Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Agnes

Ik ga morgen ook gewoon. Vanavond ook even naar de avondwake.

Hoi Karin

Het ziet er allemaal heel leuk uit ja. Ik heb gelukkig vrij gekregen, want ik vind gewoon dat ik erheen moet, anders zou ik me altijd daarover rot blijven voelen....Met mijn rug gaat het momenteel. Er is alleen geen aangepaste arbeid, moet gewoon het normale werk doen....

Hoi Anke

In het bedrijf waar ik werk wordt niet zo rekening mee gehouden met de gevoelens en dergelijke van de medewerkers. Dat telt voor hun niet zo....

Hoi Caro

Ik hou je op de hoogte hoor, over de voliere.

Hoi Wilma

Hoi Wilma

Het nachthok is inderdaad 'nieuw'. Het was eerst het hobbyhok van mijn broer, maar omdat hij niet meer thuis woont, tja, dan maar voor de vogeltjes. Het schuine trapje komt uit de voorste voliere. Dan wordt het tenminste nog gewoon goed gebruikt.

Ik kan gelukkig morgen gewoon naar de crematie.....Gelukkig maar want het is inderdaad gewoon heel belangrijk.

En met de rug, ik probeer het rustig ana te doen, maar goed, er is geen aangepast werk en dergelijke.....volgens mij snappen ze het gewoon niet...

Hoi Hennie

Die mevrouw is inderdaad overleden, afgelopen vrijdag om 17.00 uur. Helaas maar waar. De bouvier heeft een nieuw huisje gevonden en gaat als het goed is komende maandag weg.

mara

*Petra*

Hoi Mara,

Sterkte voor morgen, fijn dat je toch kan gaan.
Ook sterkte met je rug, dat is geen pretje.
Jammer dat de baas niet iets menselijker is...

Groetjes Petra   


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Kaatje

Hallo Mara,

Heel goed dat je morgen toch kan gaan, ... hou je goed meid en heel veel sterkte gewenst voor morgen !

Je voliere ziet er inderdaad fantastisch en gezellig uit en wie weet als we richting Heerlen rijden we ooit een keer een tussenstop kunnen maken ... Ik zou het fantastisch vinden om jouw bende eens te komen bewonderen zeg  8)

Ook ben ik er de volgende keer echt bij hoor, ...het is dat we vrijdag de 19de oktober op vakantie gaan maar anders had ik zeker naar de NOP gekomen ... Maar ja vakantie is ook wel leuk natuurlijk  ;)

Balen zeg dat er geen rekening gehouden wordt met gevoelens, ik vind zulke bazen heel erg eng, brrr ... Ook vind ik het heel erg dat je gewoon je eigen werk moet blijven doen en ze geen passende arbeid willen zoeken ( waar een wil is, is een weg )  !

Kop op hoor meid en blijf het maar rustig aan doen zowel lichamelijk als geestelijk want je hebt wel erg veel op je boterham gehad de laatste maand  ::)

Groetjes Karin


irma

Hoi Mara, :D

He ik lees net dat je nog wat tegenslagen hebt ,sterkte daarmee.
....en je voliere word verbouwd, hartstikke leuk.
Het binnenhok is mooi, ik heb ook aan 1 kant kunststof schroten en dat maakt het id een stuk lichter.
Ben beniewd hoe de buitenvoliere word.

gr Irma  :) 
 


Gloria en Lujo

Mara

Hoi Petra

Dank je wel.

Hoi Karin

Sommige bazen snappen het gewoon niet. Hij mag wel boos worden op ons en tegen ons schreeuwen. Maar wij mogen dat andersom niet. Mijn contract is nog steeds niet geregeld....erg frustrerend. Maar goed, hopelijk komt het wel goed hoor.

Hoi Irma

Ik ben heel benieuwd hoe de voliere gaat worden. Het nachthok is vandaag officieel in gebruik genomen door de rosella's.

Hoi iedereen

Zojuist even naar de avondwake geweest. Was best wel moeilijk hoor....wat moet je tegen de familie zeggen....En het riep herinneringen op. 2 januari 2006 is de broer van mijn beste vriendin overleden. Die jongen was 18 jaar. Toen zijn we ook naar de avondwake geweest en de dag erna naar de begrafenis....Sinds die tijd heb ik geen enkele begrafenis meer gehad. En de avondwake van die broer is me altijd bij gebleven.....Het zijn vervelende dingen...

Mara

Anja

Hoi Mara,

gelukkig dat je toch morgen naar de crematie kan dan kan je het een plekje gaan geven.
Kan je het niet bij je Arbo arts melden dat ze geen aangepast werk hebben?

Veel sterkte alvast voor morgen.



Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ik weet nog niet eens wanneer ik de arbo weer moet bellen....Ik kijk het donderdag even aan. Morgen hoef ik alleen maar te bestellen....en dat is een 10 minuten staan en daarna 10 minuten zitten of zo en dan kan ik wat anders gaan doen (desnoods naar huis toe).

Dank je wel, ik moet zeggen, ik zie heel erg op tegen morgen hoor. Maar alles komt goed.....

Mara

Wilma1

Is dat ook die mevrouw die die vogels had, of ben ik met een ander in de war ??? Fijn dat de bouvier een ander baasje krijgt!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Ik denk dat jij in de war bent. Mevrouw had alleen een bouvier en een opvangkat die al vanaf dat deze weg moest, een goed huisje heeft gevonden. Ze was wel gek op alles wat met dieren en natuur te maken had.

En inderdaad heel fijn dat die bouvier een goed mandje heeft gevonden. En als het goed is, houden ze mij ook op de hoogte hoe het met hem gaat.  ;D

mara

Anke

Hoi Mara,
Ik kom je even heel veel sterkte wensen bij de crematie morgen. Het zijn altijd trieste gelegenheden, maar het helpt wel om af te sluiten en afscheid te nemen.
Ook succes op het werk, ik hoop dat het allemaal mee valt.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

Citaat van: Mara op  4 september 2007, 20:36:39
Hoi Wilma

Ik denk dat jij in de war bent. Mevrouw had alleen een bouvier en een opvangkat die al vanaf dat deze weg moest, een goed huisje heeft gevonden. Ze was wel gek op alles wat met dieren en natuur te maken had.

En inderdaad heel fijn dat die bouvier een goed mandje heeft gevonden. En als het goed is, houden ze mij ook op de hoogte hoe het met hem gaat.  ;D

mara


Een KAT, DÁT was het....dáár heb ik je wel eens over gehoord!!!! Ik wist dat er nóg een dier was  :D

Sterkte morgen!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kaatje

Hoi Mara,

Namens mij ook ontzettend veel sterkte morgen ! Ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat alles nog heel vers in je geheugen zit en dit nare herinneringen oproept  :-[

Ik hoop dat het morgen zo rustig blijft op je werk en je een beetje kan afwisselen met lopen en zitten ... Misschien is een goede stevige bureaustoel ook een optie ... alles ten goede van de rug hoor  >:(

Ik ben benieuwd wat ze van het nachthok hebben gevonden vanacht .... spannend zeg dat het nu in gebruik wordt genomen en ik blijf het absoluut volgen  :D

Nogmaals sterkte morgen,

Groetjes Karin

Agnes

Hoi Mara,

Ik hoop dat het een beetje meevalt vandaag.
Sterkte!

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

danielle

Ook ik wil je nog een keer heel veel sterkte wensen voor vandaag!

Groetjes Danielle

Randy

heee mara

sterkte met de crematie!!!

en hele leuke foto's heb je weer geplaats,, ik dacht dat ik de enige was die voliere ging afmaken terwijl vogels er al in zitten whaha neuh maar ziet er goed uit ;D

Groetjes Randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE