Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

Hey Mara!
Ik liep blijkbaar alweer een eindje achter in je dagboekje! :-[ :)
Je hebt alweer een tegenslag te verwerken gehad zie ik! :'(
Maar blijkbaar is er ook goed nieuws met je drie nieuwe valkjes! :D En het zijn er nog mooie ook! ;D En het voorjaar is heus niet zo ver weg meer hoor! ;) Nog een maandje en de lente begint alweer! :D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Het worden dus inmiddels 3 valkjes die in het voorjaar je voilere komen versterken :D :D :D
Geweldig zeg.
Ik vind ze alle drie harstikke mooi maar Pientje toch wel het mooiste ;)
Lekker gaan verheugen op het voorjaar ;D

*Manon*

Hey Mara,

Sterkte met het verlies van Kop Toe en ook al was ie oud... ja het verdriet blijft er wel om hé, maar goed, hij heeft een goed leven gehad bij je :-*

En dan nieuwe valkjes... leuk en wat zijn ze mooi!!

Van harte gefeliciteerd met deze aanwinsten.

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi Mara ...alles goed vandaag met de valkjes en de andere ? Grtjs Ann

Mara

Hoi Carin

Het is de bedoeling dat ze z.s.m. naar me toe komen. Dus zo gauw het weer goed blijft en 's nachts niet meer vriest, dan mogen ze van mij wel komen.

Hoi Caroline

In principe krijgen ze hier nepeitjes, maar Truusje, mijn bonte man, is nog vrijgezel. Dus ik heb hoop, maar ach, mocht ze een van de anderen kiezen, dan is het ook goed. Ik heb niet echt vaste koppels in de voliere op het moment behalve Adsila en Chatima. Dank je wel voor je opmerking over de foto's met Mandy.

Hoi Kimm

Leuk om je hier te zien!! Dank je wel.

Hoi Anja

Ik weet dat het al avond was, maar ik heb even iemand geholpen die problemen had met internetverbinding en toen even blijven plakken...was eigenlijk ook niet de bedoeling. Foto's komen hopelijk nog vandaag.

Hoi Marc

Je liep inderdaad een beetje achter als je dat nog niet wist. Maar ach....je bent weer helemaal bijgelezen. En het voorjaar komt er gauw genoeg aan...dus wachten dat overleef ik nog wel. Morgen komt Tuurke?

Hoi Jeannine

Ja, er komen ondertussen 3 valkjes naar me toe en ik heb me ook nog op de reserveringslijst bij Chantal laten zetten voor een witmasker man. En die mag bont zijn of niet, dat maakt me niet zozeer uit, als het maar een man is.  ;D Pientje is mooi, ze is een cinnamon bonte opaline pop.

Hoi Manon

Leuk dat je weer even komt buurten. Het verliezen van een geliefd huisdier is altijd hard, maar ook dat verdriet slijt op den duur.....

Hoi Ann

Ja hoor, alles is goed hier. Maar heb vanmorgen gewerkt en moet nog veel bijlezen en ook nog foto's plaatsen vandaag...Foto's komen er in elk geval vandaag aan...

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara.....jippie ...FOTO'S !   HEERLIJK ! Ik kijk er al weer naar uit om te kunnen genieten van jouw prachtige mooie
vogeltjes daar ! En heb je ook Citoentje nog ? Die wil ik ook nog wel eens zien ! Hihihi....werk aan de winkel met de camera dus ! Hihi...hopelijk vind je dat niet erg ! Grtjs Ann

Mara

19 februari 2008, 14:27:17 #4251 Last Edit: 19 februari 2008, 14:55:05 by Mara
Hoi Ann

Als het goed is komt vandaag in deze serie ook Citroentje voorbij....En anders zal ik proberen om die komende zondag te maken.

Hoi iedereen

Hehe....eindelijk de foto's...

Zo ziet het er uit waar ik mijn voer in de schuur heb staan.

En dan de foto's van de vogeltjes.

Ik hoop dat jullie er nu weer even tegen kunnen?

Mara

Anke

Hoi Mara,
Wat een heerlijke foto's weer!!
Leuk ook het kijkje in je voerschuur :)
Hmmm we kunnen er wel weer even tegen... nou ja heel even hoor... We zijn hier nu eenmaal dol op foto's ;D ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sharon

Hoi Mara

leuke foto's weer hoor! Je hebt echt een hele voorraad in je schuur liggen zeg. Dat is ook wel nodig met zo'n vogelbende  :D

Mooie foto's meid! Ik heb er weer van genoten.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Little Cockatoo

Ik heb genoten van je vogels. Schitterend!!!!!
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Dierenfreackske

Hoi Mara ...ik heb heerlijk genoten weer ! 
Ja  citroentje is er bij he ! Wat een mooi grasje vind ik dat ook ! En wat een leuke smulfoto's van de valkjes aan de trosgierst he ! Heerlijk zeg ! Grtjs Ann

caro

Hoi Mara,

Eindelijk goed nieuws, na alle ellende. Het is zo lente, nog even volhouden en dan komen je nieuwe aanwinsten.

Heerlijke foto's

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

*Petra*

Leuke foto's weer!
Je hebt zo veel mooie verschillende vogels!
Enne, laat de zomer rmaar komen  ;)!!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Eugenie,

Wat een leuke foto's weer. Ik moest wel erg lachen bij het zien van de eerste foto. Weet je waarom...............................................op de gieter bedacht ik me had je beter water kunnen schrijven ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Sorry hoor maar ik er even een binnenpretje van.

Groetjes Anja

Sally

Hallo Mara,

Hele mooie foto's weer.
Maar ik mis er eentje :$...

Groetjes Sally