Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

En nu de foto's van buiten....

Het verschil tussen de oude en de nieuwe voliere.


Het dak gezien vanuit het afgesloten gedeelte waar de vogels zitten. Ik heb dus nu het gaas van de oude voliere en van de nieuwe voliere waar je tegenaan kijkt.


En het voorste gedeelte gezien vanuit het afgesloten gedeelte.



En wat foto's van de birdies.





































Groetjes

mara

Anke

Hoi Mara,
Ik heb weer genoten :)
Deze vind ik erg leuk. Hi hi dat grasje helemaal op het uiterste puntje van het takje. Je gaat bijna zitten wachten tot het doorbreekt ;D


Oh ja wat is dat voor "huisje"dat er staat van twee stenen en een dakpan?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Mara,

Wat een genot weer. En ook ik zou graag willen weten waar dat huisje voor is. Ik denk voor de kwartels maar weet het niet zeker.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anke en Anja

Dat is inderdaad voor de kwartels. Maar ik heb ook wel eens een valkparkiet gehad die dat zag als broedhok.  ::) Het stond eerst aan de andere kant onder de voerplank, maar omdat het zeil van de week was verschoven, heb ik het voer aan de andere kant gezet.

Hoi Anke

Dat grasje wat zo op het puntje zit, is het zusje van Pipo.

Mara

Anja

Hoi Mara,

Is het dan de slaapplaats voor de kwartels?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ze zitten er niet echt in te slapen....Eigenlijk staat het er voor jan met de korte achternaam omdat ze er toch niets mee doen...Maar ik laat het gewoon staan, voor het geval dat.

mara

Anke

Hoi Mara,
Het staat wel grappig zo'n huisje :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Bello

Mara

Wil jij aub niet meer zeggen dat je geen goed baasje bent voor je birdies?

Man die krijgen me een joekel van een voliere.

groetjes Dorothé

ps en wat een leuke foto's zeg. ;D
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Ik schrok een beetje van je berichtje. Geen goed baasje zijn voor je vogeltjes. Kom nou je kan er niks aan doen dat de weergoden zo tegen zitten. Voor je het weet staat er een pracht van een voilere.
Ik heb genoten van de prachtige foto's van al je vogeltjes. Bij de mannetjes van jou grasjes is het boven het snaveltje prachtig blauw. Mijn dochtertje van 4 zei al. Ze mogen niet kleuren op vogeltjes ;D
Ons grasje heeft dat nog niet vandaar. ;)

Groetjes Jeanine,
en een kroeltje van Zazou.

Anja

Hoi Jeanine,

Kinderwijsheid heerlijk zeg.


Groetjes Anja

Sharon

Hoi Mara,
ik heb je vanmiddag op msn gesproken, en ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen en je een beter gevoel heb kunnen geven, want je bent echt een SUPERBAASJE!!
En je ziet, er is toch nog wat gedaan aan de volière!
Nu is hij echt af voordat je er erg in hebt, en je vogeltjes zullen je dan echt ontzettend dankbaar zijn!
Hele leuke en mooie foto's weer hoor. En wat is Punky toch speciaal hè... Hij heeft echt wel iets bijzonders.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


*Yvon

Hoi hoi

Hele mooie foto's weer.  ;D
In je nieuwe voliere gaat het denk ik dalijk een heel stuk lichter worden. :)
Mooi hoor,dan komen je vogies nog mooier op de foto's te staan.
En je kan misschien ook zo denken:
Beter wat later en goed af,dan eerder en niet goed af.  ;) :D
Helaas is het weer niet te besturen,en dat is altijd balen als er buiten gewerkt moet worden.
Het is ook heel gevaarlijk om bij een klus te denken van :
OOOOOHW,dat is zo gedaan.  ;D
Dan zal je altijd zien,gaat er altijd wel wat tegen zitten.  >:(  ;)

Groetjes Yvon  :D

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

Hoi Eugenie,

Het gebeurt vaak, dat als je iets ouds voor nieuw gaat vervangen....je tegen allerlei dingen "aanloopt" waar je niet op rekent. Alles lijkt zo simpel, maar het weer heb je niet in de hand  ::)

Ja en dat je vader en broer ff "botsen" is voor jou niet fijn, want het gaat om jouw voliere en voel je je bezwaard, ook omdat je nu enmaal niet alles kunt meehelpen.

Maar laat die mannen maar ff gaan, dat loopt meestal wel los  :P net als hondjes ...blaffende honden bijten niet.... geldt dit ook voor mannen  ;D

Nou en als ze morgen beton kunnen storten, schiet het al aardig op hoor. Ik denk dat JIJ er meer last van hebt dan de vogels  ;) die zien er best relaxt uit op de foto's  :) en moet je zien wat ze er voor terug krijgen  :o

Gewoon nog ff door die zure appel heen bijten en voor je het weet geniet je van de nieuwe vooliere MÉT inhoud  :D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Anke

Het ziet ook best wel leuk uit. Ik was er aan het denken om een hamsterhuisje te kopen als de voliere klaar is, tenminste, ik meen dat die er in hout zijn.

Hoi Dorothé

Het voelt gewoon zo aan, ze zijn gewend om veel ruimte te hebben en nu zitten ze op zo'n klein stukje met zijn allen....Het komt wel goed! Fijne vakantie.

Hoi Jeannine

Haha, leuk hoor, die kinderwijsheid. Hoe oud is je grasje? Kan ook best zijn dat het een popje is hoor, die krijgt natuurlijk geen mooi blauw dopje. Echt leuk die kinderwijsheid. Dank je wel voor je steun.

Hoi Anja

Leuk he, die kinderwijsheid. Heb je nog steeds zin in zondag? Ik wel.

Hoi Sharon

Het deed me goed om met jou op msn te kletsen, dank je wel!!!!

Hoi Yvon

Dank je wel voor je complimentjes en je steun!!!!

Hoi Wilma

Dank je wel voor je steun. Je komt soms zo veel ellende tegen bij een verbouwing. Die botsen regelmatig hoor...zal wel in de aard van het beestje liggen.

Hoi iedereen

Er is vandaag geen beton gestort, pap is begonnen binnen in de voliere. Hij kon geen beton storten want hij moest dan een stukje van de oude voliere afbreken en dan zouden de kwartels tussen de oude en de nieuwe voliere gaan zwerven en misschien ergens vast komen te zitten. Hihi, en pap vind de kwartels nogal lastig te vangen.  ;D

Mara

Anja

Hoi Mara,

Het komt allemaal goed hoor. Fijn dat je vader dan al vanalles binnen in de voliere heeft gedaan. Ondanks het rotweer tenminste hier was het echt  :censuur weer.

Groetjes Anja