Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Carin

Hoi Mara,

Wat een lieve foto's weer! Do'tje is nog steeds rustig?
Ik zou niet weten wat je er aan doen kan, misschien tzt een lief mannetjesvalkje voor haar?

groetjes Carin

PS: S&S zeuren om foto's van Pipo!

Mara

Hoi ANja

We doen ons best en ik hou jullie op de hoogte.

Hoi Carin

IK weet het ook niet. Ik heb een lief mannetje gevonden maar weet niet zeker of ik het wel of niet zal doen. Nog maar even over denken. En de foto's van Pipo komen morgen of zo.

Liefs

Mara

Anja

Hoi Mara,

Ik las dat je mss een mannetje voor Do erbij wilt halen. Heb je al een man op het oog?
Laat je sectie verrichten op Pino zodat je weet waaraan hij is gestorven?
Hoe is het met je enkel?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

We hebben Pinky al begraven. Ik denk echt dat hij gewoon ergens van geschrokken is. Vooral omdat hij verder niet ziek was of zo. Ik heb al een mannetje op het oog maar twijfel nog steeds.

Mijn enkel is nog steeds pijnlijk en lopen gaat nog steeds niet echt makkelijk.

Mara

tamara

hoi mara,
wat erg dat je valkje overleden is!!~
Zulke dingen zijn nooit leuk!!
Hopelijk komt het met zijn vrouwtje snel goed en krijgt ze een leuk ander mannetje.

Hoe is het met je enkel??
Ik hoop al iets beter.

groeten

groetjes tamara en tequila en amigo

Anja

Hoi Mara,

Mag ik vragen waarover je twijfelt?

Groetjes Anja

margreet

hallo Mara,

Voor iemand op krukken doe je het nog niet zo slecht ;) ;),
Leuk filmpje van je rosella, blijf het een mooie vogel vinden.

groetjes Margreet

Mara

Hoi Tamara

Het gaat allemaal gewoon zijn gangetje hier. Langzaam aan en dan komen we er wel.

Hoi Anja

Waar ik over twijfel? Omdat ik een vrijgezelle man in de voliere heb zitten en ik hoop eigenlijk dat hij en Do'tje dan samen gaan. En ik weet niet of het mannetje wat ik gezien heb wel in de voliere kan aarden omdat hij half tam is. Maar goed, dat is Pino ook....Die kwam vanmorgen toen ik eten kwam brengen al kijken of ik niets lekkers had.

Hoi Margreet,

We doen ons best...hihi.

Mara

Anja

Hoi Mara,

wie niet waagt wie niet wint  ;D ;D
Het naakt toch niets uit dat de man half tam is. Zit die man nu niet in een voliere? Dan maakt het op zich niks uit lijkt me.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Hij zit niet in een voliere. Dus ik weet het nog niet. Do'tje lijkt content zoals het er nu uitziet maar goed, je weet maar nooit. En hij is jonger dan Do'tje. En Pierreke die nu in de voliere zit is meer van Do'tje leeftijd, volgens mij wat ouder. We zien wel.

Mara

*Yvon

Hoi Mara

Wat een leuke foto's !!
En dat filmpje !! Fantastisch !!  ;D
Als je zo doorgaat komt Pino zeker binnenkort op je hand of schouder zitten.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Ann

Hey Mara

Al een beetje bijgelezen en eerst ook mijn medeleven met het overlijden Pinkie. Bij ons heerst er ook een enorm kattenprobleem >:(.
Verder prachtige foto's en leuk fimpje van je Rosella. Het zijn toch prachtige vogels. *Jaloers* :D.

Groetjes
Ann

The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Wilma1

Hoi Eugenie,

Ik lees dat Pinky onverwacht is overleden, getsie wat naar om dat te vinden in de voliere  :-\...

Heb het filmpje van Pino gezien, is erg leuk dat ie uit je hand gaat eten  :)

Je enkel nog hetzelfde lees ik, moet maar snel beter worden, wat die krukken zijn niet prettig,
:-\ Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

caro

Hoi Mara,

Wat erg dat Pinky dood is. Sterkte ermee.

Wat een leuke foto's, en wat een schitterend filmpje van Pino.

Wat een schitterende vogels zijn het toch.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Mara

Hoi iedereen

We missen Pinky nog steeds maar het zal allemaal wel weer goedkomen denk ik.

Mijn enkel is nog steeds hetzelfde Wilma, ik kan nog steeds niet zonder krukken lopen en dat is geen pretje, dat kan ik wel zeggen.

Vanmorgen sprong Pino zo in de voerbak toen ik nieuw voer in de voliere zette. Echt zo komisch om te zien.

Mara