Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

*Manon*

Hoi Mara,

Leuke foto's en inderdaad leuk die vijf geeltjes op een rij....  ;D ;D ;D
Mooie nagels... bevallen ze?
Ik heb ze ook en sinds kort zet ik ze zelf... leuk werk hoor  ;) niet bij mezelf maar bij anderen  :P :P
Fijn dat jullie een leuke dag bij de Efteling hebben gehad  ;D ;D

Groetjes Manon

Mara

Hoi iedereen

De foto's van de Efteling zal ik in het buurthuis zetten. De nagels bevallen prima, maar ben er alweer 2 kwijt na vandaag. Ik doe ze zelf ook opzetten, zowel bij mezelf als bij anderen, maar doe er niet meer zo veel mee omdat ik gewoon te weinig tijd heb daarvoor....

Wat een dag vandaag zeg....ik vond vanmorgen in de voliere een gat en dat was niet gegraven door de kwartels. Dus pap ging kijken, begon te graven en kwam bij een muizennest uit....tja, en van het een kwam het ander. De vogels toch maar uitgevangen, en in de nachthokken gedaan, de kwartels in reiskooitjes gedaan en toen maar verder zoeken. Dus met andere woorden, de voliere is vandaag wederom gedeeltelijk verbouwd. Vreselijke dag gehad om eerlijk te zijn. Ik heb nu ontzettende last van mijn tennisarm en bijna geen gevoel in mijn linkerhand en vingers. Verder ben ik uitgegleden bij het vangen van de vogeltjes en heb dus last van mijn enkel, maar ach, dat komt wel goed.

Het gaat heel goed met de vogeltjes, ze zitten nu weer lekker in de voliere, kwetteren dat het een lieve lust is en genieten. Morgen en zondag ga ik met vrienden mee op de boot, dus foto's volgen pas volgende week. Pap mag komend weekeinde op de voliere en Beau letten.  ;D En dat komt helemaal goed.  ;D

Groetjes

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara , wat sneu van dat gat zeg en dat je daarbij het vangen nog bent uitgegleden op je arm , vreselijk he ! Ik hoop dat de rust daar snel terug is daar , bach , een muizennest , gelukkig is je pa daar om de voiliere in de gaten te houden en het gat te div-chten he ! Ik hoop dat je die beestjes of beter gezegd , je vogeltjes die muizen niet achter hen aan krijgen , bach , de vogeltjes schrikken daar vreselijk van denk ik !
Hier laatst ook eentje tussen een van de hoekijzers geraakt maar zat klem en heeft haar eigen vermoord zal ik maar zeggen , ze is er uit geraakt en de volgende dag vond ik een muis dood op mijn terras ; gewoon een dode muis, waarschijnlijk was het dezelfde he ! Ik mag er niet aan denken mocht er zo'n beest in mijn voilere terecht kunnen .
Hopelijk is je arm ook snel beter , ik geloof best dat je er last van had na dit voorval , grtjs Ann
BETERSCHAP MEID !!   

*Manon*

Och Mara, wat balen van dat muizennest en je tennisarm.. Ja dan doe je toch even weer veel te veel, soms kan dat niet anders hé, maar ja.. je zit er maar weer mooi mee.
Beterschap hoor!!

Groetjes Manon

Anke

Hoi Mara,
He baaaaah muizen in de voliere.....
Gelukkig hebben jullie het nest kunnen verwijderen.
Ach jee en uitgegleden....
Beterschap!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Ann, Manon en Anke

Dank jullie wel voor jullie leuke reacties. Het gaat alweer beter met mijn arm en de muizen zijn niet meer gezien in de voliere.

Pap heeft goed voor mijn schatjes gezorgd en ik heb twee heerlijke dagen op de boot gehad. Gisteren de hele dag gevaren van Kessel tot aan de Mookerplassen. Aangelegd bij haven Eldorado en daar vannacht blijven slapen. Pap heeft me vandaag opgepikt in Plasmolen en ik zal heel gauw de foto's plaatsen die ik daar gemaakt heb.

Mara

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

danielle

Hoi Mara,
Ben weer terug van vakantie, dus kom ook weer gedag zeggen  :D .
Wat vervelend dat er een muizennest was bij de voilere, maar gelukkig hebben jullie het goed kunnen oplossen.
Fijn dat het ook met jou weer beter gaat en dat je hebt genoten van een paar dagen op de boot. Heerlijk is dat he? Ik heb als ik een dagje ga zeilen dat ik daar helemaal door tot rust kom.
Jij gaat ook naar het NOP toe he, dus dan zie ik je over een aantal weken weer. Leuk  :D

Groetjes van Danielle

Mara

Hoi Anke

Dat wordt ook eens tijd he!!

Hoi Danielle

Ik kom ook naar het NOP jam, nog een paar weken en dan zien we elkaar eindelijk in het echt. Heb er wel zin in hoor.

Ja, even lekker relaxen op de boot, dat was echt super!!!  ;D

Hoi iedereen

Morgen zal ik eens proberen wat nieuwe foto's van de vogeltjes te maken. Maar het gaat goed met ze, vanmorgen stapte Yuultje heel fijn op op mijn vinger. Zo ontzettend lief!!

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara ,  fijn  dat je het goed heb gehad ook op de bootr , een heerlijk gevoel is dat he , en zeker als je kan slapen daar he ! Gelukkig is de voiliere weer in top ! Grtjs Ann ;D ;D ;D

Mara

Hoi Ann

Het was super op de boot, zal vandaag de foto's daarvan uploaden en plaatsen. Heb ook nog van de week gewinkeld, nieuwe kleren en schoenen gekocht, dat was ook super.

Vandaag komen er nieuwe foto's, heb er weer gemaakt voor jullie en zal die in de loop van de dag plaatsen.

ALs ik daar de tijd voor krijg, anders wordt het denk ik vanavond.

Groetjes

Mara

Snip en Snap

Fijn Mara dat je weer beter bent, en dat je genoten hebt op de boot.
Ben benieuwd naar je nieuwe foto's...

Groetjes Saskia
Snip en Snap Valkjesopvang
http://www.monsterlijkgoed.nl/snipensnap
Dierenwebshop www.monsterlijkgoed.nl

danielle

Ik ben benieuwd  ;D .

p.s we hebben elkaar toch al eens in het echt gezien, vorig jaar bij het NOP  ;) .

Groetjes Danielle

Dierenfreackske

Hoi Mara , wat fijn dat Yuultje op je vinger stapt he !
Nog een leuke vakantie ook ! Grtjs Ann ;D ;D

Mara

Hoi iedereen

De vakantiefoto's staan in het Buurthuis onder Mara's vakantie avonturen. Dus wie wil kijken.....

Verder heb ik vandaag foto's van de valkjes, althans, alvast een serie. Heb er zaterdag en zondag gemaakt. Veel plezier.

Er komen nog meer foto's, dit zijn ze in elk geval van zaterdag. Wanneer die van gisteren komen, moet ik even kijken.

Groetjes

Mara