Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Anja

Citaat van: Mara op 25 juli 2007, 18:52:35
Citaat van: Anja op 25 juli 2007, 18:47:15
Citaat van: Mara op 25 juli 2007, 16:28:55
Hoi Sanna

En daar hou ik me dan maar aan vast, want ik vraag me altijd af of ik het wel goed gedaan heb voor mijn lieverdjes.

Mara

Hoi Mara,

Daar hoef jij echt niet aan te twijfelen hoor dat weet ik zeker.
jij bent supergoed voor jou lieverds hou dat voor ogen.

Groetjes Anja

Hoi Anja

DANk je wel maar ik wil dat ze niet doodgaan, klinkt heel kinderachtig, ik weet het. Maar zo is het leven nu eenmaal.....

Hoi iedereen

Dank jullie wel voor jullie medeleven....

Mara

Hoi Mara,

Het is niet kinderachtig maar het is het leven. Net als bij mensen wil je ook niet dat je naaste doodgaan maar ook dat gebeurd. Niet eerlijk maar we kunnen er niets aan doen.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Helemaal waar. Er zijn ergere dingen maar soms moet je ook je verdriet niet opkroppen. Maar ik heb leuke dingen om naar uit te kijken, vooral het bezoekje naar jou toe. Lekker knuffelen en kroelen met die schatjes van jou. En ik heb gelukkig nog Pipo en Punky.

Mara

Anke

Citaat van: Mara op 25 juli 2007, 16:28:55
En daar hou ik me dan maar aan vast, want ik vraag me altijd af of ik het wel goed gedaan heb voor mijn lieverdjes.

Mara

Hoi Mara,
Ik weet zeker dat Lotje bij jou een heel goed leven heeft gehad,je hoeft je echt niet af te vragen of je wel genoeg doet.
Ik lees dagelijks je boekje en weet het zeker, de vogeltjes hebben het geweldig bij jou :)
Nogmaals veel sterkte gewenst!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

*Yvon

Hoi Mara

Wat een treurig nieuws.  :'(

Heel veel sterkte met het verlies van Lotje. :-* :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

ManjaV

Hoi Mara,

Veel sterkte met het verlies van Lotje. Wat een verdrietig nieuws zeg.  :'( :'(
En ik ben het eens met Ivana. Sommige mensen zouden echt een verbod opgelegd moeten krijgen, daar waar het houden van dieren betreft. Ik hoop eigenlijk dat de Partij voor de Dieren hier iets tegen kan gaan doen.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

danielle

Hoi Mara,
Ik heb eindelijk je ander dagboek ontdekt, werd wel eens tijd he!  ;D.
Ik heb nog flink bij te lezen, zo te zien. ik ga binnen kort eens terug bladeren in het boekje.

Ook namens mij nog heel veel sterkte met het verlies van Lotje.
komen Pipo en Punkie nu eigenlijk bij elkaar in de grote kooi, of begrijp ik het nou verkeerd?

Groeten van Danielle

Coco en Chantal

Hoi Mara

Ik wil je ook heel veel sterkte wensen met het verlies van Lotje  :'(
Groetjes Chantal en de valkjes

Mara

Hoi Yvon

Dank je wel voor je steun....Het is zo akelig stil nu.....ondanks dat Punky nu veel meer geluid maakt.

Hoi Manja

Ik vind ook dat sommige mensen een verbod opgelegd moeten krijgen die zo met dieren omgaan. Onze Boyke had gewoon superopgezwollen pootjes en daar kon niets aan gedaan worden. Een keer in de zoveel tijd gingen ze kapot en alles onder het bloed. En dat bleken gewoon meer valkjes van hem te hebben, Lotje had dat ook. Echt vreselijk....

Hoi Danielle

Punky en Pipo krijgen allebei hun eigen kooi, volgens mij een Ferplast Greta maar dat weet ik niet zeker. Maar 's avonds zitten ze wel vaker bij elkaar omdat Pipo bij Punky in de kooi gaat.

Hoi Chantal

Dank je wel.

Mara

Mara

Hoi iedereen

Ik heb wat foto's gemaakt en een filmpje van de voliere...

Pino

Wildkleur man

Albino grasje.

Kleine Blauw

Wat valkjes

Truus, bonte man

En het filmpje dat komt eraan. Op dat filmpje zien julle Truus (mijn bonte MAN), die zich aan het uitsloven is. En voor wie? Ik heb geen idee....

Mara

p.s. Filmpje komt later, photobucket werkt niet mee..... :-X

Wilma1

[size=12 pt] een verbod q.u screening op houden van dieren, vind ik redelijk, ze zijn de dupe van menselijk gedrag....en die kunne  geheel ONmenselijk zijn en onverantwoord  >:( >:(......

Ik geniet wéér van je mooie foto's!!!!
XW[/size]

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Mara,

Wat een kleurrijke foto's weer. Erg mooi hoor.
Ben benieuwd naar het filmpje

Groetjes Anja

Mara

Hoi Wilma

Wat fijn dat je genoten hebt van de foto's. Gelukkig maar. Maar ik heb nog een foto die ik met je wil delen....

Ik moet van de bende mijn excuses aan je aanbieden dat ze je schommel gesloopt hebben.....

Hoi Anja

Ik ga zo eerst de foto's van Pipo's nieuwe paleisje uploaden en dan eens proberen om het filmpje van Truus te uploaden. Het is heel leuk en die geluidjes die hij maakt, dat heb ik nog geen ene valkparkiet hier horen maken.

Mara

Anja

:o :o :o :o :o is dat die mooie schommel die Wilma heeft gemaakt :o :o :o :o :o :o

Dan zijn excuses wel op z'n plaats ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ja, dat is die mooie schommel die Wilma gemaakt heeft. Pap heeft hem al gemaakt. Maar goed....het onderstel bewaren we hoe dan ook en daar doe ik dan een ketting aan, dat is wat steviger. En nu, tja, nu is het goed voor evenwichtsoefeningen....Het zijn echt slopers... :-X

Mara

Ik heb nog een filmpje, niet het filmpje wat ik beloofd had, maar een filmpje van Punky en Pipo.