Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anja

Dank je wel. Ik ga er gewoon van blozen.  :-[

Mara

Anja

Hoeft niet hoor ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Agnes

Hoi Mara,

Hopelijk ben je gauw weer opgeknapt!

Enne... misschien heb ik er overheen gelezen, maar wat voor een werk ga je doen bij je nieuwe-oude baan?

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

*Petra*

Beterschap Mara,

Nou, ik zou best willen weten hoe je vader dat touwladder heeft gemaakt. Ik ben niet erg handig, maar vriendje wel  ;D.

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Romy

Hoi Mara

Je heb héle mooie foto's van je bende geplaatst! Stuk voor stuk heel erg lieve foto's om van te genieten!
Hopelijk ben je ondertussen al van die vervelende verkoudheid af? Ik heb er ook eentje gehad en ik vind het erg lastig als je neus dicht zit en je de hele tijd moet hoesten...

Groetjes
Romy

Silke *

3 november 2007, 11:29:05 #3065 Last Edit: 3 november 2007, 12:44:20 by ~ Silke ~
Hoi Mara,

Je moet me dan maar eens die foto's mailen of via msn, oke?

Veel beterschap hè Mara?!

Groetjes
Silke x

Anke

Hoi Mara,
Wat lees ik nou ziek???
Hoe gaat het nu met je?
Ik hoop dat je snel opknapt!!

Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

♥Debby♥

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Sally

Hallo mara,
Ik zie dat ik nog niet had gereageert op jouw foto's.
Ik moet zeggen, ze zijn weer zoals altijd prachtig!
Heb er weer met volle teugen van genoten.
En ook mijn complimenten over die touwladder die jouw vader heeft gemaakt, die is zeer mooi. en precies ook lekker stevig.

Ik lees ook dat je een beetje ziek bent, zie maar dat je snel weer opknapt!
Veel beterschap!

groetjes
Sally

Anja

Hoi Eugenie,

Hoe is het hier? En met de voliere en de vogels?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Haha...maar ik doe het toch.

Hoi Agnes

Ik hoop dat ik maandag weer helemaal beter ben. Wat ik daar ga doen? Ga werken op de brood, kaas, deli afdeling werken. Min of meer als assistente van de teamcheffin omdat het niet helemaal op rolletjes loopt. Heb er zin in.

Hoi Petra

Ik zal, als ik me wat beter voel, proberen een beschrijving te maken hoe dat die touwladder gemaakt is. Fijn he, een handig vriendje.  ;D

Hoi Romy

Fijn dat je genoten hebt van de foto's. Misschien heb ik er vandaag ook nog wel. Heb ondanks dat ik me niet helemaal lekker voelde, toch wat foto's gemaakt, maar moet ze nog bekijken en weet niet of ik dat nog vandaag ga doen.

Ik ben nog steeds verkouden en dat is inderdaad vervelend. Overdag gaat het redelijk en zolang ik kan niezen dan heb ik ook geen hoofdpijn, maar als ik naar bed ga. Dan heb ik echt het gevoel dat ik stik (heb astmatische bronchitis) en dat is niet leuk, of ik word van dat gevoel wakker dus slaap al wat slechter en ben dus moe. Maar het komt wel goed, voel me alweer iets beter dan gisteren. Was toen net een dweil.

Hoi Silke

Dat is goed, maar vind je het goed als we het doen als ik me wat beter voel? Zit nu even niet zo graag achter de pc en de laptop is nog in reparatie, anders had ik die lekker onder staan maar zit nu helemaal eenzaam boven. Maar als ik ze uitgezocht heb, dan mail ik ze of stuur ik ze via msn.

Hoi Anke

Ja, je leest het goed. Ik ben snipverkouden en gisteren ook nog eens hele erge buikpijn, warm en dan weer koud. Nu gaat het weer wat beter. Dank je wel voor het leuke plaatje.

Hoi Debby

Ik voel me alweer iets beter dan gisteren. Gelukkig maar. Maar heb nog steeds alles dichtzitten, heb zelfs het idee dat mijn oren dichtzitten.

Hoi Sally

Dank je wel voor het complimentje over mijn foto's. En de touwladder is ook echt stevig, dat moet wel met zo'n bende slopers.

Hoi Anja

Het gaat zijn gangetje hier. Met de vogels is ook alles goed, die heb ik vandaag lekker verwend met een maiskolf en voor de rosella's nootjes en gedroogd fruit. Vanmorgen meteen bij de markt nieuwe nootjes en gedroogd fruit gehaald. De touwladder is goedgekeurd, de rosella's zaten er vanmorgen al op en vanmiddag zag ik Krullenbol er op zitten. Heb ook nog foto's gemaakt maar weet niet of ik die vandaag nog ga plaatsen.

Mara

♥Debby♥

Mara, heb je geen neusspray?? dan gaan al je holte's lekker open staan.. gewoon een zoutoplossing en goed spuiten.. dat mag onbeperkt met zoutoplossing..

Anja

Citaat van: Debbeltje op  3 november 2007, 17:59:52
Mara, heb je geen neusspray?? dan gaan al je holte's lekker open staan.. gewoon een zoutoplossing en goed spuiten.. dat mag onbeperkt met zoutoplossing..

De zoutoplossing kun je ook zelf maken. Water koken.....zout in oplossen....af laten koelen....en snuiven maar ;D ;D ;D Staat er een beetje gek.

Wat dacht je van stomen daar gaan je holtes ook open van.
Kijk anders eens op www.omaweetraad.com daar haal ik altijd een hoop van af.

Groetjes Anja

♥Debby♥

Handig altijd hoor die Oma's...

maar kijk AUB uit met stomen.. Jan z'n broer is verbrand door een bak heet water...die kiepte om.. brrrrrr

Anja

Ik stoom altijd met mijn gezichtssauna. Heb ik ooit gekocht bij het Kruidvat. Ideaal en dan voorkom je idd die ongelukken.

Groetjes