Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Mara

Eindelijk heb ik je verhalenboekje ontdekt  ;D
Omdat het al wat laat is, heb ik enkel het eerste stukje en de laatste bladzijdes bekeken. Met wat meer tijd, zal ik alles eens doorbladeren.

Je hebt wel erg mooie valkjes en een mooi gevulde volière!

Ik heb een heleboel vragen, maar zal deze nog eventjes voor mij houden, want er zullen er wel veel beantwoord worden als ik je boekje eens doorblader.

Ik vind het wel erg jammer dat je slechte ervaringen gehad hebt op een ander forum over je liefde voor je valkjes... Het eerste wat ik dacht toen ik dat las was : "hoe herkenbaar"! Heel dikwijls hoor ik van mensen (ook familie) dat ik bezeten ben door Flupke en dat ik over niks anders meer praat (wat echt niet waar is, ik praat er gewoon veel over  :D) Iedereen vindt ook dat ik véél te veel over heb voor Flupke, en vinden het gek dat ik met haar naar de DA ga omdat ze gezond lijkt in hun ogen...
Ach, zo kan ik nog een tijdje verdergaan...
Gelukkig merk je aan dit forum dat we niet alleen zijn  ;D Dat er nog zo'n 'gekke'  ;) mensen zijn die zo van valkjes houden  ;D

Ik zal je verhalen zeker proberen te volgen!

Groetjes
Romy

Mara

Hoi iedereen

Nou nou, ik ben een dag niet online en alweer anderhalve pagina erbij....Gaat lekker zo!!

Hoi Ilse,

Wat leuk dat je hier komt lezen en ik hoop dat ik je hier vaker mag begroeten. Je hebt heel wat te lezen zou ik zo zeggen, en ook heel wat te bekijken  ;).

Hoi Tamara

Alles gaat zijn gangetje, ik ga het deze week en volgende week erg druk krijgen, en dan gauw genoeg komt de balans er aan en dan heb ik daarna een paar dagen lekker vrij. En mijn uitje naar Anja komt er binnenkort aan. Ik ben heel benieuwd naar je speelboom, zit met spanning te wachten op de foto's.

Hoi Yvon,

Wat een hebberds zijn het, echt waar. Hier is het echt aanvallen als ik met iets te eten kom. Die foto van Ivanka en Oscar is echt zo supermooi!!!

Hoi Wilma

Doen die drie die ik van jou ga ontvangen dat ook? Of zijn ze beschaafd en wachten ze op hun beurt?  ;) Want dan moeten ze toch wel lang wachten want wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

Hoi Romy

Wat leuk dat je hier gezellig komt buurten, en stel je vragen maar hoor. Mij maakt het niets uit of ik iets nu een keer of meerdere keren moet vertellen. Het is best veel om te lezen, 50 pagina's. Nou nou, gaat echt hard hoor!!

Groetjes

Mara

chica

ja je hebt gelijk ik heb nog een heleboel te lezen.maar het is vast en zeker een heel luek verhalenboek dus ik heb er vast plesier van.ik begin er nu aan.
groetjes ilse ;D ;D

kimmie

Heey Mara,

Ik moet ook nog veel bijlezen...
Ik ben al op pagina 6 ;D...

Zo nu en dan lees ik weer een paar pagina's verder...

Groetjes!!
Groetjes Kim, Karel en Lady


Romy

Hoi Mara

Deze namiddag had ik wat tijd over en heb ik 20 blz van je boekje gelezen. Wat is het een gezellig bende bij jou! Wat leuk dat je een nestje hebt gehad, de jongen zijn erg mooi geworden!

Als ik nog eens wat tijd over heb, lees ik weer wat bij. Ik vind het erg leuk om je boekje te lezen.

Heel veel groetjes
Romy

Mara

Hoi Ilse, Romy en Kimmie

Wat leuk dat jullie mijn verhalenboekje waarderen, daar ben ik echt heel erg blij mee. Ik beleef zo veel plezier aan mijn diertjes dt ik ook graag met jullie wil delen.

GRoetjes

Mara

Wilma1

Citaat van: Mara op 12 februari 2007, 17:57:41

Hoi Wilma

Doen die drie die ik van jou ga ontvangen dat ook? Of zijn ze beschaafd en wachten ze op hun beurt?  ;) Want dan moeten ze toch wel lang wachten want wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

!!

Groetjes

Mara



Hier vielen ze allemaal tegelijk aan en was het wel eens happen naar elkaar, als ze er niet goed bij konden... ;D.....maar ja ze zetten mij wel eens voor gek de laatste tijd, wat ze hier NIET deden doen ze nu wel en soms ook andersom. Dus ik zeg  :-X :-X :-X
;D Wilma
:) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

kimmie

Heey Mara,

Het duurde even maar ik ben door je hele dagboek heen...
Wat een leuk dagboekje zeg...
Allemaal mooie valkjes, grasjes, rood ruggen en rossella's...

Ik genoten van je verhalen, en ik zal vast en zeker genieten van de verhalen die nog zullen komen...

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady


Romy

Hoi Mara

Eindelijk heb ik je hele boekje doorlezen  :D En ik moet zeggen dat ik er erg van genoten heb.
Al die mooie foto's en filmpjes van je vogeltjes! Het is echt heel leuk om al die verschillende rassen bij elkaar te zien.

Ook het nestje wat je gehad hebt was zo leuk om te volgen! Ik hoop om later, ooit ook te kunnen kweken. Maar voorlopig heb ik maar tijd en ruimte voor 1tje...

Heel veel groetjes
Romy

heidi

Hallo Mara,

Dat aanvallen op devoerbakken ken ik.
Ben altijd blij dat er geen vreemden bij zijn als ik de voerbakken geef,want het lijkt wel of ze in maanden geen eten hebben gehad.







Groetjes Heidi

Mara

Hoi Kimmie

Wat leuk dat je mijn verhalenboekje eindelijk uit hebt, 50 pagina's zijn heel wat om te lezen!!

Hoi Romy,

Kweken is leuk hoor. Spannend maar om die kleine dropjes te zien is geweldig.

Hoi Heidi

Gelukkig zijn ze niet alleen bij mij zo. Leuke foto's trouwens.

Groetjes

mara

aad

hoi Mara

50 pagina's is te veul voor mij  ;D
Maar kom vast nog eens buurten.. heb jij veul van die schreewerds zeg ..  :D

Groetjes aad

Mara

Hoi Aad

Ik vind het wel leuk dat je even komt buurten. Ja, 50 pagina's is echt veel hoor. Had ik zelf ook niet gedacht. Maar ja, ik heb tot nu toe 32 schreeuwerds en er komen er nog 3 bij.

Groetjes

mara

tamara

he mara,

hoe is het met je??
mijn speelboom is klaar en amigo is voor de 1e keer uit de kooi geweest en dit ging niet helemaal goed.
Zie mijn dagboek en ik heb ook een topic bij spoed geopend!
P.S. ik ga niet carnaval vieren want ik heb een hekel aan carnaval.

groetjes tamara en tequila en amigo

Ann

Hey Mara

Het was weer even geleden *schaam*. Mooi foto's van je "uitgehongerde ;)" valkjes.

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl