Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Sally

Dank je wel voor het compliment. Gelukkig dat je ze nu weer kunt zien. Waren ze het wachten waard?

Mara

Anja

Hoi Mara,

Was het poetsdag vandaag bij jou in de voliere?
Het filmpje.........heel leuk. De wind door het kuifje van je wildkleurtje.
En de kleuren van de rosella's........blijf het heel mooi vinden.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Haha, het is elke dag poetsdag hier. Ik had de rosella's gesproeid en dat vonden vandaag alleen de rosella's erg leuk. De rest vond het niet zo boeiend vandaag. Juffie kan daar zo leuk zitten en inderdaad, die wind in haar kuifje. Echt zo lief.

Mara

Anke

Hoi Mara,
Wat een heerlijke foto's en filmpje weer ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

ManjaV

Hoi Mara,

Binnen 1 dag had ik weer heel wat bij te lezen. :D Wat een mooie foto's weer. Je rosella's zijn prachtig om te zien, wat een mooie kleuren hebben ze.
Ik zag in een ander dagboekje een foto van Juffie en las dat ze al zestien jaar oud is!  :o :o :o Wow...geweldig! Teken dat ze goed verzorgd worden! :D :D :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Dafrinja

Hoi Mara

Ik dacht, laat ik ook s bij jou gaan buurten  ;D ;D
Ik las in een ander dagboekje dat je nog iemand zocht om mee te gaan naar het N.O.P., nou ik wil wel, maar we wonen nogal uitelkaar.  :o Ik woon namelijk in Flevoland.
Oja, kben overigens nog nooit in het NOP geweest.

Leuke filmpjes en vogeltjes hoor! Ik moest eerst ook goed kijken voor je lutino's, vooral op een foto waar ze naast elkaar zitten. Erg mooi hoor!!! :-*

Groetjes Dafrinja en Gizmo

Mara

Hoi Anke

Dank je wel voor het compliment.

Hoi Manja

Je had inderdaad al heel wat bij te lezen ja, en dat maar van een dag.

Hoi Dafrinja

Je woont inderdaad niet bij mij in de buurt. Flevoland, dat is een eind zeg. Maar ik zal aan je denken! Wie weet, misschien kunnen we wel eens gaan. Dank je wel voor je complimentje over mijn foto's

Mara

Sally

Hallo mara,

Ik blijf je filmpjes en foto's graag zien dus het was natuurlijk het wachten waard. :).

groetjes

Mara


Anke

Hoi Mara,
Alles goed hier?
Ik wil ook wel naar het NOP en en er zijn er op het moment wel meer die willen.
Een grote meeting zit er niet in, maar misschien gaat het lukken om een minimeeting optouw te zetten.
Het maakt niet uit dat we ver van elkaar afwonen we kunnen toch met een clubje op een bepaalde dag en tijd bij het NOP afspreken?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi ANke

Dat maakt inderdaad niet uit dat we niet allemaal dichtbij elkaar wonen. En het lijkt me zeker leuk om eens anderen van het forum te leren kennen.

Mara

Sally

Hallo,

Wat is het NOP eigenlijk? Ik ken dit niet. Dat is in Nederland zeker?
Ik woon in België eh :).

groetjes

Mara

Hoi Sally

Het NOP is een vogelpark in Nederland waar vogels worden opgevangen.

De pagina van het NOP

Mara

Anke

Citaat van: Mara op  7 augustus 2007, 19:05:48
Hoi ANke

Dat maakt inderdaad niet uit dat we niet allemaal dichtbij elkaar wonen. En het lijkt me zeker leuk om eens anderen van het forum te leren kennen.

Mara


Lijkt mij ook erg leuk Mara!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

danielle

 ;D dat zou wel grappig zijn
Zet je bij mij in m'n dagboekje een omroepje en er willen meteen een heleboel mee   ;D , maar ja wat wil je met allemaal vogellief hebbers.

Ik ben de eerste keer dat ik daar ben geweest ook via een forum (parkietenfreak) meeting daar geweest. Dat vond ik erg leuk.