Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

♥Debby♥

ach Mara.. wat een naar nieuws.. kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent nu..

Lieve roodrugman.. rust zacht... vergeten wordt je nooit!

Lieve Mara, heel veel sterkte!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mara

Hoi Anke en Debby

Dank je wel...

Even opgezocht, de allerlaatste foto van mijn lieve roodrug.

Mara

Silke *

Hoi Mara,

Wat naar dat roodrugman nu gestorven is  :'(
Hij heeft wel een erg mooie leeftijd gehaald!
Ik wens je heel veel sterke!

Groetjs
Silke x

Kaatje

Hoi Mara,

Ach gossie, .... wat kan ik me je verdriet ontzettend goed voorstellen  :'( Ondanks dat hij een prachtige leeftijd hebt gehaald en een prachtig leven in jullie liefdevolle omgeving blijft het altijd ontzettend verdrietig en wil je ze het liefst nog jaren bij je blijven houden !!

Ik wens je enorm veel sterkte met dit verlies en ik hoop dat je het straks een mooi en goed plekje kunt geven al zal de tijd dat moeten leren !! Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier heel erg verdrietig om bent, ook al heb je het misschien onbewust al een tijdje aan voelen komen  :(

Heel veel sterkte meid,

Lieve roodrug, slaap zacht knul !!  :-* :-*

Groetjes Karin

Romy

Hoi Mara

Ondanks de prachtige leeftijd, moet het best een schok zijn voor jou dat ie er niet meer is  :'(
Je kan jezelf een klein beetje troosten omdat ie echt een prachtig leven bij jullie had! Met al z'n vriendjes, telkens lekkere hapjes en zo'n mooie prachtige volière! Hij heeft zelfs nog kunnen genieten van het nieuwe vogelparadijs...
Nu is hij vast in een nog veel mooier paradijs, eentje waar hij zich niet meer oud voelt en hij met vele andere vriendjes kan samen spelen!

Heel veel sterkte Mara!
Romy

Mara

Hoi Karin en Romy

Dank jullie wel voor de lieve woorden, heb hier gewoon weer de tranen in mijn ogen. Het stomme was, er was niets aan de hand toen ik om kwart voor twaalf ging werken en ik kom thuis van het werk, heb me nog niet eens de jas uitgedaan, zegt pap dat een van de drie roodruggen dood is, en volgens hem de vrijgezelle man.

Hij heeft een mooie leeftijd behaald, maar toch.....

Dank jullie wel.

Mara

Anja

Hoi Lieve Eugenie,

Ik snap dat je erg verdrietig bent. De roodrugman heeft een erg mooie en liefdevolle tijd bij je mee mogen maken.

Ik leef erg met je mee. Het verdriet zal er niet minder om zijn maar weet dat we aan je denken.

Na een tijdje gaat je verdriet plaats maken voor hele mooi herinneringen.

Rust zacht lieve roodrugman.

Heel veel sterkte Eugenie.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Dank je wel voor je lieve, opbeurende en sterkende woorden. Ik ben soms bang dat ik het niet goed doe en dat ik ze niet goed verzorg...maar anders zouden ze niet zo oud worden, toch?

Dank je wel lieve Anja, jij bent een schat maar dat weet je wel.

Mara

♥Debby♥

Lieve Mara,

als jij al niet goed voor ze zorgt dan kunnen we allemaal wel opdoeken hier..

een schitterende voliere, lekker voer, fruit en extra's.. zo'n mooie leeftijd is toch een overduidelijk teken dat ze het goed gehad hebben bij jou..

het is heel verdrietig.. maar voel je niet schuldig meissie.. ik denk dat de roodrugman op je toekijkt.. en dankbaar is dat hij zo'n lief baasje gehad heeft..

Mara

Hoi Debbie

Dank je wel voor het complimentje. Deze oude roodrug had een soort van staar aan een oog, er zat zo'n grijze vlek in het oog, hij kon nog maar amper vliegen maar hij zat wel 's morgens altijd als eerste aan het voer. Hij kwam als eerste kijken als je iets lekkers in de voliere deed hangen. Voor hem legde ik altijd een streng trosgierst op de grond en dan keek hij me altijd zo dankbaar aan...Ach gossie, ik schiet nu helemaal vol.....De rest mist hem wel, want hij was gewoon altijd aanwezig, ook al zei hij niet veel....

Ik denk dat hij nu op me neerkijkt met de rest van mijn vriendjes die hem zijn voorgegaan...

Dank je wel voor je steun.

Mara

♥Debby♥

ach wijffie toch... 't is ook echt een groot gemis.. maar in je hart zal hij altijd zijn.. je weet het.. iemand is pas vergeten als er niet meer over gesproken wordt..

Anja

Citaat van: Mara op 29 november 2007, 20:20:32
Hoi Anja

Dank je wel voor je lieve, opbeurende en sterkende woorden. Ik ben soms bang dat ik het niet goed doe en dat ik ze niet goed verzorg...maar anders zouden ze niet zo oud worden, toch?

Dank je wel lieve Anja, jij bent een schat maar dat weet je wel.

Mara

Hoe kan jij aan je verzorging van je vogels twijfelen. Dat is nergens voor nodig hoor.
Ze hebben het stuk voor stuk goed bij je. Ze worden niet voor niets zo oud hoor.

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Wat een ontzettend verdrietig nieuws.
Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van je lieve roodrugman.

Denk aan je.
Veel liefs Jeanine.

Mara

Hoi Debbie

Dat is waar....Ik zal misschien niet zo veel over hem praten, maar ik zal wel aan hem denken. Was namelijk gisteren aan het denken om bij de fotograaf een paar foto's van mijn geheugenkaart te laten afdrukken en die in zo'n lijst waar je meerdere foto's kunt indoen. Daar wilde ik de foto uit mijn handtekening ook bij doen want die foto vind ik zo ontzettend mooi, zijn laatste foto. Hij zal altijd in mijn hart verder leven.

Hoi Anja

Bloos...bloos...bloos...ik schaam me diep dat ik aan mezelf twijfel.... :-[ Dank je wel voor je lieve woorden.

Hoi Jeannine

Dank je wel.

Mara

Marc van de Kuifjes

Sterkte met het verlies van je roodrugman!
Hij heeft vast een prachtig leven bij jou gehad!

En ja, het kan best snel gaan... ons valkje Ida was ook op 10 minuten tijd van schijnbaar niets aan de hand tot dood... :'(

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -