Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Mara,

Geen foto's zondag ;D :o :o :o ;D ;D ;D

Wat vervelend van Punky. Het lijkt wel of hij de aanvallen vaker achtereen krijgt.

Groetejs Anja

Mara

Hoi Anja

Hahaha...ik kan niet en op tijd bij jou zijn en foto's maken.  ;)  ;D

Het lijkt er wel op dat hij ze vaker krijgt, maar het kan ook aan het weer liggen, hij heeft het heel erg bij weersomslagen....vanmorgen was het erg koud en in een keer was het hier gewoon zo warm dat je in een t-shirt naar buiten kon..

Mara

Anke

Hoi Mara,
Arme Punky :( Hopelijk trekt hij weer wat bij.
Ennne over de foto's.... die plaats je dan toch gewoon op zaterdag ;D ;D ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Mara,

Eerlijk gezegd schaam ik me een beetje  ::) Ik ben zo met Wickie bezig geweest dat ik nu pas lees wat voor een slechte dagen je hebt gehad  :-[

Het lijkt er inderdaad op ( heb 5 pagina's gelezen ) dat Punky de aanvallen steeds vaker achter elkaar krijgt, ... niet leuk zeg bahh en kan me voorstellen dat je telkens schrikt !!! Wat een leeftijd heeft Punky al hè .... knap hoor  :D

De voliere schiet ook al behoorlijk op lees ik, ... fijn voor je meid en ik begrijp dat je "ongeduldig" begint te worden en het graag snel af wilt zien ... maar je zal zien dat het dalijk ineens helemaal af is  ;D

Gohh ik vind het echt naar om te lezen dat je slecht in je vel gezeten hebt, ... ik herken het wel hoor dat sommige mensen denken dat je nog alles kunt en dan valt het toch vies tegen  ::)

Voel je je inmiddels een beetje beter !? Zondag ga je in ieder geval lekker naar Anja om het 12de Ytje op te halen las ik ... leuk hoor en gaan jullie maar lekker genieten onderweg, ... moeten jullie lang rijden !?

Ik zal beloven om niet meer zo lang weg te blijven .... kop op hè .... je bent sterk, ... niet vergeten hoor !!!

Liefs Karin

Kaatje

En dan vergeet ik nog helemaal te zeggen dat ik enorm van de foto's genoten heb ... Rick en ik hebben zitten kijken naar jouw wildmannen en zitten fantaseren hoe Paco er straks uit zal gaan zien  :D

Hij heeft een heel geel "blesje" boven zijn snavel en eigenlijk net tussen zijn neusdoppen daarboven dan ... !! Zijn koppie wordt ook steeds geler, ...jeetje wat spannend ! Kan het kloppen dat ik een "geparelde" man zag zitten, of vergis ik me nu .. volgens mij achter de witmasker cinamon !?

Hehehehe misschien zit ik er wel helemaal naast ! Leuk dat je morgen mag gaan babysitten ...is het je petekind !?

Groetjes Karin  :D

Mara

Hoi Karin

Het geeft niet dat je een tijdje niet gelezen hebt hoor, is ook begrijpelijk. De geparelde die je ziet zitten is...dan moet ik ook even terugbladeren hoor...Ik denk dat het Do'tje is. De moeder van mijn geparelde mannetjes die geen parels maar hebben maar nog wel wat vlekjes. Je bedoeld Do'tje. Van haar heb ik vorig jaar een nestje gehad met een wildkleur man, 2 geparelde wildkleur mannen, een lutino pop en een geparelde lutino pop. Wildkleurtjes zijn leuk hoor, en ik vind het altijd spannend om te zien hoe ze gaan kleuren. De ene is wat lichter dan de andere, de ene is wat grijzer dan de andere. Heel erg leuk!!

Hoi Anke

Ik probeer vandaag foto's te maken, maar wil ook graag wat aan mijn kaarten werken vandaag aangezien ik een rustige dag qua pijn heb, en daar moet ik van profiteren.

Hoi Debby

Ik heb jouw post helemaal over het hoofd gezien. Sorry hoor.  :-[ Ik hoop dat ze hier genieten, daar doe ik het voor.

Liefs

mara

Anke

Hoi Mara,
Fijn dat je je wat beter voelt vandaag!
Ga jij maar lekker kaarten maken hoor meid.
Voel je vooral niet verplicht om foto's te plaatsen :)
Ga je al bezig met kerstkaarten?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Ik ga ook al beginnen met kerstkaarten ja. Ik denk niet dat ik er vandaag al mee begin, maar van de week hoop ik toch wel. Heb heel wat liggen om kerstkaarten te maken.

Ik heb wat foto's, die ga ik vanmiddag uploaden en misschien post ik ze in de loop van de middag en anders misschien vanavond als petekindje in bed ligt.

Mara

Mara

6 oktober 2007, 13:47:27 #2723 Last Edit: 6 oktober 2007, 13:49:18 by Mara
Hoi iedereen

Een dag eerder...maar dat mag de pret niet drukken vind ik.

Om te beginnen een paar foto's van Chatima, hij doet me zo aan zijn vader, Punky denken.....Zal eens een foto ter vergelijking zoeken...







En nu wat foto's uit de voliere.



















































Met flits en standaard instelling


Zonder flits en met de instelling distant landscape


Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

mara

♥Debby♥

Oei mara, dat is het vogeltjesvirus in z'n ergste vorm volgens mij! Wat gáááf zeg!!

Schitterend!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Hoi Mara,

Het zijn zeker weer schitterende foto's, .... wat is Pino toch prachtig om te zien hè met al die felle kleuren ... echt een fotomodel hoor  ;D

En uiteraard heb ik ook weer mijn ogen uitgekeken bij de valkjes en de grasjes, ...ook de foto van het kwarteltje is erg leuk !

Bedankt weer hoor !!

Karin

Mara

Hoi Debby

Dat is inderdaad het vogeltjesvirus in een hevige vorm....Als je vandaag nog even langs komt, dan stel ik ook mijn twee donderstenen binnen voor.

Hoi Karin

Dank je wel voor het complimentje en graag gedaan!

Hoi iedereen

Voor diegene die het nog niet weten...Even voorstellen.

Punky, bonte valkparkiet van 17 jaar oud


Pipo, grasparkiet van vorig jaar. Hij heeft zijn eigen verhalenboekje maar niet iedereen leest dat, dus bij deze komt Pipo even hier laten kijken wie hij is zodat ook iedereen weet wie Pipo is.







En een beetje overbelicht, maar dat is met Pipo wel vaker het geval.


Mara

♥Debby♥

Zo zeg.. punky is al oud.. mooi hoor!


Onze gras heette ook Pipo.. en dat was het zeker... hij was heel tam.. koekjes die voor de kinderen waren moesten ze HEEEEEEEEL snel opeten anders was pipo ze voor.. het was een gezellig clowntje..


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mara

Hoi Debby

Elke keer als ik je online naam zie moet ik aan mijn grasje Debbeltje denken.  :-[

Pipo is ook echt een clown hoor. Pipo is samen met Pino gedeeltelijk met de hand groot gebracht en het zusje van Pipo heeft Pipa en die zit in de voliere.

mara

Anke

Hoi Mara,
Joepieeeeeeeeeeee toch foto's vandaag ;D
Ze zijn weer erg mooi geworden!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes