Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Eugenie,

Zie je wel..............hij lacht. Vind jij dat ook of heb ik dat alleen?

Mooie foto's weer.

Groetjes Anja

Dafrinja

Hoi Mara!

Wat is Punky een mooooooi valkje zeg! :-* Met veel donkergeel....echt prachtig...en wat Anja zegt viel me ook wel op ja, dat het net lijkt of hij lacht. ;D ;D :-* :-*

Groetjes!!!

Dafrinja

sandy

hoi mara het waren weer super fotos ik ben helemaal weg van punky hij is al oud mar hoelang heb jij hem dan al  ???
ik ben ook helemaal weg van rosellas ik heb gehoort dat ze agresief zijn tegen anderen vogels gaat het bij jou goed samen

Romy

Hoi Mara

Prachtig zeg, een waterval aan foto's!  :D
Ik heb heel erg genoten!

Net als Anja vind ik ook dat Punky lijkt te lachen op de foto's, echt lief  :-*

Groetjes
Romy

Sharon

Hoi Mara (ik krijg steeds meer de neiging om Eugenie te zeggen...  :-\)

Ik vind de binnenvogelsspecial echt geweldig! Ik geniet er echt met volle teugen van. Punky is en blijft gewoon echt een heel speciaal valkje, een prachtig valkje.
Je ziet echt aan hem dat hij heel erg aan je gehecht is en zich goed voelt bij jullie.

Super foto's weer meid! Ook van je Pipo hoor!

En net wat Anja zegt: het lijkt net alsof Punky lacht.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


*Manon*

Hoi Mara,

Wat een prachtige foto's plaats jij toch elke keer van je vogels!
Mooi mooi mooi mooi :o ;D ;D ;D

Groetjes Manon

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Echt allemaal weer supefoto's.
De filmpjes moet ik nog op mijn gemak gaan kijken.
Mijn favoriete foto's is toch wel van Do'tje met de wildkleur geparelde man. En van Naschwa was het natuurlijk wederom Sparkle ;D

Groetjes,
Jeanine.

jolandaW

Hoi Mara,

Ik had weer een hoop te bekijken bij je.
Leuke en mooie foto's van leuke en mooie vogels.
Ook de filmpjes vond ik erg leuk.
Als ik bij mij met zo'n stokje met zaad in de voliere sta dan is het altijd vechten wie er bij kan.
erg leuk om te zien die filmpjes van je

groetjes Jolanda

Kaatje

Hoi Mara,

Wow  :o :o :o Wat een schitterende foto's weer en wat een leuke gezellige filmpjes !! Wat is Punky toch een mooie valk om te zien ondanks zijn leeftijd, .... je kan wel zien dat er heel goed voor hem gezorgd wordt  :D

Je hebt me echt weer doen glimlachen, en jemig ook jouw boekje gaat als een sneltrein, leuk hoor !!!

Alles een beetje beter met Oscar nu !?

Groetjes Karin

Mara

Hoi Anja

Dank je wel voor het compliment. Nu je het gezged hebt, het lijkt inderdaad of Punky lacht. Hihi, is me eigenlijk nooit opgevallen.

Hoi Dafrinja

Leuk dat je even komt buurten, gezellig hoor. Dank je wel voor je complimentjes.  :) Punky is inderdaad heel mooi om te zien jah, en ook donkerder geel dan mijn andere bonte man.

Hoi Sandy

Leuk om je hier ook te zien. Ik heb eigenlijk elk weekeinde wel nieuwe foto's. Punky is al een jaar of drie, vier bij mij. Hij was van een oud collega van me die wilde hem weg doen. Dus tja, ik zeg niet nee tegen een valkje in nood. De rosella's hebben wel eens pestzin maar ze zijn nog nooit echt aggressief geworden, dat komt ook omdat ze genoeg ruimte hebben om elkaar uit de weg te gaan. En mocht het nu echt zo erg zijn dan kan ik ze altijd nog apart zetten van de rest van de vogels, maar die mogelijkheid heb ik in principe voo alle vogels.

Hoi Romy

Fijn dat je genoten hebt van mijn foto's, daar doe ik het voor. En Punky is inderdaad heel erg mooi, ik vind hem heel erg mooi.

Hoi Sharon

Fijn dat je aan Punky kunt zien dat hij zich bij ons thuis voelt, dat vind ik toch wel belangrijk want hij is nu toch al heel wat jaartjes bij ons. Gelukkig is het een valkje dat toch erg op zichzelf is en niet echt naar andere vogels trekt waardoor hij bij ons binnen kan blijven, want als hij heel erg van andere vogels hield, dan had ik hem naar buiten moeten doen en met zijn leeftijd en handicap, dan wordt het al wat moeilijk.

Hoi Manon

Dank je wel!

Hoi Jeannine

Leuk dat Naschwa en jij allebei jullie eigen favorieten hebben. En leuk om te zien dat dat ook nog verschilt. Dank je wel.

Hoi Jolanda

Alleen Pino en de grasjes komen. Meestal heb ik er voor de zekerheid al eentje in de voliere hangen, dan gaan ze niet zo ruzieën ;) Dank je wel voor het compliment, ik ben er heel blij mee.

Hoi Karin

Dank je wel voor je complimentjes, van alle complimentjes ga ik blozen.  :-[ Fijn dat je kunt zien dat Punky het goed heeft, dat vind ik ook heel erg belangrijk, er moet goed gezorgd worden voor onze huisdieren. Fijn dat ik je aan het glimlachen heb gekregen, daar doe ik het voor.  :) Mijn boekje gaat best wel hard hoor...en ondanks dat het nu heel koud is, wil ik jullie nog steeds blijven verrassen met foto's.

Met Oscar gaat het iets beter. Hij krijgt nu andere voeding, een of ander vleesgebeuren met groente en dergelijke. Daar knapte hij zienderogen van op sinds dat hij dat zaterdag krijgt. Nu ben ik te weten gekomen dat het voer wat we gekocht hebben bij de dierenspeciaalzaak waar we dus al jaren voer voor Oscar kopen, ons het verkeerde voer heeft verkocht, dus niet voor grote honden maar voor kleine honden......Dat is frustrerend....Maar het komt hopelijk allemaal nog goed.

Mara

Anke

Hoi Mara,
Fijn dat Oscar het op het nieuwe voer goed doet!!
Goed gewerkt vandaag??
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Eugenie,

En ...............wat is het resultaat van de kapper?

Meegevallen?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anke

Vandaag gaat het dus weer minder met Oscar. Ik weet het allemaal ook niet meer.... :'( Ik heb best wel lekker gewerkt, na het werk de kerstboom opgezet, maar die is nog niet helemaal klaar. Dus morgen foto's.

Hoi Anja

Het is heel erg meegevallen maar ik moet er heel erg aan wennen. Er is een rode tint overheen gekomen omdat het violette er heel gauw uit spoelt en dan moet ik zelf gaan werken met kleurspoelingen en zo, en daar heb ik dus eigenlijk eerlijk gezegd een megahekel aan. Dit houdt wat langer maar wordt wel valer...ach ja...daar valt mee te leven en als het me niet bevalt, over 6 weken is mijn haar lang genoeg om het er weer uit te knippen. Leuk dat je het vraagt.

Mara

Kaatje

Hoi Mara,

Wat vervelend nu dat het weer iets minder met Oscar gaat  :( Hoe gaat het met het vogelparadijs !? Fijn dat je nu de zeilen hebt, dan zitten ze in ieder geval lekker "warm" en hoef je je daar in ieder geval niet ongerust over te maken !!

Het zit je ook niet mee hè meid, .... ik zeg altijd maar zo: na deze tijd komt er nog een tijd en dat wordt mijn tijd en altijd positief proberen te blijven denken, maar ik kan begrijpen als je zoveel meemaakt dat ook niet altijd even gemakkelijk is !!

Hou je haaks en bedankt voor je kerstkaart !!

Groetjes Karin

Sharon

Hoi Mara,
wat erg dat het niet zo goed gaat met Oscar. Hopelijk komt hij er snel weer bovenop.

Hoe is het met je birdies? Alles nog goed?
En met jou?

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1