Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Monky

Dat is ook wat  >:( Hoe kunnen ze je daarvoor dan in hemelsnaam je contract niet verlengen ??? We leven af en toe in een rare wereld...

Maar eh...

Citaat van: Mara op 28 februari 2007, 13:41:56
Ik heb net drie vacatures gezien die me wel interessant leken, eentje ervan is een functie met mogelijkheid om door te groeien naar (alweer) een leidinggevende functie. Tja, wie weet. Ik kan het allicht proberen he!


That's my girl!!!!  :D :D :D

Jij komt er wel.

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Petra

Dank je wel!!

Hoi Monky,

Ik kan wel in de put gaan zitten maar met al die touwtjes die me worden toegeworpen in die put dan moet ik er toch wel uitkomen?  ;) Ik zal vast en zeker terugvallen in die put, maar ik zal altijd een weg terug vinden. Voelde me alleen zo hondsberoerd gisteren en eergisteren.

Tja, ik kan als leidinggevende niet zelfstandig genoeg werken en ik zie vaak het hele plaatje niet (ben iemand die erg op details let) en daar zit een groot deel van mijn probleem. Verder heb ik nog moeite met aansturen (denk daarbij aan 40 pubers).

Groetjes

mara

*Petra*

Mara,

Ik heb 2 bijna-pubers, dat is al een hele klus om ze goed aan te sturen  ;).

Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !


Mara

Hoi Heide

Dat doen we zeker. Ik ga gewoon door!

Hoi Petra

Tja, dan weet je hoe zwaar het is om die te managen.

mara

Mara

Hoi iedereen

Nou nou, het is een drukte van belang in het nachthok. Vanmorgen zaten Parel, Chatima, Suus en Pinky in het nachthok, met zijn viertjes!! En er lagen 7 eitjes....

Groetjes

mara

Anja

Hoi Mara,

Ik ga voor je duimen en ik heb net (in dit hondeweer maar ik doe het graag voor je) een kaars aangestoken in het Kappelletje. Ik dacht dat heeft Mara nodig.
Kop op en ik lees dat je 3 vacatures hebt gevonden. Zo mag ik het weer horen. Je komt er wel Mara geloof me.
Ik heb 3 jaar in een supermarkt gedaan. Alle afdelingen, hoofd Kassa noem maar op. Ik kwam altijd als ze iemand nodig hadden. Ik kwam terug van vakantie en ging mijn rooster halen en toen hoorde ik dat ik niet meer terug hoefde te komen. Nou ik kan me voorstellen wat jij voelt hoor. Mijn wereld storte in maar ik ben er weer bovenop gekomen. Ik dacht ook wie wil mij nou, alleen een MAVO diploma, te oud etc.
Maar ik heb weer een kans gekregen. Deze baan wordt ook weer spannend want op het eind van het jaar loopt mijn contract af en dan is het erop of eronder.
Ik weet dat jij het ook kunt Mara.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Wat lief van je van het kaarsje. Ik waardeer het echt heel erg. Ik kan me voorstellen hoe jij je moet voelen. Dat is zo ontzettend gemeen om je zo te behandelen.

Hoe is het met je?

GRoetjes

mara

p.s. ik leef nu echt naar de afspraak toe die we binnenkort hebben.

Anja

Hoi Mara,

Alles goed hier en als je komt dan lucht maar eens goed je hart. Dat lucht voor jou lekker op.
Blijf wel positief denken en onthou uiteindelijk komt alles weer goed.

Groetjes Anja

tamara

hoi mara,

ik las net dat je contract niet verleng wordt.
Maar kop op!!! Overal zijn genoeg banen in het vooruitzicht.
Ik heb vorig jaar zelf ontslag genomen na 7 jaar bij hetzelfde bedrijf gewerkt te hebben.
Ik was toen 25 en ik heb gesolliciteerd naar een baan waar ik geen opleiding voor had gedaan en waar ik geen ervaring mee had!
Ik kreeg de baan en ik werk er in mei 1 jaar.
Dus zo zie je maar weer: ALLES KOMT GOED!!

groetjes tamara en tequila en amigo

Ann

Hey Mara

Ik lees nu net over je baan. Wat erg!! Maar ik ben er, net als iedereen hier, zeker van dat er wel iets uit de bus zal komen.
Ik duim alvast mee voor je.

Groetjes
Ann :-*


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Mara

Hoi Tamara, hoi Ann

Dank jullie wel! Ik hoop echt dat ik gauw een andere baan vind. We doen ons best meer kan ik ook niet echt doen op het moment.

mara

kimmie

Heey Mara,

Meer dan je best kan je niet doen..!!
Wij staan achter je...!!

Ik duim dat je snel een baan vind!!

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady


Mara

Hoi iedereen

Aangezien het zo'n heerlijk mooi weer is hier, heb ik vandaag wat foto's gemaakt in de voliere. En twee filmpjes. Die komen dadelijk.

Ik heb twee foto's uit het nachthok. Daar zitten er een paar op de (nep)eitjes, en wel te weten Do en Pinky, Chatima, Adsila en Truus....

Op deze foto zie je Pinky, hij zit op 6 eitjes.


En de andere twee...die worden volgens mij door iedereen warm gehouden.


Chatima...maar ik wilde eigenlijk die mooie, grote kuif van hem laten zien....weet niet zeker of die goed te zien is.


Rosella's in de zon.


Mijn oude roodrugpop aan het snoepen.


Mijn twee kwarteltjes...Muts en Fluts.


mara

kimmie

Wat een mooie foto's...
Heerlijk in het zonnetje :D

Wij hebben hier geen zon :(
Groetjes Kim, Karel en Lady