Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

*Petra*

Eeeh niet alle ouders ...  ::).
Mijn vader zou het liefst het hele slot eraf gooien  :D!
Hij vind het echt heel erg leuk allemaal, bij een ander!
Hij wil zelf geen vogels in huis voor het stof maar zou bij mij een voliere willen maken over de gehele wand van mijn kamer. Niet de woonkamer, de 'kids' speelkamer. Hij ziet het dan helemaal voor zich  ;D. 

Groeten Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

♥Debby♥

nou, hahahaha... als de kids daar toch niet meer spelen.. een mini kwekerij!  ;D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Bello

Hm een prima idee van je pa zeg.

Nu de uitvoering nog!!!!


Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline

 :o Jij ook alweer 201 bladzijdes!!

Gefeliciteerd!!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hoi Sharon

Zelfs dat slot houdt me niet tegen (ik woon ook nog bij mijn ouders van daar) en zij vinden het al jaren vol genoeg, maar ik vind dat ik nog een plekkie open heb.

Hoi Debby

Hahaha

Hoi Petra

Hihi, jouw vader bekijkt het zich wel goed, hihi. De kids hun speelkamer afnemen. Wel leuk als je zo'n vader hebt.

Hoi Dorothé

Het is inderdaad een prima idee van Petra's vader.

Hoi Caroline

Yup, alweer 201 pagina's. Gaat hard hoor. Dank je wel!

Hoi iedereen

Zo, vandaag is pap aan de buitenafwerking bezig geweest omdat we de zeilen die voor de voliere komen ook moeten monteren. En aangezien het vandaag redelijk mooi en droog weer was, dacht hij dan laat ik het nu maar doen. Binnen in de voliere kan ook nog als het regent. Nu is hij gestopt met buiten werken en is hij beneden in de woonkamer bezig met speelgoed te maken. Want jullie herinneren jullie misschien nog die touwladder die het maar 2 dagen in mijn voliere heeft uitgehouden? Nou, ik ben vandaag bij een zaak geweest voor paardenbenodigdheden en daar hadden ze dus de touw die ik zocht om die touwladder zelf te maken. Pap heeft namelijk al treden gezaagd van hout wat ze niet zo makkelijk kapot krijgen. Dus.....de ladder is bijna klaar.

Mara

Romy

Hoi Mara

Ik ben erg benieuwd hoe die ladder er gaat uit zien  ;D
Heb je trouwens nog wat gehoord van de winkel waar je de eerste ladder gekocht had?

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Romy

De vertegenwoordiger is nog steeds niet langs geweest..Heb nu wel een nieuwe ladder thuis liggen, maar die heb ik er nog niet ingehangen want ik vind het toch te riskant, want dadelijk bijten ze me die ook nog kapot. Wacht wel tot de vertegenwoordiger is langs geweest.

Mara

Romy

Hoi Mara

Dat lijkt mij een heel verstandige beslissing. Ik hoop maar dat de vertegenwoordiger snel langs komt!

Groetjes
Romy

Mara

Hoi ROmy

Ik hoor al twee weken lang dat hij langs zou komen...maar hij is nog steeds niet geweest. We wachten wel af. Zal morgen proberen een foto te maken van de trap die pap gemaakt heeft.

Mara

Kaatje

Hoi Mara,

Zo nu heb ik je boekje ook weer helemaal bijgelezen en weer enorm genoten van alle foto's en verhalen  :D Wat heb jij toch ontzettend veel moois in jullie volière zitten, volgens mij kan jij aan de gang blijven met het maken van foto's ... je hebt ook zoveel moois om te kunnen schieten :o :o

Wat fijn dat je vader vandaag nog even lekker aan de volière hebt kunnen werken en ik ben inderdaad benieuwd naar de zelf gemaakte ladder hoor !

Ik ben zo ontzettend weg van die speelschommel met die sleutel eraan, helaas ben ik hem hier nog niet tegen gekomen  :( Daarom geniet ik des te meer van jouw foto's !!

Wel een beetje schandalig van die vertegenwoordiger, kan je niet vragen of ze hem gewoon even kunnen bellen !? Het is natuurlijk wel allemaal leuk en aardig van die winkel maar hun verkopen die ladders ... Nou ja, je paps kan misschien straks nog zelf ladders op de markt gaan brengen ;)

Ik ben dus erg benieuwd naar de volière meid, ... volgens mij is hij nu toch echt BIJNA af  ;)

Nog even op de valreep en ietsjes te laat maar van harte gefeliciteerd met het behalen van de 200ste pagina ... wowie  :o :o

Geef je birdies maar een flinke knuffel van mij !

Groetjes Karin


*Petra*

Citaat van: Mara op 30 oktober 2007, 16:20:23

Hoi Petra

Hihi, jouw vader bekijkt het zich wel goed, hihi. De kids hun speelkamer afnemen. Wel leuk als je zo'n vader hebt.


Mara


Is ook! Maar jouw vader doet ook echt veel zelf aan de voliere en nu weer een touwladder  ;D. Fijn hoor!!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mara

HOi Karin

Dank je wel voor de complimentjes. Er moet nog best wel veel gedaan worden aan de voliere hoor. De oude voliere moet nog gesloopt worden, de vensterbanken moeten allemaal nog geplaatst worden, het dak moet er nog op, ze kamperen nu nog steeds maar heb wel tijdelijk de oude schotten tegen de wind er voor zitten. Ik wacht geduldig af, pap heeft zelf zo'n touwladder gemaakt dus ik heb er in elk geval eentje, maar vertegenwoordigers zijn nu eenmaal zo. Jammer genoeg.

Je bedoeld die driehoekschommel? Ben je die bij jou nog niet tegengekomen? Jammer hoor want hier vinden ze hem super, vooral Pipa, het zusje van Pipo.

Hoi Petra

Pap doet heel veel zelf, dat is echt heel erg fijn.

Mara

Anja

Hoi Mara,

Het einde komt in zicht van de voliere. Wel lief vn je vader om een touwladder te maken hoor.
En ja de vertegenwoordiger...................daar is al genoeg over gezegd toch?

Ben benieuwd naar de foto van de nieuwe touwladder.

Ik vind wel wel dat je paps een dikke knuffel heeft verdient hoor.

Groetjes"Anja

Anke

Hoi Mara,
Wat goed dat het eind van de voliereverbouwing in zicht komt!!
Ik ben benieuwd naar het speelgoed dat je vader gemaakt heeft!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sharon

Hoi Mara,
ik lees dat er alweer gewerkt is aan de volière vandaag. Wat fijn voor je zeg! Het einde komt nu echt in zicht hè. En wat gaaf je dat vader een speeltje heeft gemaakt voor in de volière, knap van hem hoor.
Ik hoop voor je dat je in die winkel toch nog iets geregeld kunt krijgen ivm dat gesloopte speelgoed.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1