Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Romy

Dank je wel voor het compliment. Heb ik hard genoeg geoefend?

Dat zijn nep-eitjes. Ik wil geen jonkies, daarom zitten ze allemaal op neppers.

Groetjes

Mara

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marc van de Kuifjes

Haha, ik had die eitjes ook al in de gaten! Genoeg om een omelet mee te maken! :P ;D Maar met nepperds gaat dat niet natuurlijk! ::) ;D

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Hoi Caroline

Dank je wel voor het compliment.

Hoi Marc

Haha, maar wat denk je hoeveel eitjes ik al vervangen heb voor nepeitjes. Tja, dan had je toch wel een aardig omeletje hoor.  ;)

Groetjes

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara , ik dacht het al dat je een nieuwe camera had ! Wat zijn de foto's mooi ,  je wordt een echte fotograaf hoor !
Doe zo verder he Mara !   I love pictures ! Grtjs Ann

Romy

Hoi Mara

héél goed geoefend hoor  ;)
Heb je geen plaats meer om jonkies te laten opgroeien misschien?

Groetjes
Romy

Gerdy

Hoi Mara,

wow wat veel en wat een mooie foto's..is echt genieten om ze allemaal te bekijken. ga zo door hihi

gr gerdy

Sally

Hallo Mara,

Leuke foto's allemaal. Ik heb ervan genoten!

Groetjes Sally

Mara

Hoi Ann

Dank je wel voor het compliment. Of ik een echte fotograag wordt, haha, maar ik doe mijn best.

Hoi Romy

Fijn dat ik goed geoefend heb.  ;D

Ik zit helemaal vol wat betreft valkjes en dergelijke en ik krijg er voornamelijk wildkleurtjes uit, en die doen het niet zo heel erg goed (al heb ik prachtige wildkleurtjes hoor).

Hoi Gerdy

Leuk om jou hier in mijn boekje te zien. Ook leuk om te lezen dat je geniet van mijn foto's. Ik maak in principe elke zondag foto's, dan is het schoonmaakdag.  ;)

Hoi Sally

Dank je wel voor het compliment.

Groetjes

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara ....je doet het prima , maak maar lekker veel foto's , ik geniet wel hoor  ;D ;D   grtjs Ann

Kaatje

Hoi Mara,

Ook hier al een tijdje niet geweest, wat is je boekje ontzettend hard gegaan !! Misschien een beetje laat maar ook ik wil je alsnog sterkte wensen met het verlies van je Rossela !

En wat een berg foto's heb je geplaatst, heel erg leuk dat je iedereen zo op de hoogte houdt van je mooie vogels en volière !

Groetjes, Karin

Mara

Hoi Karin

Mijn boekje gaat soms heel hard ja, vooral als er foto's komen. Moet goed oefenen zeggen de dames hier.  ;D

Fijn dat je de foto's leuk vindt.

Groetjes

Mara

Anke

Hoi Mara,
Heee heb je een andere handtekening??
Ik vind hem erg mooi :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Ik heb inderdaad van handtekening gewisseld. Deze is ook door Monique gemaakt.

Hoi iedereen

Anja had twee overheerlijke valkjesbroden gebakken voor de vogeltjes in mijn voliere. Daar hebben ze vanmorgen al lekker van gesmuld, dus Anja, dank je wel voor de heerlijke broden. Ik moet zeggen, ze ruiken zo heerlijk (liggen ondertussen al gesneden in de diepvries).

GRoetjes

Mara

danielle

Hoi Mara,
Ik heb echt heel erg genoten van al die mooie foto's die je hebt geplaatst. Je maakt echt prachtige foto's met je nieuwe camera.

Groetjes Danielle