Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »



Anke

Hoi Mara,
Wat een prachtige foto's weer!!
Daar vrolijkt een mens van op :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

danielle

WOuw wat een verwennerij  :o .
ZO dat zijn nog eens veel foto's .
Ben er wel even zoet mee geweest om ze te bekijken  :D .
Wat een mooie vogels heb je zeg, zo kleurijk. En ze vervelene zich volgens mij nooit bij jou.
Echt super!
Dank je wel  :) .

Groetjes Danielle

Mara

Hoi Anke

Fijn dat je genoten hebt van mijn foto's en dat je daar van opknapt, dat vind ik fijn.

Hoi Danielle

Dank je wel voor het compliment, ik probeer er voor te zorgen dat ze zich niet vervelen hoor. Vandaag hadden ze een krop sla gekregen, die moeten ze delen met zijn allen en het is leuk om ze zo samen bezig te zien.

Leuk dat je foto's hebt gekeken en bedankt voor het compliment.

Groetjes

mara

Bello


Zo hee val ik hier ff goed binnen zeg.

Wat een boel foto's!!!

Maar heb je nu ook een soort ranforde in de vloiere met wie het eerste mag eten?

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Dorothé

Dank je wel voor het compliment!!

Rangorde bij het eten? Mhm, niet echt maar meestal is Pino de eerste die komt, en Yuultje (ja, je leest het goed) zit me al aan te staren zo van, zet nu neer, zet nu neer, ik wil happen!!!! Heel erg leuk om te zien want ze hebben zich allemaal heel goed aan de nieuwe valkjes aangepast en de nieuwe valkjes aan de al reeds aanwezige vogels. Maar het gaat super. Dus meestal zijn het Pino en Yuultje die als eerste aanvallen, dan komen meestal de kwartels en dan de roodrug man. En dan de rest. En als dan de drie andere rosella's komen, dan maken de meesten zich uit de voeten behalve Yuultje en Yubel, die gaan gewoon onverstoorbaar verder met eten. Yella en Plientje wachten altijd totdat de eerste drukte aan de voerbakken voorbij is, of als ze wat lekkers krijgen gaan ze eerst van het gewone voer eten en komen dan pas voor het lekkers. Daarom heb ik altijd meer dan genoeg van het lekkers, ook deze bak was wel erg groot, hihi, dan is er ook genoeg voor iedereen...

Groetjes

Mara

Anja

Genieten genieten en nog eens genieten.

Das weer boffen dat ik hier met mijn neus in de boter val.

Meid wat heb je toch een mooie vogels.

Groetejs Anja

Kimm

jaaaaaaa volgens mij was dit het he? prachtig hoor mara!
ik heb genoten van je super mooie vogels!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mara

Hoi Anja

Dank je wel voor het compliment.

Hoi Kimm

Dat waren alle foto's ja, maar ik zal straks in het boekje van Beau nieuwe foto's plaatsen.

Groetjes

mara

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Agnes

Hoi Mara,

Jij hebt wee goed je best gedaan hoor!  ;D ;D ;D
Mooie kleurige foto's :D

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Dierenfreackske

Hoi Mara .....jaaaaaa , heel mooie en gezellige foto's hoor !
Wat een leuke bende met de grasjes en valkjes en rosella samen aan de eetbak he !
He , mag ik eens iets vragen ? Staat Yiba op de foto daar ?
En wie is het ? Nottie lijkt er een beetje op zegt Anja ....iK wil die wel eens zien hoor !
Grtjs Ann



Mara

Hoi Kimm

Dan moet je nog even wachten op de foto's van Beau.

Hoi Agnes

DAnk je wel voor het compliment.

Hoi Ann

Ik zal een foto van Yiba voor je opzoeken.

Groetjes

Mara