Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Marc

Dank je wel. Dit ging ook heel snel. Pap ging even een kop koffie drinken, hij is de hele dag in de voliere geweest, en hij komt terug...ligt hij daar...

Ik herinner me het nog van Ida ja, dat schreef je toen. Het kan snel gaan hoor....

Dank je wel.

Mara

Dierenfreackske

Wat vreselijk dat je lieve roodrugmannetje gestorven is !!!
Eindelijk heb ik je verhalen gevonden !!
Ik had er nooit erg bij stilgestaan maar ik zie telkens al die leuke dagboeken en vond nooit je naam ergens bij de dagboeken maar toen zag ik plots staan die links....Mara's bende enzo....dus nu heb ik ook een paar verhalen gelezen !! Amai ....ik ben nog niet klaar hier maar wel voor vandaag want ga nog even naar tv kijken nu iedereen slaapt (dieren) en dan ga ik ook vlug slapen zodat ik morgen vroeg paraat ben !!! Grtjs Ann

Bello

Hoi Mara,

He wat rot zeg dat je roodrugman er niet meer is.

Men moet nooit aan zichzelf twijfelen of je goed bent voor je vogels of niet.

Hij is al zo oud mogen worden.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Citaat van: Mara op 29 november 2007, 21:24:42
Hoi Marc

Dank je wel. Dit ging ook heel snel. Pap ging even een kop koffie drinken, hij is de hele dag in de voliere geweest, en hij komt terug...ligt hij daar...

Mara

:o :o :o Ik schrol me rot  :o ik dacht eerst te lezen, JE VADER die op de grond lag in de voliere  ::)

Maar ook voor je oude roodrug man blijft het een schok dat ie er nu niet meer is  :'( je zal hem elke X missen als je iets lekkers komt brengen.

De mooie kant is, dat hij een mooi leven heeft gehad, waar je met een goed gevoel op terug kunt kijken ......  :)

RUST ZACHT

:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Manon*

Hoi Mara,

Sjee, ik ben weer bijgelezen, wil je complimenteren over je grandiose vogels. Super mooi zeg!
En ik wil je heel veel sterkte wensen met het overlijden van je roodrugman.
17 jaar dat is niet niks, zoals de anderen ook al zeiden, hij heeft het fijn bij je gehad, maar afscheid nemen doet zo'n zeer hé, dan maakt leeftijd ook niks meer uit.

Sterkte meis en ik denk aan je :-*

Groetjes Manon

Monky

Hi Mara,

Als je een vogel 17 jaar bij je hebt, is het niet makkelijk daar afscheid van te nemen.

Sterkte bij dit verlies, Mara  :-*

Rust zacht, Roodrugman...

Liefs,
Monique

*Petra*

Sterkte Mara, met het verlies van je roodrumannetje.
Zijn leeftijd was natuurlijk mooi, maar dat betekent ook dat je heel veel tijd hebt gehad, om aan hem te hechten.
Veel sterkte,

Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mara

Hoi Ann, Dorothé, Caroline, Wilma, Manon, Monique, Petra,

Voor alle steun, lieve woorden en alles. Het is erg jammer dat hij er niet meer is, maar 17 is een fijne leeftijd voor een roodrug, maar des te langer je een huisdier hebt, des te meer ga je je er aan hechten.  :'( Ik mis hem heel erg, zijn plekkie is leeg....

Dank jullie wel!

Morgen heb ik misschien foto's van de voliere.

Mara

ManjaV

Hoi Mara,

Hierbij wil ik je ook heel veel sterkte toewensen met het verlies van je lieve roodrugmannetje. Had deze lieverd ook een naam?
Ik kan me voorstellen dat je er helemaal ondersteboven van bent, zeker omdat je hem al zo lang had! Wat zullen jij en je ouders geschrokken zijn, en zeker ook je vader omdat hij het als eerste had gezien. Je roodrugmannetje is inderdaad oud geworden, dat is toch het vogeltje in je handtekening? Hij heeft een goed leven bij je gehad, ik hoop dat dat een troost is voor je.

Liefs,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*Yvon

Hoi hoi

Je wist dat het eens ging gebeuren.
Maar het komt toch altijd onverwachts.  :-\
Je zal hem zeker nog wel gaan missen.
Met foto's maken en voeren.

Heel veel sterkte !!

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi Mara,
Hoe is het hier?
Nog bedankt voor je smsje gisteren :-* :-*
Nu kon ik in alle rust van het afscheidsetentje genieten :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Manja

Het was echt een schok toen ik thuiskwam. Ik wist ook wel dat het gewoon een kwestie van tijd was voordat we hem op een dag zouden vinden, maar dan nog komt het heel hard aan. Het is inderdaad het vogeltje in mijn handtekening. Het is nu vreemd leeg op zijn vaste stekkie. Hij zat altijd op de voerbak die onder de voerplank stond in het voorste gedeelte van de voliere. Heel vreemd was het vandaag.......Dank je wel voor je steun.

Hoi Yvonne,

Inderdaad, ik wist dat het ging gebeuren maar het komt altijd hard aan hoor. IK mis hem echt, vanmorgen voor het eerst zelf gevoerd na zijn overlijden en het was vreemd leeg op zijn vaste stekkie.

Hoi Anke

Graag gedaan. Het gaat zijn gangetje, ga zo foto's plaatsen.

Hoi iedereen

Ik heb foto's gemaakt vandaag.....

Pino en Chatima

Citroentje

Adsila

Pipa en Kop Toe (ook al zo'n oudje)

Juffie (ook zo'n oudje) en wildkleur geparelde man.

Adsila en Pipo.

Chatima.

Nogmaals Pino en Adsila, samen dutten.

De rest volgt.

mara

Mara

Hoi iedereen

Tweede serie foto's.

Mijn twee bontjes in de voliere. Truus is de gewone bonte man, Parel is de geparelde bonte pop.

Wildkleur geparelde man, hij heeft van die witte vlekjes op de vleugels. Hoop dat jullie het een beetje kunnen zien.

Van links naar rechts, Pasteltje, Grote Blauw en Kop Toe.

Debbeltje had jeuk en werd niet gekroeld door Prinsje.

Een trapfoto voor de liefhebbers, 9 van de 12 valkjes.

Prinsje.  :-*

Donkergrijs grasje.

Do'tje.

Op de voorgrond, Krullenbol en op de achtergrond van links naar rechts: Pasteltje, donkergrijs grasje en Grote Blauw.

Juffie.

Sparkle.

Lichtgrijs grasje.

Adsila aan het poetsen naast Kop Toe.

Drie op een rij.  ;D

Volgende serie komt er zo aan.

Mara

Anja

Hoi Eugenie,

Erg mooie foto's heb je weer gemaakt. Ik heb er weer van genoten.

Dank je wel.

Groetjes Anja