Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Mara,

we worden toch verwent met foto's. Het maakt ons niet uit dat het een dag te vroeg is hoor.
Als we maar foto's hebben.

Prachtig zijn ze weer geworden.


groetjes Anja

Kaatje

Echt wel, .... heerlijk wat worden we weer verwend vandaag  ;D

Sharon

Hoi Mara,
alles goed?
Ik zie net dat ik nog helemaal niet gereageerd heb op de foto's!! Ze zijn echt weer heel erg mooi hoor. Ik heb er weer van genoten.
En hoe was het om met Anja haar valkje op te gaan halen?

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Monky

 :D :D :D :D :D :D :D :D

Heerlijke foto's weer.
Ik weet niet of je al terug bent, maar in elk geval heel veel plezier met Anja bij Marlies  :)

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi iedereen

Dank jullie wel voor de complimentjes over mijn foto's. We zijn ondertussen terug van het ophalen van Yingo. Het was gezellig bij Marlies en ze heeft echt een mooie voliere en mooie valkjes, roodruggen en cathi's. Het was erg gezellig. Ik ben wel heel erg moe moet ik zeggen...

Mara

Anke

Hoi Mara,
Dat wordt dus lekker op de bank hangen en nagenieten van de gezellige dag je hebt gehad :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Inderdaad, zoiets ja!  ;D

mara

Kaatje

Hoi Mara,

Wat leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad maar ik had eigenlijk ook niet anders verwacht hoor  ;) Fijn dat jij weer veilig thuis bent en fijn dat Yingo nu bij Anja is !! Snel verder kijken dus  voor mij en rust jij nu maar lekker uit ;D

Groetjes Karin

Mara

Hoi Karin

Ik had je nog een sms willen sturen, maar ik was zo moe....dus dacht, eerst even eten en zo. Het was echt gezellig.  :D

Ik stuur je van de week een mailtje.

mara

Wilma1

Volgens mij heb ik ergens iets gemist ??? ???  Yingo ??? wie is dát dan ??? en díe is nu bij jou Anja, bij Marlies vandaan ??? Dat is je 13e valkje dán ???

Ik kan het niet meer bijhouden ???  ::) ;D
::) ::) ::) ;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Yingo is het 12de valkje van Anja en ik ben met Anja meegegaan om hem op te halen, dus ik heb vandaag bijna 400 km gereden...

Mara

Kaatje

400 km gereden  :o :o

Rust maar goed uit meid !! Dat is goed hoor, doe het maar rustig aan met jezelf en dan komt de mail vanzelf  ;)

Groetjes Karin  :D

Wilma1

Citaat van: Mara op  7 oktober 2007, 20:24:04
Hoi Wilma

Yingo is het 12de valkje van Anja en ik ben met Anja meegegaan om hem op te halen, dus ik heb vandaag bijna 400 km gereden...

Mara


ik zag je bij Anja op de foto  :D leuuuuukkkk  ;)  en ik weet nog om 500 km. te rijden dor Ned.  ::) ::) ::) moe moe moe ...... snrrrrrrrrrr  :P *gaap* slaap  .......  ;D :) ;)


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Mara,

Ik zet ze hier ook maar even neer. Trouwens je hebt een leuke nieuwe handtekening.





Geniet nog maar een keer van de fotos.

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Mara,

Volgens mij moet je wel heel erg lekker geslapen hebben na zo'n leuke dag als gisteren  ;D Heb je nog lekker kunnen relaxen toen je thuis was !?

Leuke foto's hoor, uiteraard had ik ze al in Anja haar boekje gezien maar ze blijven leuk met alle Y-tjes  ;D

Groetjes Karin