Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

margreet

hallo Mara,

Beterschap met je enkel, tis soms zo gebeurt.
Mooie schommel heeft Wilma gemaakt hoor,
Wat schatiig dat jonge mereltje, wat hebben de eitjes een apart kleurtje. Blauwig???
Bij mij in de buurt zit het zwanenkoppel voor de 3e jaar op eieren, Zal mij benieuwen hoeveel jongen er dit jaar komen.

groetjes Margreet

Mara

Hoi Dorothé

Ik heb een keer in de 14 dagen koopavond, dus eigenlijk had ik afgelopen donderdag koopavond. Een ex-collega heeft afgelopen donderdag van de een op de andere dag opgezegd en komt dus niet meer werken, dus dat houdt in dat ik de komende week waarschijnlijk veel moet werken, mits natuurlijk het pootje meewerkt he.

Hoi Anja,

Wat fijn dat je genoten hebt van mijn foto's. Zijn er niet zo veel en nu kon ik leuke foto's maken maar had ik geen volle batterijen meer. Pino heeft uit mijn hand gegeten, dat verhaal komt straks nog.

Hoi Tamara,

Ja, de baan bevalt nog steeds goed. Krijg ook lekker snoep mee naar huis dat over is van Pasen, heerlijk joh. Elke avond een stukje chocolade bij de thee.....en dan maar klagen.  ;) Tequila schreeuwt veel? Hoe oud is hij nu dan? Bij de eerste rui verdwijnen niet meteen alle parels....Ben wel benieuwd of het nu een mannetje of een popje is.

Hoi Margreet,

De eitjes van een merel zijn inderdaad een beetje blauwsig. Verder hebben we hier ook een koppel postduiven op eitjes zitten, tenminste dat denken we want we kunnen er niet bij.
Hier achter in het park zit een eend met 14 kleintjes en eentje met 5 kleintjes. Ook erg leuk hoor. En een waterhoentje op eitjes. De schommel is inderdaad mooi en valt goed in de smaak.

Groetjes

Mara

Mara

Zoals beloofd, een beetje laat maar het filmpje. Het verhaal over Pino komt zo meteen ook nog.

Mara

Anja

22 april 2007, 13:01:21 #1188 Last Edit: 22 april 2007, 15:18:11 by elfelfje
Hoi Mara,

Heerlijk die geluiden weer. De 8 Y-tjes hebben meegenoten. Ze antwoorden terug. Leuk zeg.
Ben benieuwd naar het verhaal van PINO

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Het verhaaltje van onze Pino. Pino is mijn rosella man, eigen kweek van 2006. Hij heeft een heel lief en ondeugend karakter en ik heb hem gedeeltelijk met de hand moeten voeren. Nadat hij zelfstandig deed eten moest hij eigenlijk weinig van me weten, hij deed eigenlijk gewoon zijn eigen gangetje gaan. Dus niet tam. Vandaag kregen ze een snee brood te eten, die hield ik dus Pino voor. Nee hoor...even later kwam meneer en moest ik hem toch weer die boterham voor houden. En ja hoor, meneer eet in een keer uit mijn hand. Zat wat aan mijn vingers te eten, en toen ik zei Pino, dat doet auw stopte hij ook meteen. En elke keer als ik dat zei, stopte hij. Was zo LIEF!!

Mara

Anja

Hoi Mara,

Wat een onverwachte gebeurtenis zeg. En wat moet jij genoten hebben van dat moment. Prachtig zeg ik ben reuze blij voor je.

Groetjes Anja

Mara

HOi Anja

Ik ben er ook heel blij mee hoor!!

Mara

Romy

Hoi Mara

Ik heb genoten van je foto's en filmpje!
Hopelijk heb je snel geen last meer van je enkel

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Romy

Dank je wel. Ik hoop dat ik gauw weer fatsoenlijk kan lopen.

Mara

Mara

Hoi iedereen

Even een update, het speelgoed van Wilma valt heel goed in de smaak, vooral de zelfgemaakte schommel.

Pino begint steeds meer vertrouwen in me te hebben en komt steeds vaker bij me zitten. Hij eet ook steeds vaker uit mijn hand.

Ik zal proberen morgen foto's te maken, want met twee krukken lopen en foto's maken is een beetje lastig.

Mara

Anja

Hoi Mara,

wat goed zeg die Pino. Klasse zeg.
Hoe is het met je enkel? Gaat het een beetje?

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi
Citaat van: elfelfje op 27 april 2007, 18:50:00
Hoi Mara,

wat goed zeg die Pino. Klasse zeg.
Hoe is het met je enkel? Gaat het een beetje?

Groetjes Anja

Helemaal met Anja eens.  ;) ;D
En ik wilde ook al vragen hoe het met je enkel gaat ??

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Anja en Yvon

Met de enkel gaat het niet zo goed, verhaal volgt later.

Vanmorgen vond ik mijn lieve Pinky dood in de voliere. Wat er precies gebeurd is, weet ik niet maar waarschijnlijk heeft hij zich geschrokken van die  :censuur katten die hier rondlopen en tja...de rest....Pinky was niet ziek en de afgelopen dagen wel wat last gehad van de warmte maar hij deed gewoon eten en spelen en alles, hij was evengoed ondeugd aan het uithalen met zijn zoontjes. Echt onvoorstelbaar toen ik hem vanmorgen vond....Ik zal hem vreselijk missen, ook zijn vriendinnetje Do'tje.

Lieve Pinky,

Wij zullen je vreselijk missen maar ik heb je kindjes nog om me aan je te herinneren. Doe de groeten aan al mijn vriendjes.

Liefs

Mara  :'(

Carin

Hoi Mara,

Wat erg van Pinky.. Sterkte!

Anja

Hoi Mara,

Ik ben er gewoon stil van en weet niet goed wat ik moet zeggen.
Heel veel sterkte met dit onverwachte verlies.

Groetjes Anja