Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Mara,
WOUW!! Al over de 10.000 berichten heen zeg! Super gewoon. Dan ga ik toch nog heel wat af mogen babbelen hier voordat ik zover ben  ;)

Ik ben blij om te horen dat het beter gaat met je vinger.

Veel succes bij de DA met Oscar.

Liefs
Sharon

Ik ga de komende paar weken trouwens nog maar zeer weinig online zijn omdat ik examens heb...
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Mara

Hoi Caroline

Inderdaad gehaald en nog niet eens in mijn eigen boekje maar in het boekje van Gerda.  ;D

Hoi Karin

Dank je wel!! Het is inderdaad een mijlpaal.  :D

Hoi Sharon

Dat gaat jou ook nog lukken hoor, 10.000 berichtjes hoor. Gewoon flink doorkletsen. Je komt toch nog wel vertellen hoe het met je valkjes gaat he. Heel veel succes met je examens maar dat zal ik ook nog in je eigen boekje plaatsen!!!

Hoi iedereen

Ik heb net de andere touwladder van de dierenzaak terug gebracht, die had ik hier nog liggen omdat ik niets meer gehoord heb van de dierenspeciaalzaak. Heb het geld terug gekregen. Gelukkig maar want dat ding zou zo weer kapot zijn gegaan en dat vind ik zonde.

Ik ben nu de eerste serie foto's aan het uploaden. Dus nog even geduld en dan komen die eraan.

Hoe het met Oscar is, zal ik dadelijk in zijn boekje beschrijven maar ik kan zeggen dat de DA erg tevreden was over zijn genezing. ;D Dus zijn wij ook tevreden.

mara

Mara

Hoi iedereen

De eerste serie foto's....

Ik zal ze even proberen voor te stellen.....Het tweede stokje van boven is Pierreke, daaronder zit Juffie met een wildkleur geparelde man. Dan zit helemaal links op het randje Do'tje en dan zit er nog de andere geparelde wildkleur man.


Kleine Blauw, op deze foto zie je heel goed dat de vensterbank door de hele voliere doorloopt.


Juffie en Prinsje


Oude roodrug pop die nieuwsgierig over de balk kijkt.


De man van bovenstaand popje, ook al oud en versleten.


Vier op een rij....... ::)


Wildkleur gepareld valkje, deze heeft een wat witter buikje dan de andere.


Citroentje aan het poetsen.


Sparkle...net als ik een foto wil maken draait mevrouw zich net om..


Rosella pop van vorig jaar.


Oude rosella, +/- 25 jaar oud. Hoe ik ze uit elkaar hou? De oudere rosella's hebben hun vleugels iets afhangen na het vliegen...


Citroentje en Grote Blauw komen uit het bakje met eivoer eten.






Citroentje en Grote Blauw kunnen amper stil blijven zitten...


Een hele lieve foto van die twee.


De rest komt er nog aan, ga zo eerst even eten.

Mara

Mara

Hoi iedereen

Tweede serie....

We beginnen met Citroentje en Grote Blauw.


Nog een uit de bak eet foto.


De witte hen een wildkleur haan.


Een wat wazige foto van een acrobatische Krullenbol.


Twee foto's van Sparkle en de trosgierst. Op de eerste foto zie je op de achtergrond Pearly Sunshine en haar parels.


Zelfs haar wangvlek is bijna fluoriscerend.


Adsila


Juffie aan het poetsen...


Parel hangt op de kop...er was even paniek in de tent.


Parel (bonte geparelde pop), Pearly Sunshine (geparelde lutino pop) en een stukje van Truus (bonte wildkleur).


Jonge rosella pop.


Acrobatische Krullenbol.


Geparelde wildkleur man.


Hoen en Pearly Sunshine, de foto is schuin genomen om ze zo allebei op de foto te krijgen.


Pearly Sunshine en andere roodrug man.


De rest volgt zo meteen.

mara

Romy

Hoi Mara

Net toen ik wou reageren op je eerste reeks, zie ik dat je al een tweede geplaatst hebt!

Het zijn stuk voor stuk hele mooie foto's waar ik erg van genoten heb. En joepie, er komen er nog meer!!!

Wat me wel opviel is dat de grasjes best wel dicht bij jou komen! Je hebt de pot eivoer vast en ze komen er op zitten smikkelen  :D

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Romy

De grasparkieten, de kwartels en de rosella's zijn niet echt bang voor mij. De valkjes en roodruggen daar tegenover zijn wel wat schuwer voor me. Jammer genoeg maar het is wel zo. Er komen nog twee of drie series....Had iets van 75 foto's.

Hoi iedereen

De derde reeks foto's.

Pasteltje.



Pino


Hoen, Pearly Sunshine en oude roodrugman.


Pino keek net achterom.


Krullenbol.




Lichtgrijs grasje.


Do'tje. Maar wat ik me afvraag, is ze cinnamon of niet?


Tien van de twaalf valkjes op de foto.... ;D


Geparelde wildkleur man.


Pasteltje.


Truus (is een man.... ;D).


Vijf van de twaalf valkjes.


Chatima en Adsila waren net ruzie aan het maken, maar toen de foto gemaakt werd, hadden ze het bijgelegd.


Sparkle


Krullenbol en wildkleur geparelde man.


Truusje en op de achtergrond Do'tje.


Er komen nog meer foto's.

Mara

Anja

Hoi eugenie,

Late reactie maar beter laat dan nooit



met je 10.000ste bericht. Babbelkous ;D ;D ;D

Mooie foto's heb je weer gemaakt zeg.

Groetjes Anja

Mara

HOi Anja

Dank je wel!! Hihi, de ene babbelkous zegt tegen de andere babbelkous, babbelkous.  ;)  ;D

Dank je wel voor het compliment over mijn foto's. Ze zijn niet allemaal even mooi maar ik geniet er elke keer weer van als ik ze maak.

Hoi iedereen

Vierde serie...

Chatima en Adsila


Pipa




Debbeltje speciaal voor Debby.  :D




Lichtgrijs grasje.


Sparkle.


Donkergrijs grasje.


Truusje aan het slapen.


Dit is zo te zien Chatima, maar zeker weten doe ik het niet....


Juffie


Do'tje...Cinnamon of niet?


Een minder mooie foto van Kleine Blauw....ahum


Donkergrijs grasje.


Sparkle.


Citroentje




Er komt nog een kleine serie.

Alle foto's zijn trouwens van vandaag, 26-11!!

Mara

Mara

Hoi iedereen

En de laatste serie.

Oude roodrug man.


Citroentje.


Krullenbol.




Wildkleur geparelde man.


Pipa


Pierreke


Krullenbol en wildkleur geparelde man.


Dat waren de foto's van vandaag. Ik hoop dat jullie genoten hebben.

mara

Anke

Hoi Mara,
Ten eerste van harte  met je

Berichten ;D

En verder heb ik weer uitgebreid genoten van al je prachtige foto's!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Gerda

Citaat van: Mara op 26 november 2007, 16:30:00
Hoi Caroline

Inderdaad gehaald en nog niet eens in mijn eigen boekje maar in het boekje van Gerda.  ;D

Hoi Mara

Wat een eer!!!!

Lieve foto's weer!!

Liefs, Gerda

Mara

Hoi ANke

Dank je wel!!

Hoi Gerda

Dank je wel voor het complimentje. En het rijmt ook nog wat je hebt geschreven.  ;D

Mara

Romy

Hoi Mara

Prachtig, prachtig zeg  :D We worden echt overspoeld door een berg mooie foto's! Wat is het fijn om je valkjes te kunnen zien, ook al zijn ze zo ver weg  :D

Wat me wel opvalt is dat de grasjes er iets van weg hebben om hun kont te tonen  ;D Het is al niet de eerste keer dat er eentje met z'n verkeerde kant op de foto staat  ;D :P

Groetjes
Romy

Marc van de Kuifjes

Tjonge... tienduizend berichten :o ik zit nog maar aan een magere 1100 ::) ;D!

Een rosella van 25 jaar... lijkt me al behoorlijk oud! Hoe oud worden die eigenlijk?




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Hoi ROmy

Haha, de grasjes zitten niet graag stil.  ;)  Maar dank je wel voor het complimentje. Tja, die kontjes van de grasjes...kan er weinig aan doen.  ;)  ;D

De valkjes zijn toch wat schuwer en daarom wat moeilijker op de foto te zetten, behalve Truus, die boeit het allemaal niet.

Hoi Marc

Hihi, jij haalt ook nog wel de 10.000 berichten hoor.  ;) Hoe oud kunnen rosella's worden? Ik heb het even opgezocht, in een van mijn boeken staat dat Rosella's in gevangenschap niet ouder worden dan 20 jaar. Mijn mannetje is */- 30 jaar oud, popjes zijn +/- 5 jaar jonger....Wil je nog steeds een Rosella?

mara