Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Wilma1

Is kwetsbaar en oprecht
je lacht en huilt
heel terecht

herinneringen komen en gaan
met de mensen die je "verstaan"

lachen en huilen zit dichtbij elkaar
maar jullie kenden elkaar al heel wat jaar

Denk aan de mooie dingen samen met haar
dat past als een puzzel in elkaar

Vergeten doe je haar niet
Geef het een plek,in je hart
waar alleen jij haar ziet

:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi hoi

Helemaal met Wilma's gedicht eens !!

Wat fijn dat ze zich kunnen vermaken in het binnehok.
Tja,een half gesloopte voliere ziet er ook niet uit.
Des te mooier wordt de voliere als die af is.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Bello

Ha Meid,

Gaat het weer een beetje?

Wat een gedoe allemaal he en ik hoop dat je het goed verwerkt en het een plaatsje kunt geven.

Deze krijg je van ons

Dus de voliere verbouwing gaat de goede kant op meid!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Ik wil eerst even een woord richten tot Wilma. Dank je wel voor het mooie gedichtje. Ik heb er tranen van in mijn ogen en moet toch echt even slikken. Dank je wel!! Jij bent net zoals zovelen hier op het forum, een echte kanjer!!!!

Hoi Anke

Ik denk dat je gewoon in je bed moet slapen hoor....... ;D En kijk, ik ben niet de enige die de namen wel eens verwisseld.

Hoi Anja

Je hebt helemaal gelijk, gewoon in bedje slapen...

Hoi Yvon

Het ziet er echt niet uit hoor....zal straks de foto's plaatsen als pap klaar is....

Hoi Dorothé en Ivo

Dank jullie wel voor de hug. Ik hoop dat ik het goed kan verwerken. HEt is ook heel fijn dat ik nog contact heb via mail met een dochter van haar. Ze heeft me gisteren verteld waar de bloemstukken heen zijn gegaan en dat zondag ( :o) Boris al opgehaald wordt.  :) Zondag wordt dus een spannende dag.

Hoi iedereen

Vandaag (vanavond) zullen er wat foto's komen.....meende pap toch net dat een van mijn roodruggen dood was....Mijn roodruggen zijn 17 jaar oud en kunnen niet altijd meer zitten. Dus ze liggen nog wel eens op de voerplank. Deze lag dus doodstil....ik ga kijken, leeft hij gelukkig nog gewoon  ;D. Het zijn echt maffe vogels hoor, zo nu en dan.

In elk geval, de foto's volgen vandaag nog. Ook van de voliere in aanbouw....nou, aanbouw, eerder sloop...

Mara

Kaatje

Hoi Mara,

Dat is zeker een heel prachtig gedicht van Wilma, .... wat lief !!! Fijn dat we je op zo'n manier kunnen steunen !

Wat fijn dat Boris een zondag al opgehaald wordt en ik weet zeker dat als de tijd daar rijp voor is, je het een heel mooi plekje kunt gaan geven ...

Goh wat zal je vader geschrokken zijn en wat een geluk dat hij alleen maar een beetje lekker lag te dutten  ;D Kan me voorstellen dat je het heel eng vond om te gaan kijken en bij het zien dus heel blij was  :D

Ik ben ontzettend benieuwd naar de foto's en kan eerlijk gezegd haast niet meer wachten  8)

Groetjes Karin

Mara

Hoi Monique

Die zijn aan het uploaden en zijn zo klaar.... ;D

Hoi Karin

Pap was ook behoorlijk geschrokken. Ze zijn zo oud dat we het wel verwachten, maar goed....dan komt het nog altijd hard aan....

mara

Mara

En dan nu, de langverwachte foto's.

Om te beginnen de foto's van maandag waar 2 rosella's in het nachthok zaten.

En dan de sloopfoto's van vandaag...Wat een desolate toestand zeg....

En dan de birdies.

Mara

Anke

7 september 2007, 15:54:51 #2380 Last Edit: 7 september 2007, 15:56:41 by Anke (til)
Hoi MARA

Hoi Anke

Ik denk dat je gewoon in je bed moet slapen hoor.......  En kijk, ik ben niet de enige die de namen wel eens verwisseld

hi hi heb ik het weer gedaan ::) het ging zo goed de laatste tijd ;D

Het neemt niet weg dat ik weer erg van je foto's heb genoten.
Aaaah deze is lief, dat kopje zo lekker in de touwlus snuggelen..

Het gesloopte deel ziet er idd erg desolaat uit. Maar..... straks is het weer mooi ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Ja, je noemde me Manja  ;). Kan gebeuren. Ja, dat is een leuke foto, daar zitten de grasjes heel graag in.

Mara

*Petra*

Hoi Mara,

Tja, je hebt er ook een hoop troep van, maar ja, dat is altijd voordat het mooi gaat worden :-). Succes!!

Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mara

Hoi Petra

Het moet eerst een hoop troep geven wil je iets moois creeëren.  ;) Dank je wel!

mara

*Yvon

Hoi hoi

Mooie foto's weer.  ;) ;D
Ook van de gesloopte voliere.  ;D
Zodra de eerste nieuw deel komt te staan,zie je al dat het een hele verbetering zal worden.
Ben je die troep alweer vergeten.  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >