Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

♥Debby♥

Hahaha.. wat leuk..  ;D ben wel trots hoor nu! hahahaha

Ik hoop dat alles goed blijft gaan met white lightning.. we gaan duimen!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sharon

Hoi Mara,
wat een ontzettend leuke kerstkaarst heb je gemaakt met Punky zeg! Echt heel erg mooi en lief. Ik heb er zelf ook al twee gemaakt, en ga er denk ik morgen nog meer maken. Dan zal ik ze ook in mijn boekje plaatsen.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Kaatje

Hoi Mara,

Ook hier heel veel sterkte gewenst !!

Groetjes Karin

Caroline

Ach jeetje Mara,

je was er al zo bang voor ....

heel veel sterkte meis.  :'(

Een dikke knuffel.  :-*

Rust zacht, lieve Oscar.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Mara,

Heel veel sterkte gewenst met het verlies van je lieve Oscar  :'(.

Liefs Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Sharon

Hoi Mara,
ik wist in eerste instantie niet wat er aan de hand was, maar nu ik Petra's bericht heb gelezen is het voor mij duidelijk geworden.

Ik wil je bij deze dan ook heel veel sterkte wensen met het verlies van je geliefde hondje. Hij heeft een hele fijne tijd bij jullie gehad.

Kop op meid!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hoi Eugenie,

ook hier veel sterkte gewenst met het dierbare verlies van je lieve Oscar.

Groetjes Anja

Bello

hoi Mara,

Heeeel veel sterkte vanuit Meerlo!!

Ivo en Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Heel erg veel sterkte gewenst met het verlies van je lieve Oscar.

Rust zacht Oscar.

Jeanine

Mara

Hoi iedereen

Ook hier hartelijk bedankt voor alle steun en liefdevolle woorden.

Hoi lieve mensen

Dank jullie wel voor alle steun en lieve woorden, ik zal jullie zaterdag allemaal even persoonlijk bedanken. Ik wist niet of ik nog online zou komen, en ik ben Anja heel erg dankbaar dat ze dit heeft willen plaatsen, Anja, daarvoor mijn grote dank, ik waardeer het heel erg en ben blij dat je dit voor mij hebt willen doen.

Ja, Oscar is er niet meer. Vanmorgen ging het snel berg af met hem, hij at niet meer en lag de hele tijd op een plek op de bank. IK heb de de hele morgen, totdat ik ging werken, bij hem op de bank gezeten, een boek gelezen en hem geknuffeld, in mijn hart voelde ik dat het niet goed was, ik zag het ook aan hem. IK ben gewoon om 12.00 gaan werken maar even voor 13.00 belde mam me, dat het niet goed was met Oscar en of ik naar huis kon komen. Tja, wat doe je dan? Ik heb naar de kantine gebeld en gevraagd of ik misschien naar huis kon om in elk geval afscheid te nemen van Oscar. Dat mocht, als ik maar om 16.00 terug kon komen. Dat heb ik gedaan, dan kon ik daar tenminste mijn zinnen verzetten...Dus ik naar huis toe en hij stond nog niet eens op van de bank om me te begroeten......Dat deed zeer. Ik vond het zeer moeilijk die beslissing te delen, mijn moeder had de da al gebeld...we konden om 14.00 terecht. Mijn broer, mijn ouders, ik en Oscar naar de DA gegaan, Oscar moest in de auto getild worden.

Er was ook niemand in de tijd dat wij er waren, geen patiënten en de arts had de tijd voor ons genomen. Oscar kreeg een spuitje om hem te laten slapen, maar hij verzette zich manmoedig tegen het spuitje om in slaap te vallen. Hij kwam de hele tijd bij me, hij kwam bij me toen we hem uitkozen in het asiel, en nu, in zijn laatste minuten kwam hij veel bij mij. De DA vond dat we goed gehandeld hadden, maar toch, het doet ontzettend zeer. Mijn hart is verscheurd, ik kan bijna niet meer stoppen met huilen. Oscar is met ons mee naar huis gegaan, hij ligt langs onze Tarzan en daar zal een mooi gedenkplaatje voor hem ontstaan...

Ik ben op, helemaal op. Het liefste wat ik had, heb ik in een dag verloren. Ik weet niet waar ik het zoeken moet en bij het minste of geringste ga ik janken. Ik mis hem nu al, het is zo vreselijk stil....

Lieve Oscar, mijn grote schat. Je hebt ons gezinnetje uitgekozen om je leven in te slijten, helaas was het heel kort maar je hebt een indruk achtergelaten die niemand ooit kan uitwissen. Lieve schat, rust zacht en doe onze vriendjes de groeten.

Je lieve maar erg verdrietige baasje,

Mara

*Yvon

Hoi Mara

Wat erg !!  :'(

Heel veel sterkte met dit grote verlies !!  **knuffff**

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Sharon

Hoi Mara,
je hebt echt een prachtig verhaal neergeschreven. Het is echt een heel mooi geschreven afscheid voor Oscar.
Het heeft me echt heel erg ontroerd en traantjes naar boven gebracht.

Nogmaals heel veel sterkte met dit verlies.

We denken aan je meid!

Liefs
Sharon
En een superdikke knuffel
Hun dagboekje