Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

danielle

Hoi Mara,
Ik heb extra veel geluk gehad, want heb nu wel ontzettend veel foto's kunnen bekijken. En ik vond ze echt geweledig mooi!
Heb alleen helemaal pijn aan mijn oogjes door al die mooie felle kleurtjes  ;D.
Wat balen zeg dat je zo'n last hebt van je rug, ik hoop echt voor je dat het snel weer beter gaat. Gaat het wel goed tijdens het werken op je werkplek, wordt er wel een beetje rekening mee gehouden?
Nou pas in ieder geval goed op jezelf he!

Groetjes Danielle

Mara

Hoi Danielle

Ik zal aan mijn vogeltjes vragen of ze de volgende keer niet meer zo van het scherm moeten spetteren.  ;)

Ik hoop dat ze er rekening mee houden. Ga morgen weer beginnen. Vorige week hielden ze er dus geen rekening mee. En nu mag ik maar 2 tot 4 uurtjes per dag werken....Dus ik ben ook heel erg benieuwd....

Ben blij dat je genoten hebt van mijn foto's.

mara

Monky

Hi Mara,

Je foto's zijn weer schitterend  :)
Dat vogelmuur heb ik ook in mijn tuin groeien...  :P
Maar dat kan ik gerust aan de vogels geven?

Gaaf!

Hoe gaat het eigenlijk met de verbouwing?
En hoe gaat het met je rug?

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Monique

Wat leuk dat je weer even komt buurten.

De vogelmuur kun je gewoon geven, ik spoel het meestal wel nog een beetje af en dan gooi ik het in de voliere. Laat ze zich er maar lekker op uitleven.

Met de verbouwing van de voliere gaat het redelijk. Pap moet veel alleen doen omdat mijn broer ook werkt natuurlijk en ik met mijn rug zit en niet alles mag en kan doen. Maar goed, ook dat komt goed. Het nachthok is in elk geval klaar. Dat vond ik heel belangrijk.

Met mijn rug gaat het vandaag wat minder. Vanmorgen twee uurtjes moeten werken, en tja, het is toch best zwaar nog. Dus was blij toen het twaalf uur was. Ben benieuwd of mijn baas nog belt, want ik wil wel graag naar de begrafenis...ik moet er gewoon heen.....

Mara

Monky

 :-\ die begrafenis kan hij je toch niet weigeren ???

Ik lees hier heel regelmatig... maar ik schrijf niet altijd wat... ik ben bang dat ik in herhalingen val hahaha  ;D

Doe het rustig aan met je rug, hè!

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Monique

Dat weet ik niet of hij dat kan. Het is geen directe familie. Maar goed, we horen het wel...

Ik ben juist bang dat ik in herhaling val met mijn foto;s.  ;D

Mara

*Yvon

Hoi Mara

Ik kom elke keer met een herhalende standaard zinnetje.  :-[  ;D
Hele mooie foto's weer !!  ;D

Het binnenhok ziet er super uit hoor !  :D
Lekkere lichte wanden waarop de vogels nog mooier op afsteken op de foto's dalijk.  ;)
Ben al benieuwd naar de foto's als de voliere af is en de vogels zitten erin.

Groetjes Yvon




Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Yvon

Wij zijn hier ook heel erg benieuwd hoor, hoe de voliere er uit komt te zien. Want daar hebben we eerlijk gezegd niet echt een idee van....

Dank je wel voor het compliment en die schrootjes zijn lekker makkelijk schoon te houden.

mara

Agnes

Hoi Mara,

Als die baas van jou ook maar 1 greintje gevoel heeft, geeft ie jou natuurlijk gewoon vrij! Is hij nou helemaal mal :o

En anders meld je je gewoon af.

Naar die crematie moet je gewoon gaan!

Ps. mooie foto's weer ;D

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Mara

Hoi Agnes

Ik heb nog steeds niet gehoord. Ga er dadelijk nog heen met pap. Dus ben benieuwd hoe en wat.....

Dank je wel!

mara

Kaatje

Hoi Mara,

Nogmaals heel veel sterkte met het verlies van een dierbaar iemand ....Ik hoop echt dat je baas je vrij gaat geven .... Ik ga iig heel hard duimen.

Nou mijn complimenten meid, ... ook aan je paps natuurlijk want het ziet er allemaal schitterend uit zeg !!! Wat ziet het binnenverblijf er gezellig uit en wat heerlijk licht allemaal  :o

Ik heb met open mond gekeken en vind het in één woord super, schitterend en geweldig !

Ik hoop dat het snel wat beter met je rug gaat, heb je wel goede pijnmedicatie !? Nogmaals sterkte met alles, ook met je rug !!

Knuffie Karin  :-*

Anke

Hoi Mara,
Wat jammer dat het werken niet zo goed ging met je rug!
Hopelijk trekt het snel bij.
Ik zou het heel raar vinden als je geen vrij krijgt om naar de begravenis te gaan van iemand waar jij afscheid van wilt nemen.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

caro

Hoi Mara,

Ik heb weer even een beetje zitten lezen in je dagboekje. Ik heb niet alles gelezen,maar ik ben weer een beetje bij met lezen.
Wat leuk dat je je voliere gaat veranderen, ik ben benieuwd hoe hij eruit gaat zien.


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Wilma1

Heeey Eugenie,

OOK IK vind je foto's weer prachtig en een nieuw binnenhok zie ik ??? Erg mooi en weer een schuin trapje  ;D  ;)

Je hebt een crematie zie ik, wat naar en ook nog met wat tegenwerking van je baas ??? Hoop dat je er "legaal" heen kunt en zou TOCH gaan, als ik jou was, het is de laatst X dat je afscheid kunt nemen van iemand die je dierbaar is. Dat blijft anders "vreten" aan je als je het niet hebt gedaan!

Sterkte, ook met je rug, rustigaan maar!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

hennie

Hoi Mara,

Ik heb nog even niet alles terug gelezen in je dagboek, maar ik meen te begrijpen dat die kennis van jullie overleden. Sterkte ermee. Hoe is het nu met haar hond? Hebben  jullie al een plekje voor hem kunnen vinden?

Is alles verder goed met je Mara?

groetjes, Hennie