Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anke

Dat doen ze wel vaker, de kwarteltjes maar nu was het zand een beetje vochtig, en dat vonden ze schijnbar ook geweldig. Maar normaal laten ze zich niet zo mooi op de foto zetten. En de valkjes, ik heb er zo van genoten, ook al was het filmpje niet zo geweldig goed omdat ik ook moest pompen, maar geweldig om ze zo te zien. Binnen een kwartier was de voliere weer droog.....

Mara

Anja

Hoi Mara,

Wat een mooie foto's en filmpjes. Eerst lekker in de zon dan in bad te gek hoor. En de gekke kwartels in het zand. Wel heel leuk om te zien hoor.
Ik heb er iig met volle teugen van genoten.

Groetjes Anja

Sally

Hallo mara,

Zeer mooie foto's en ze genieten nogal van de douche :).
Ik kan spijtig genoeg uw filmpjes niet zien want photobucket ligt plat... Maar ik weet nu al dat dat ook prachtige filmpjes gaan zijn. :).
Hopelijk kan ik snel weer op photobucket!. Heb jij daar ook problemen mee?

Groetjes

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi iedereen

Dank jullie wel voor de complimentjes, photobucket doet weer eens vreemd...maar goed, dat zijn we wel gewend.

Mara

*Yvon

Hoi hoi

Nou je hebt al pompend je best weer gedaan hoor.  ;D
Leuke foto's en filmpjes.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

danielle

Geweldige foto's en filmpjes heb je weer gemaakt  :D.
Bij het zien van de foto's en filmpjes heb ik altijd zo van, wat is het daar toch een gezellige boel! De beestjes boffen maar dat ze bij jou zitten.

danoontje

;D ;D idd een gezellige boel,wie wilt daarnou niet bijzitten   ;D
altijd leuk zoveel mooie foto's en filmpjes.
vervelen wat is dat?
hihi
;D
filmpjes zijn schattig.
groetjesss anietje ;)

Mara

Hoi Yvon

Gelukkig dat het al pompend ook goed ging.

Hoi Danielle

Het is hier ook wel eens hommelus hoor, ze hebben soms ruzie maar over het algemeen zijn ze lief hoor.

Hoi Anietje

Wil jij er ook bij komen zitten dan?  ;D

Mara

danoontje

;D ;D ;D ;D ;D lijk me keigezellig.
hele dag kroelen en knuffelen haha
:D :D :D anietje ;)

Mara

Hoi Anietje

Maar dan moet je wel rond een uur of half tien op stok he, dan slapen er al verschillende hier hoor.  ;)

Mara

Monky

Deze had je in moeten sturen  :D Wat een heerlijke koppie  :) :-* :-* :-*

Leuke filmpjes  :) Heerlijk gezicht hè als ze zich in alle bochten wringen voor een douche  :)

Wat schattig die kwartels. Doet me denken aan de kwartels van Marga... Die had eitjes gelegd, maar broedde er niet op... Een van de valkjes heeft zich toen over de eitjes ontfermt die in het kwartelhokje op de grond lagen. Je kon nog net het koppie van het valkje uit het hok zien steken... Marga zei al... wat zal dat valkje raar opkijken als het eitje uitkomt en de kwartel in een keer weg loopt hahaha.

Maar je hebt ons in elk geval weer behoorlijk verwend  :D

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Monique

Jammer dat ik die foto niet kon insturen. Ik heb die pas zaterdag of gisteren gemaakt. Maar het is inderdaad een heel mooie koppie dat Pierreke heeft. Ik ga ze zo ook nog even sproeien want het is hier echt behoorlijk warm.

Mara

Mara

Hoi iedereen

Nou...ik heb nog wat foto's gemaakt. Vandaag heb ik nogmaals gesproeid en dit keer kwamen de rosella's om te sproeien. Ik heb daar wat foto's van en ik heb een filmpje, daar beginnen we mee.

Het filmpje, in het begin zie je de rosella's poetsen en daarna zie je mijn valkjes. Er zit een heel leuk stukje in van twee lutino's valkjes die zich kroelen.

Wat foto's van de natte rosella's.

En dit is Kleine Blauw, die wilde ook even douchen.

Albino grasje.

Pipa

En een special van Krullenbol.

Mara

Sally

Weer zoveel mooie foto's en filmpjes! Ik kan ze eindelijk zien.
Echt prachtig!

groetjes