Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

♪ Marlies

Hoi Mara, ;D

Wat houdt dat precies in dan, met die bonnen ???

Groetjes Marlies ;)

Wilma1

Citaat van: Yvon en Rene link=topic=15807.msg364236#msg

364236 date=1176464920

Hoi  hoi

Aan het weer zal het niet liggen.  ;) ;D
Mara vergeet je je fototoestel niet als Wilma met helm en slippers in de voliere staat??  ;D ;D

Groetjes Yvon

;D ;D ;D ;D

;D ;D ;D ;D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Citaat van: Marlies op 13 april 2007, 18:36:30
Hoi Mara, ;D

Wat houdt dat precies in dan, met die bonnen ???

Groetjes Marlies ;)

Hoi Marlies

Iemand kan jou aanmelden bij NIPO TNS en dan krijg je regelmatig onderzoeken gestuurd en als je die dan invult dan krijg je punten. Bij een bepaald aantal punten krijg je bonnen voor bol.com of blokker. Erg leuk. Mocht je meer info willen dan moet je me even een im'tje sturen.

Mara

Wilma1

Hoi Eugenie,

Ik heb zojuist een pakje voor je op de post gedaan....dus hou de postbode in de gaten  :D ;)

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Ik ben benieuwd...als het morgen aankomt dan neem ik het zelf in ontvangst, komt het woensdag dan ligt het klaar als ik van het werk thuiskom.

Mara

*Yvon

Hoi hoi

En heb je  nog mooie foto's gemaakt dit weekend ?
Of zaten de vogels allemaal op hun stokje te puffen van de warmte ??  ;) ;D
Ben benieuwd wat de postbode jou komt brengen.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Yvon

Ik heb geen idee, de post is al geweest maar geen pakje. Weet ook niet hoe groot het pakje was.

En nee, ik heb geen foto's meer gemaakt van de valkjes, het was veel te warm voor hun dus heb ik ze lekker met rust gelaten.

Mara

Monky

Hi Mara,

Hoe gaat het eigenlijk met je nieuwe baan?
Bevalt het nog  steeds?
Kan je nog goed van het snoep afblijven?    :D

Groetjes,
Monky

Wilma1

Pakje IS best groot en past NIET  ::) door de brievenbus, gezien de tijd zal het morgen komen bij je.
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

HOi Monique

de baan bevalt nog steeds, vandaag weer een hele zak snoep mee naar huis gekregen.

Hoi Wilma

Pakje is aangekomen, dank je wel. De speeltjes komen in de nieuwe voliere te hangen en de ketting met oorbellen zijn in het echt nog mooier dan op de foto.

Dank je wel.

Mara

Wilma1

Fijn dat je het mooi vindt, ik wist niet zeker OF je oorbellen draagt, dus toch maar gemaakt voor erbij  ;) Ik hoop dat je valkjes plezier beleven aan de schommel en het speeltouw  :D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Mara,

Je bent lekker verwent lees ik wel.

Groetjes Anja

Mara

Citaat van: Wilma1 op 18 april 2007, 20:23:55
Fijn dat je het mooi vindt, ik wist niet zeker OF je oorbellen draagt, dus toch maar gemaakt voor erbij  ;) Ik hoop dat je valkjes plezier beleven aan de schommel en het speeltouw  :D
;) Wilma

Hoi Wilma

Ik draag oorbellen maar ben heel gevoelig voor ontstekingen op de een of andere manier. Maar ik zal ze gewoon dragen hoor maar meestal draag ik juist daarom mijn zweerknopjes of hoe ze mogen heten.

De foto's van het speelgoed volgen als ze hangen, nog even geduld.

Mara

Hoi Anja

Haha, jah hoor, ik ben verwend geworden.

Mara

Wilma1

Je kan de oorbellen insmeren met blanke nagellak, dan heb je geen last van allergieën meer....wel laten drogen anders zitten ze voor eeuwig vast in je oren  ;D ;D ;D
::) ;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Dat is een goeie tip zeg. Die zal ik eens onthouden.

Groetjes Anja