Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Citaat van: Anja op 24 februari 2008, 20:56:08
Hoi Eugenie,

Het is niet verplicht hoor. Maar wel erg leuk dat we morgen toch foto's krijgen.

Groetejs Anja



Hoi Anja

Ik weet dat niets verplicht is....maar ach....ik vind het wel leuk om foto's te maken maar gisteren gewoon even geen zin in. Kan ook gebeuren. Maar kan jullie natuurlijk niet 14 dagen zonder foto's laten.

Mara

Anja


Uhm...............uhm..................waar zijn ze dan :o :o :o

Anke

Hoi Mara,
Ik verheug me al op je mooie foto's ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

ja zien!!!!!!! ;D  ;D  ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marc van de Kuifjes

Doe maar rustig aan hoor! ;)
Als ze er zijn zullen we het wel zien! :D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Kijk ook weer ontzettend uit naar je foto's.
En beterschap met de twee ingescheurde nagels.
Dat moet ontzettend veel pijn doen.

Groetjesssss :-*

Anja

Citaat van: Jeannine op 25 februari 2008, 21:52:13
Hoi Mara,

Kijk ook weer ontzettend uit naar je foto's.
En beterschap met de twee ingescheurde nagels.
Dat moet ontzettend veel pijn doen.

Groetjesssss :-*



Huh..........wat weet jij dat wij niet weten?

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Het staat in haar boekje hoor ;)
Je hebt er vast overheen gelezen ;)

*~Jeanine~*

Citaat van: Mara op 22 februari 2008, 21:24:33


Hier gaat alles goed hoor, heb zelf alleen behoorlijke pijn aan mijn vingers omdat ik twee nagels heb die zijn ingescheurd tot op het leven....auwie...

Mara




Zie je Anja ;D ;)

Dierenfreackske

Hoi Mara ...ik hoop dat je vingers vlug genezen zijn , ja .en dat doet pijn hoor als ze ingeschouwd zijn tot op het leven .....
balen is dat he ! En dan nog twee inneens zeg ! Veel beterschap hoor !
De foto's komen wel , doe maar rustig aan  ;D
Grtjs Ann



*Manon*

oooohhhhh vandaar is Mara zo rustig.. als je zulke auwie nageltjes hebt... dan kun je natuurlijk nie typeren... ;D ;D ;D



Groetjes Manon

Kaatje

Hoi Mara,

Dat is inderdaad minder zeg !! Dat komt vast van de kunstnagels denk ik, ... auwie en inderdaad pijnlijk, ... kijk uit dat je geen fijt krijgt hè ... vooral niet omdat je achter de verswaren staat en vlees enzo moet snijden !!

Ik mis de foto's wel hoor of uhmm ... ben je gewoon te druk met je hyves, hihi   ;D

Groetjes Karin

Anja

Citaat van: Jeannine op 25 februari 2008, 23:16:15
Citaat van: Mara op 22 februari 2008, 21:24:33


Hier gaat alles goed hoor, heb zelf alleen behoorlijke pijn aan mijn vingers omdat ik twee nagels heb die zijn ingescheurd tot op het leven....auwie...

Mara




Zie je Anja ;D ;)


Denk dat ik toch weer eens een afspraak bij Specsavers moet gaan maken ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Maarre.....................das geen excuus om ons blij te maken met foto's en dan niks plaatsen hè.

Eugeniehie......................dat kan echt niet meid, Kom eens van die Hyves af ;D ;D ;D ;D ;D
Of ben je met de smurfen aan het spelen :P :P :P :P

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hallo Mara ...alles kids daar met jou en de valkjes en vogelbende ? Grtjs Ann



Mara

Hoi dames en heer,

Sorry dat er nog geen foto's staan. Ik werd me gisteravond toch een partij slecht kan ik jullie zeggen. Buikpijn, krampen, geen zin meer in eten en slecht slapen. Anders had ik gisteravond even verteld hoe de cursus is gegaan en zo. Maar goed, dat moet even wachten totdat ik me weer toppie voel, kwam alleen even kijken hoe het met jullie allemaal is. Maar ik zie dat ik gemist wordt. Ik vrijdag weer online te zijn, morgenavond heb ik koopavond en ik duik zo meteen weer de bank op en daarna lekker het bed in. Heb nog steeds een raar gevoel in mijn buik en heb het idee dat ik helemaal vol zit terwijl ik helemaal niet zo veel heb gegeten.

Maar dat is allemaal offtopic, met de birdies gaat het goed. Ze genieten van het zonnetje en dat de dagen aan het lengen zijn. Dat vinden ze echt heerlijk.

En voor diegene die zich zorgen maken over mijn nagels. Die zijn ondertussen weer mooi geheeld alleen wat broos, zoals Karin al zegt waarschijnlijk van de kunstnagels, bij de acrylnagels heb ik er nooit last van gehad. Maar ook dat komt weer helemaal goed.

Ik kom gauw weer bij lezen hoor!!!

Mara