Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anke

Dnak je wel voor het compliment, er komen er nog meer hoor. Hihi, ja he, erg ondeugend.

Hoi Anja

Inderdaad een leuke caption game foto. Je mag hem wel plaatsen hoor. Dank je wel voor het compliment.

Hoi iedereen

Het vervolg.

Rosella pop


Citroentje


De rosella pop heeft nog wat lekkers gevonden.


Chatima, Adsila en Juffie


Chatima


Pipa wederom op slooptour.


Adsila, zonder flits gemaakt terwijl ze op de grote schommel zat, en waar natuurlijk op en af gevlogen werd.






Gezellig met zijn allen...


Truusje


Rosella tegen het dak van de voliere


Wildkleur geparelde man.


Er komen er nog meer aan, en ook nog filmpjes.

Mara

Mara

Hoi iedereen

De laatste serie volierefoto's voor vandaag. Er komt nog een serie van Punky en drie filmpjes.

Samen slapen, is het niet lief?


De rosella's eens op de rug gezien.


Citroentje


Truusje


De zilveren kwartel in hun huisje.




De tweeling grasjes.


Kwartelmannetje


Pino


Nog wat valkjes


Kleine Blauw




Ik ga nu de rest verwerken.

mara

Anke

Hoi Mara,
Wat worden we weer verwend vandaag!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

chiko

Middag Mara.
Ik dacht laat ik eens gaan rond kijken bij je.
Wat mooi de voliere zo en mooie valkjes heb je en
niet tevergeten de andere mooie vogeltjes.
Je wordt gewoon verliefd op alle vogels ;D
Fijne zondag en groetjes van Maja.

Mara

Hoi Anke

Dat moet ook kunnen!  ;D

Hoi Maja

Wat leuk dat je hier even komt rondkijken. Er is voor ieder wat wils.  :) Dank je wel voor het ocmpliment. Ik hoop dat je hier vaker komt buurten. Een hele fijne zondag gewenst!

Hoi iedereen,

En dan nu de foto's van Punky en eentje van Pipo. Goh, wat is Pipo moeilijk op de foto te zetten zeg...

Pipo


Punky














En dan komen zo de filmpjes eraan.

Mara

Sharon

Hoi Mara,
wat zijn het toch weer een geweldige foto's! Echt super joh! Ik heb er werkelijk met volle teugen van zitten genieten. Vooral die trapfoto's waarop Do'tje en haar partner aan het snavelen zijn, en ze daarna echt zo kijken van: hè bah! iew! blijf uit mijn buurt! Of dat ze misschien zoiets hebben van: oh nee! het komt op de foto te staan! snel uit elkaar! En de laatste mogelijkheid is natuurlijk dat dat valkje dat achter hun zit hen een berisping geeft  ;D

En de Punkyfoto's zijn echt fantastisch! Wat is het toch een super mooi en lief valkje. Hij ziet er echt alweer stukken beter uit gelukkig. Je ziet ook echt aan hem dat hij toch heel erg gehecht aan je is en je heel dankbaar is.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Mara

Hoi Sharon

Dank je wel voor je leuke reactie. Hihi, Do'tje en het wildkleurmannetje zijn eigenlijk meer kroelvriendjes dan wat anders. Do'tje mist Pinky nog steeds, ze zit ook nog heel veel alleen maar ik vond het zo leuk hoe ze daar samen zaten te kroelen en zo, echt super. En het is net toevallig dat ze uit elkaar gingen....zal die eens voor de caption game plaatsen.

En Punky, het gaat gelukkig beter met hem. Sinds vandaag heb ik nieuw voer voor hem (van de Pet's Place, schepvoer). Hij krijgt eigenlijk al een hele tijd grasparkietenvoer, het is net alsof het valkparkietenvoer voor hem te hard is. Ik heb de foto's vandaag van Punky zonder flits gemaakt, maar zijn geel blijft gewoon vrij donker. Ik ga misschien vanmiddag nog wat meer foto's van Punky maken, het zonnetje schijnt hier niet meer echt binnen maar het licht is wel goed....

Dank je wel!!

Mara

Mara

Hoi iedereen

De filmpjes.







Hoop dat jullie de filmpjes leuk vinden.

Mara

Anja

Hoi Eugenie,

Wat een superdeluxe mooie foto's weer.

De foto's van Punky...............weet je wat me opvalt........................het is net of hij altijd lacht op de foto's.

Ik ga de foto voor je plaatsen.

Groetjes Anja

Anja

Hey Eugenie,

Je hebt die foto zelf al geplaatst :P

Groetjes Anja

caro

Hoi Mara,

Wat een mooie handtekening heb je zeg ;).

De foto's waren zoals gewoonlijk ook weer erg leuk om naar te kijken. Het filmpje van Pino was ook leuk om te zien, het blijven schitterende vogels die rosella's.

De foto van de "zoenende" valkjes vond ik schitterend. En Sparkle wat een prachtig parkietje is dat.


Groetjes

Caro







Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Mara

HOi Anja

Ik zag dat je offline was (niet erbij nadenkend dat je het Y-team aan het douchen was) en dacht, ach, laat ik hem maar zelf plaatsen...hihi...sorry.  :-[ Maar ik vond jouw ondertitel wel heel erg leuk hoor!  :-*

Dank je wel voor het compliment, ik heb nog meer foto's van Punky gemaakt.

Hoi Caro

Dank je wel voor het compliment, voor zowel mijn handtekening en mijn foto's. Rosella's zijn echt heel erg leuk om te zien, en ook Sparkle is heel mooi, ze was wel een verrassing hoor, had niet verwacht een albinootje te krijgen.

mara

Anke

Hoi Mara,
Leuke filmpjes!!
Hi hi die Pino is wel een snoepkont he ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marc van de Kuifjes





De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Hoi Anke

Hihi, Pino is echt een snoepkont hoor.

Hoi Marc

Punky heeft een heel andere kleur dan mijn bonte man in de voliere. Waar dat aan ligt, geen idee. Deze foto is dus genomen zonder flits en met de instelling daylight op mijn camera.

Hoi iedereen

Nog een paar foto's van Punky en Pipo.





















Mara