Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Kimmie

Dank je wel voor je compliment. Hier schijnt ook de zon wel, maar ze gaat zo nu en dan weg.

Mara

*Petra*

Heerlijk hé, dat zonnetje !!
Wat leuk, muts en fluts, lief hoor!
We hebben zelf ook een beetje zon nodig,
dan voel je je al gelijk een stuk beter  ;D,
en dat is voor d vogeltjes volgens mij ook zo.
Vanmorgen zat er een roodborstje in onze tuin, lieeeffff.
Laat de lente maar komen ....

Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mara

Hoi Petra

Ja inderdaad, wij kunnen die zon ook heel erg goed gebruiken. Je humeur lijkt dan ook meteen stukken beter.

Wij hebben een of andere insecten paté in de tuin hangen voor de vogeltjes en daar zat vanmorgen een koolmeesje aan. Zo geweldig om te zien.

Maar ook de vogels in de voliere hebben in een keer betere zin. Ze hadden hun hele drink- c.q. badwater al helemaal leeg. Die heb ik net bij kunnen vullen.

Haha....

Hier het eerste filmpje.


En hier het tweede, hele korte maar wel lieve filmpje.


Mara

Ann

Hey Mara

Mooie foto's en leuke flmpjes :D.

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Anja

Mara,

ik heb weer genoten van je filmpjes. Prachtig zeg. Ik geniet er met volle teugen van.

Groetjes Anja

hennie

Hoi Mara,
Leuke filmpjes!
Die beestjes zijn echt heel erg happy met elkaar. Heel leuk om te zien.

groetjes, Hennie

Wilma1

 :-* Als ik bij je ben ga IK IN DE VOLIERE STAAN...iets wat ik altijd gewild heb, midden tussen de vogels  :D :D :D :D :D geweldig alle sooren doorelkaar!!!

Wat een leuke filmpjes een genot om naar te kijken en ik ben zeer benieuwd hoe Binky reageert...Ik hoorde net van Marga dan Sunny en Charlie wipwappen  ;D....

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Ann

Dank je wel!

Hoi Anja,

Jij geniet van mijn voliere foto's en ik geniet van de douchefoto's.

Hoi Hennie,

Dank je wel voor het compliment. Ze hebben het ook heel gezellig met elkaar.

Hoi Wilma

Neem je dan wel een helm mee? Want ik weet niet hoe ze reageren op een vreemde in de voliere. Maar je mag zeker in de voliere. Ik hoop wel dat je mijn maat schoen hebt, want wil je in mijn voliere, dan moet je mijn oude slofjes even aan.

mara

Riny

Citaat van: Mara op  4 maart 2007, 18:33:22

Maar je mag zeker in de voliere. Ik hoop wel dat je mijn maat schoen hebt, want wil je in mijn voliere, dan moet je mijn oude slofjes even aan.


Hoy Eugenie
Mag ik vragen waarom Wilma slofjes aan moet als ze de voliere in wil?
Bij mij lopen de mensen zo de voliere in.
Groetjes Riny

Mara

HOi Riny

Het is een gewoonte. Komt denk ik ook omdat mijn broer kippen heeft. Ik heb tenminste een paar oude slippers altijd klaar staan voor mezelf. Bij mij komen er ook eigenlijk nooit andere mensen in de voliere buiten mijn ouders en mezelf. Maar Wilma is evengoed welkom in de voliere hoor, ook zonder slofjes hoor!!

Mara

Wilma1

 ;D ;D ;D

Ik trek jouw slofjes wel aan hoor mtje 39  ;D en is die helm voor de poepjes of een aanval  :o ::) :P...... poepjes zijn uit te wassen hoor   ;D

Al jaren heb ik in een liere willen staan tussen de vogels ennu was het bijnaaaaa zover dat het bij mezelf kon :D en PLOP  ::)weg droom  :-\ als de vogels onrustig worden dan doe ik het niet hoor, ik ga ze niet bang maken.
;) Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Het geeft niet als ze onrustig worden, ze zullen in het begin wat fladderen maar daarna gewoon rustig ergens gaan zitten.

De helm is meer voor neerstortende roodruggen en laagvliegende rosella's. Ik had gisteren een valkje in mijn gezicht....nouja, bijna tegen me aan omdat ik net op tijd zag welke richting ze koos, dus maar BUKKEN...Ik kom er op zondag meestal 4 uur later achter dat ze op mijn hoofd gepoept hebben.

Groetjes

mara

Riny

Citaat van: Wilma1 op  4 maart 2007, 19:16:04

Ik trek jouw slofjes wel aan hoor mtje 39 


Kijk eens wat ik voor je heb Wilma.
Deze passen ook veel beter bij je bloesje.
Groetjes Riny

*Yvon

Hoi hoi

Wat een zonnetje al niet kan doen he.  ;D
Mens en dier worden er vrolijker van.
En dan is het helemaal leuk om foto's en filmpjes te maken.  ;) ;D
Ik had ook een paar oude slippers staan bij de voliere,scheelde een heel stuk in voeten vegen.  ;)
Beetje lui (?) nee hoor.  ::)
Maar ik liep met die slippers nog het huis in,had dus ook niet veel nut.
Dus dan maar voeten goed vegen voor ik het huis inloop.  ;D
Maak je wel foto's van Wilma als ze erin staat?  ;) ;D

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Riny

Haha, roze slippertjes voor een roze bloesje.

Hoi Yvon,

Ja hoor, ik maak foto's!

Mara