Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Wilma1

Citaat van: Mara op 14 februari 2007, 19:29:36
Hoi Aad

Ik vind het wel leuk dat je even komt buurten. Ja, 50 pagina's is echt veel hoor. Had ik zelf ook niet gedacht. Maar ja, ik heb tot nu toe 32 schreeuwerds en er komen er nog 3 bij.

Groetjes

mara


Mijnes schreeuwen NOOOOOOIIIIT  :o ::) :P
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hahahah, en dat moet ik geloven Wilma? En die punkerd van je dan? ;D

Wilma1

 ;D ;D ;D Piet wil wel een X afspreken, maar dan moet het beter weer zijn als de afgelopen weken, zegt ie....want het is niet naast de deur  ;D...OOOOOO niet ???? Ik dacht 10 min. rijden  :P

"Mijn" punkert is best heel lief...moet alleen weer leren fluiten... ::) :P
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Het is ook maar 10 minuten rijden hoor  ;). Gheghe, leuk toch.

Ik zal zo nog eens wat foto's uploaden. Heb weer een paar leuke foto's en een filmpje hoe ze aanvallen op de trosgierst.

Groetjes

Mara

Mara

Hoi iedereen

Alvast het filmpje. De rest volgt.



Groetjes

mara

Anja

Hoi Mara,

Wat een leuk filmpje.

Dat gekwetter zo lekker ontspannend. Ik blijf me verbazen over de mooie en aparte kleuren van de grasjes hoor.
De rosella (hoop dat ik het goed zeg) is het slimste. Die heeft de hele voerbak voor zich alleen  ;D ;D ;D.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ja, heerlijk dat gekwetter. En er was toch meer dan genoeg trosgierst, nee ze moeten per se aan die drie strengen in de voorste voliere.

En ja, je hebt het goed, de rosella's waren het slimste.

Groetjes

mara

Wilma1

18 februari 2007, 14:53:01 #757 Last Edit: 18 februari 2007, 14:55:59 by Wilma1
Altijd weer een ware "srijd" dat trosgierst  :D heerlijk om naar te kijken  :-*

Omdat je lekker lui op de bank hangt met iets te knabbelen, heb ik de knabbelfabriek maar meegenomen voor je...kun je zelf de smaak uitzoeken en zittend een rondleiding  ;D ;D ;)

http://www.doritos.com/


:-* :-* :-* Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Dank je wel!! Wel lekker hoor. De optocht is erg mooi. Ik hoop dat ik de optocht op de maandag daar toch een keer in het echt mag zien...

Groetjes

mara

Mara

Hoi iedereen,

Ik weet niet of ik dit ooit verteld heb of dat ik deze foto's heb laten zien, maar aangezien ze bij mijn valkjes horen, dacht ik, ach, het moet toch kunnen?

Het was eigenlijk niet de bedoeling dat ik jongen zou krijgen van de rosella's. Ik had eerst twee koppeltjes rosella's maar van eentje is het mannetje overleden dus het andere mannetje had in een keer twee popjes. Afgelopen jaar (2006) had ik dus broedblokken in de voliere gehangen en van eentje bleek het invlieggat groter dan voor valkjes eigenlijk de bedoeling was. Dus een van de twee popjes pikte deze blok in en tja...van het een kwam het ander....

pop: 17-05-2006
pop: 17-05-2006
man: 22-05-2006

Hier volgen de foto's:

Hier zijn beide donsjes nog maar 3 dagen oud.


Hier ligt het derde donsje erbij. De oudste twee zijn hier tien dagen en het derde donsje 5 dagen.


Donsje een, deze is hier nu 19 dagen oud.


Donsje twee is ook 19 dagen oud.


Donsje drie is 15 dagen oud.


Hier alledrie samen in het blok. Je ziet het verschil tussen de twee oudste en de kleinste echt heel erg goed.


Hier zie je de twee oudste, 29 dagen oud.


En hier zie je Pino, net een maand oud terwijl hij binnen zit. Pino is de derde rosella en deze is gedeeltelijk met de hand opgevoed.


Verder heb ik weinig foto's van de rosella's want alleen Pino vindt het leuk om gefotografeerd te worden.

Groetjes

Mara

Wilma1

Wat schattig  :D lijkt best op een valkje  ::)

De ene in de bak is vast zoekend naar het EIVOER  ::) want DAT staat erop en hij zit in houtkrullen  ;D ;D

Brrrrr....het is koud buiten, was net ff de tuin door naar de schuu toe....het zou zonnig zijn  ??? ::) nou niet hier  :P!!!!

;D Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Wat een schatjes Mara. Om te  :-* :-* :-* :-*

De rosella is idd net een valkje.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Wilma en Anja

Ze zijn ook erg lief als ze klein zijn. En ondanks dat Pino weer in de voliere zit weet hij heel goed dat hij Pino heet en hij kijkt ook. Hij is ontzettend ondeugend.

Hier is het ook koud hoor, en bewolkt. Brrrr, heb de pyjama aan en daarover heen mijn fleece vest.

Groetjes

mara

Wilma1

Ik ben maar wat gaan knutselen en knopen met touw, kraaltjes en een wilgentak....heel simpel....maar voor in je volieren....tenminste ALS je het leuk vindt  ;D


De kraaltjes zie je niet zo goed, ze zijn niet fel gekleurd...dit was alles wat ik momenteel had  :-\ ::)
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Wat mooi gedaan zeg.

Daar zal ze echt wel blij mee zijn.

Ook hier is het koud en ik heb ook mijn fleece vest aan.

Groetjes Anja