Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Hennie

Hier is in elk geval alles ongespoten dus kan geen kwaad. Maar wat betreft kruiden, ik heb een lijst gemaakt met wat ze mogen hebben en als je zelf kruiden wilt hebben, dan kun je bij een tuincentrum en soms ook bij de supermarkt van die kruidenpotjes halen. Dat zijn meestal al wat grotere planten. Die zet je dan leuk op de vensterbank en je geeft je valkjes er zo nu en dan wat van, en je kunt er zelf lekker mee koken.

Mara

Anja

Hoi Mara,

Ik heb weer genoten. Dat had ik net nodis, mooie zonnige foto's.

Groetjes Anja

Peggy

Hoi Mara,
Zo heb weer even je dagboekje gelezen ( bijna alles ). blijft vervelend hè als huisdieren dood gaan maar zoals je zelf al zegt;  snoetje heeft een goed leventje gehad en meer kan je niet doen.
Je hebt weer mooie foto's geplaatst hoor!

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Mara

Hoi Anja

NOu, dat is mooi dat jij net zonnige foto's nodig had. Ik zal eens kijken of ik vandaag nog wat meer foto's kan maken. Ik had je verhaal gelezen in 't Valkje, en ik snap dat je even behoefte had aan wat anders!

Hoi Peggy

Dank je wel voor je complimentje over mijn foto's. Die dingen zijn niet leuk maar gebeuren nu eenmaal....

Mara

Mara

Hoi iedereen

Nog wat foto's van buiten de voliere gemaakt. Er komen ook nog twee filmpjes.

De filmpjes zijn nog aan het uploaden.

Mara

Anke

Hoi Mara,
Ik val met mijn neus in de boter, ineens staan er twee fotosessies ;D
Mooie foto's weer. Ik heb ervan genoten!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Haha, ja, jij valt meteen met je neus in de boter. Kun je meteen genieten van twee foto sessies. Haha. De filmpjes komen nog, dan heb je vanavond nog iets om van te genieten.

Mara

Anja

Hoi Mara,

Prachtig weer. Kan er geen genoeg van krijgen. Die wildkleur in die open blok. Lekker eigenwijs.

Groetjes Anja

Romy

Hoi Mara

Ook hier gaat het hard zeg  :o Ben ik ineens meer dan 2 pagina's achter! Maar dan kon ik ook ineens genieten van héél veel foto's :) Vooral die van Pino die van de vogelmuur snoept vind ik heel erg mooi!

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Anja

Leuke foto's he. Dat open blok is eigenlijk de ingang naar het 'kleine' nachthok, dat heb ik tijdelijk afgesloten omdat ze daar met drie vogels (rosella, valkje en roodrug) zaten te broeden en ze eigenlijk helemaal niet meer buiten kwamen, dus nu moeten ze lekker buiten blijven maar ze hebben nog de beschikking over een groot nachthok hoor! Heerlijk om die kopjes te zien.

Hoi Romy

Ja, zo in een keer heb je heel wat bij te lezen, haha....

Hoi iedereen

En dan nu de filmpjes. Ik heb er twee gemaakt. Eentje van de kwebbelende bonte man. Niet meteen wegklikken want hij zat eerst een beetje voor zich uit te kijken....

En hier zijn ze samen aan het rotzooien, mijn bonte man en Krullenbol.

Mara

Anke

Hoi Mara,
Wat een heerlijke filmpjes. Eerst zo'n mooi fluitconcert en dan nog een demonstratie van hoe gezellig het is bij jou in de voliere ;D
Het was weer genieten :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Uhm........Anke ik ben Anja. Je hebt het over de filmpjes van Mara ;D ;D ;D ;D

Hoi Mara,

Heerlijk je filmpjes. Vind het altijd zeer rustgevend.

O ja de Y-tjes reageerden meteen.

Groetjes Anja

Anke

Citaat van: Anja op 17 juli 2007, 23:09:35
Uhm........Anke ik ben Anja. Je hebt het over de filmpjes van Mara ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Hoi Anja,
Ik leer het toch nooit ;D
Ach voor jullie een leuk spelletje, wie bedoelt ze in vredesnaam ;D ;D ;D
Groetjes Anke

*Yvon

Hoi Mara

Wat een leuke filmpjes !!  ;D
En ook weer mooie fot's.
Heb erweer van genoten hoor.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Christine

Citaat van: Mara op 17 juli 2007, 13:17:26
Citaat van: hennie op 17 juli 2007, 13:13:38
Hoi Mara,

Prachtige foto's!
Heerlijk genieten van de vogelmuur. Pluk jij dat ergens zelf?

Groetjes, Hennie

Hoi Hennie

Wij hebben dat gewoon in onze tuin staan, is eigenlijk onkruid. Maar hier groeit het tussen onze groenten en fruit (aardbeien).

Mara

Wij hebben twee verschillende soorten vogelmuur!
één dat ze mogen hebben en één dat ze niet mogen hebben.
Maar weet het verschil niet meer :-\

Voor de rest Mara:
prachtige foto's!
Ook de twee filmpjes zijn mooi!

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**