mara,
Ik hoop dat de nieuwe valkjes vlug jouw kant opkomen :)
Een tennisarm... ja dat doet zeer ik weet er alles van :-X
Beterschap!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Mara ...bedankt voor je antwoordje over de rosella's hoor ! Ja ik wist het , ze zijn een stuk groter dan valkjes he ! Verder alles goed met de valkjes  en grasjes en de vogels ? En hoe is het met je arm ?iGrtjs Ann

Mara

Hoi Anke en Ann

Met mij gaat het naar omstandigheden redelijk. Gisteren eerste therapie gehad en echt op mijn tanden moeten bijten van de pijn. Vandaag gaat het redelijk goed.

Hoi Ann

Graag gedaan hoor. Heb nog niet naar de foto kunnen kijken, heb het een paar dagen heel druk gehad....

Groetjes

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara ....wat fijn dat je 3 valkjes van Anja bij je gaat hebben ! Dat is ook al weer een geruststelling voor Anja want de valkjes zijn zo goed ook daar bij jou ! Ik vind het heel lief van je dat je Anja een beetje kan helpen op die manier ! Het is ook een enorme steun voor haar he ! Het is niet erg dat je de foto nog niet hebt gevonden hoor ! Ik geloof best wel dat je therapie voor je tennisarm geen deugd doet en pijn doet ! Beterschap alvast en hopelijk is het vlug beter he ! Grtjs Ann

Mara

Hoi Ann

Ik doe het graag voor Anja en Ton, heb er ook geen moment over getwijfeld, alleen getwijfeld over welke valkjes deze kant uit zouden komen.

Ben net Anja's boekje even aan het doorspitten voor de namen. Ben zo vergeetachtig de laatste tijd. Maar heb ook zoveel aan mijn hoofd, klinkt heel stom hoor, ik weet het. Maar krijg onderhand elke dag een brief van de arbo dienst dat een afspraak niet dorogaat en dan een nieuwe brief met een andere datum en dan weer eentje dat het niet doorgaat....*zucht*. Verder ben ik (nog steeds) bezig met een laptop proberen wireless te krijgen wat ook niet echt lukt.

Vergeet gewoon heel veel, hoop dat het gauw weer normaal wordt...

Mara

Kimm

hoi mara,

fijn dat je 3 valkjes overneemt. goed van je hoor!
en ja die tennisarm, ellende is dat he? sterkte hoor!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Wilma1

Voor mij was er er toen ook heel snel bij en dat waardeer ik nog steeds  :-*

Mag je je arm niet in een mitella, zo af en toe ??? Dat geeft toch wat meer rust aan je schouder?! Maar niet alles is hetzelfde uiteraard en kan ook hetzelfde worden behandeld.

Hopelijk heb je gauw minder pijn.

:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3