Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi iedereen

Ik voel me vandaag helemaal niet zo happy. Heb vandaag heel veel gehuild maar vandaag was de crematie
Het was heel erg fijn allemaal, de muziek was heel erg mooi. Ze begonnen de mis met Amigos para sempre. Daanra The Rose en als laatste het Kepelke van Geloƫ. De mis was ook niet overdreven of zo, gewoon zoals ze was, eenvoudig. Er werd verteld van haar liefde Engeland en over The Seven Sisters, klippen in Sussex. Het was echt heel erg mooi. De kist was eenvoudig, zoals ze zelf ook was.

Daarna in rouwstoet naar het crematorium, de stoet was zo lang dat ie op een gegeven moment in stukken brak. Daar een tijdje moeten wachten  en toen werden we die zaal in gebracht. Er waren echt veel bloemen en het was druk. De twee zusjes lazen een stukje voor, heel erg emotioneel. En daarna werd een eigen geschreven gedichtje van de kleindochter voorgelezen door de schoonzoon van die mevrouw. Daarna werd er afscheid genomen van haar en konden we alvast naar het restaurant gaan waar de koffietafel was.

Dat was heel erg goed verzorgd. We kregen lekkere soep en daarna harde en zachte broodjes, suikerbrood en krentenbrood. Tegen drie uur besloten we afscheid te nemen van de familie en toen kwam ik bij de oudste dochter en die bedankte me voor alles en toen kwamen bij mij weer de tranen en ook bij elkaar en toen nam ze me zonder ook maar iets te zeggen in de arm. Dat vond ik zo bijzonder. Beide zusjes zouden contact houden, dus dat hoop ik ook.

Ik had de buurvrouw van mevrouw in de auto en daar was ik heel blij mee. Kon ik even gewoon gezellig praten zonder constant te huilen. We hebben ook heerlijk gelachen om voorvalletjes met mevrouw, zoals het voorval met de merel.

Ze was een superlieve vrouw en ik weet zeker dat iedereen haar zal missen.

Rust zacht...

Hoi Wilma

Het was inderdaad de kat, Poes, die achteraf een gecastreerde kater bleek te zijn.  ;D Die heeft een goed tehuis gevonden bij de eigenaresse van het asiel.

Hoi iedereen

Dank jullie wel voor de sterkte wensen....het was heel zwaar moet ik zeggen.....verslagje staat hierboven. Het lijkt misschien dat ik niet zo veel gevoel toon, maar ik stop het altijd diep weg....misschien te diep...

Mara

Anja

Hoi Mara,

Laat het gevoel maar eens de vrije weg, dat helpt voor de verwerking van je verdriet.



Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Het is soms heel moeilijk om mijn gevoelens te laten zien, vooral als er niemand is bij wie je terecht kan...

Maar dank je wel Anja, je bent een topperdje.

mara

danielle

Ik weet niet goed wat ik moet zeggen om je op te beuren..........
Daarom ook een grote knuffel van mij

Succes ermee.

Groeten van Danielle

Anja


Mara

Hoi Danielle

Dank je wel voor je knuffel! Soms zijn kleine gebaren meer waard dan veel woorden.  :)

Hoi Anja

Je was er voor me vorige week toen ik je nodig had, al stond je op het punt om naar huis te gaan, je hebt me even uit laten praten en me getroost. Dat vind ik heel erg lief en dankzij jou en verschillende anderen hier op het forum, had ik me veel rottiger gevoeld over dit verlies. Ik voel me er gewoon heel rot over en het moet een plekje krijgen, dat duurt gewoon even.

Dank je wel, en niet alleen jij Anja, eigenlijk iedereen die me gesteund heeft in deze tijd.

mara

Anke

Hoi Mara
Fijn dat je op zo'n goede manier afscheid hebt kunnen nemen.
Dat helpt in ieder geval al bij het verwerken van je verdriet.
Ik weet er alles van ik heb in twee jaar tijd mijn beide ouders verloren. Een goed afscheid helpt om af te sluiten en verder te gaan.
Eigenlijk weet ik geen woorden om je te troosten dus heb ik wat anders voor je


Groetjes Anke
Edit nu doet het plaatje het wel ;)




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Mara,

Dat je niet happy bent daar hebben we allemaal begrip voor hoor !

Wat een "mooi" verhaal heb je geschreven ... Misschien ook wel goed om alles zo uitgebreid mogelijk van je af te schrijven ! Het zal een hele zware en emotionele dag geweest zijn, maar fijn dat je toch hebt kunnen gaan !

Ik hoop dat je het heel snel en op jouw manier een mooi plekje kunt gaan geven .... We zijn er echt voor jou om je op te beuren ... hou je taai meiske ! Vandaag een nieuwe dag, ik hoop dat het zonnetje ook bij jullie schijnt !

Knuffel Karin

Mara

Hoi iedereen

Dank jullie wel voor alles!!! Dus voor jullie allemaal!



Hoi Anke

Wat erg om je ouders binnen twee jaar te verliezen. Dat lijkt me echt vreselijk. Had je nog broers of zusjes?

Hoi iedereen

Hier gaat het met de birdies zijn gangetje. Vandaag heeft het pap het eerste deel van de voliere gedeeltelijk gesloopt, de raam is van het dak gehaald. Het ziet er echt niet uit....En het nachthok is in de smaak gevallen. De rosella's vinden het erg leuk moet ik zeggen. Heb er een schaaltje water en voer neergezet, want soms hebben ze nog wel moeite met de uitgang vinden, ze snappen niet waarom dat het touw daar hangt..... ;D

Foto's volgen nog, had maandag nog wat foto's gemaakt van de rosella's in het nachthok. Maar die komen nog.

mara

Sally

hallo mara,
leuk dat het nachthok in de smaak gevallen is.
Ik kan niet wachten op de foto's. Ik weet nu al dat die weer allemaal prachtig gaan zijn!

groetjes

Mara

Hoi Sally

Dank je wel! Ik kan niet beloven dat ze vandaag komen, moet nog foto's maken en wil zo eigenlijk even weg gaan naar mijn broer. Maar morgen komen ze zeker.  ;D

Mara

Anja

Hoi Mara,

Waar blijven die foto's ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Mara


Anke

Hoi Mara, ;)
Nog een hele dag wachten :o :o :o
Hoe moet ik nou slapen vannacht ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Ik denk in je bed ;D ;D ;D ;D ;D
Bedoel je niet Mara ipv Manja :P :P

Groetjes Anja