Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anke

Hihi...wat een verrassing he...

Hoi Sharon

Ik dacht, laat ik het maar gewoon vertellen. Het gaat gelukkig heel goed met Kuifje op het moment, hij/ zij is wat rustiger geworden en heeft sinds gisteren de voerbak en waterbak ontdekt.

Hoi Jeannine

Dank je wel, ik geniet er helemaal van (nu even wat minder door wat probleempjes) maar verder geniet ik er echt wel van.

Hoi Yvonne

Kuifje komt van een kennis van een kennis vandaan en moest weg vanwege krijsgedrag (vind het niet vreemd als je de hele dag alleen zit en 's avonds nog niet eens aandacht krijgt). Voor zover ik weet is Kuifje van vorig jaar, maar weet dus niet zeker of hij/ zij de jeugdrui al heeft gehad. En Kuifje is niet tam, jammer genoeg. Maar ik ga wel proberen om hem/ haar tam te krijgen. Maar hij/ zij gaat al niet meer in de tralies hangen als ik voor de kooi sta.

Hoi Silke

Dank je wel voor je lieve woorden, ik zal zeker gaan genieten van Kuifje al zal Kuifje de pijn niet weg kunnen nemen. Maar het zal wel wat makkelijker worden.

Hoi Kimm

Dank je wel, foto's komen er aan, maar weet niet of me dat vandaag nog gaat lukken.

Hoi Caroline

Dank je wel, ik ben benieuwd wat jij van hem/ haar vindt.

Hoi Wilma

Ik had je inderdaad al gesproken over het verlies van Juffie en Punky en jij weet ook hoe hard me dat heeft aangegrepen, bijna gelijktijdig gingen mijn twee oudste schatten er van door. Ik ga zo even een foto van Kuifje uploaden, want ik zie dat je online bent als ik dit schrijf...dus nog een momentje geduld aub....

Mara

Mara

Hoi iedereen

De beloofde foto's. Twee zijn er wat wazig, ik kan nog niet echt met de camera dichtbij komen, maar ik blijf proberen.

Als ik het goed heb is Kuifje een cinnamon geparelde man of pop....Ik weet het niet...het gedrag en de sterkte van de stem doen me vermoeden dat het een popje is....maar aan de andere kant....ik weet het niet...

Mara

Wilma1

Ik "mag" even op de laptop  :P maar moet me wel snel aankleden zo  ::) Ik dacht dat Zondag RUSTDAG was, maar vandaag ff niet  :P

Moeten zometeen naar een feest, Petra haar papsie wordt 50 en viert dit vandaag  :D

Ahhhhh ze zijn er al  :o dát doe je snel  ??? ;D

Ochhh wat een beauty zeg, heeft wat van Stacy weg, die was ook zo vreselijk mooi gepareld  :D Hij/zij is nog jong, lijkt het ???
:) :-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

Hoi Mara ....veel geluk met je nieuwe valkje hoor !
Het ziet er een mooie uit en hij zal zeker gelukkig worden daar bij jou ! Grtjs Ann

Kimm

hoi mara,

wat een mooi valkje zeg. ziet er erg mooi uit. veel plezier met hem/haar.......

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mara

Hoi Wilma

Omdat ik wist dat je weg moest, had je inderdaad geschreven, dacht ik, laat ik maar gauw de foto's uploaden, dan zie je ze nog voordat je gaat. Lief he.  ;) Fijn feest gewenst, ook voor de rest van de familie en natuurlijk ook voor Petra en haar familie, en vader vooral.

Ik moet even denken of ik me Stacey nog uit jouw verhalen kan herinneren....euhm....geen idee maar ik zal eens door je boekje wandelen als ik daar tijd voor heb.... :-[

Volgens mij is ze ook nog jong hoor (zeg voor het gemak maar even ze) maar hoe oud, ik heb geen idee.....

Hoi Ann

Dank je wel. Kuifje is ook echt prachtig.

Hoi Kimm

Ook jij bedankt voor je lieve woorden. Ik hoop dat we net zolang van Kuifje mogen genieten als van Juffie, Punky en de rest.

Mara

Bello

Hoi Eugenie,

Nou genieten kun je nu van Kuifje.
Ach germ wat wil je als dat beestje de hele dag alleen zit...

Gelukkig is ze nu bij jullie en gaat het binnen niet nou dan krijgt ze (ja ik denk ook een ze) gewoon de voliere in.

Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sharon

Hoi Mara

wat is Kuifje mooi zeg! Ze is echt een prachtig valkje hoor. Ik vind het echt heel fijn voor je dat Kuifje hebt opgevangen. Ze heeft bij jou een veel beter leven, dat weet ik zeker.

Echt zielig dat ze bij haar vorige eigenaren geen aandacht kreeg. Maar daar zul jij nu vast verandering in brengen. Geen wonder dat ze dan gaat schreeuwen.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*Petra*

Hoi Mara,

Sterkte met het verlies van Juffie en Punky  :'(!
Wel fijn dat ze zo;n mooie leeftijd hadden..
Veel geluk met kuifje toegewenst!

Gr. Petra  ;)

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Silke *

Héél mooi, Mara!
Kuifje heeft een hoge geelfactor zo te zien, echt prachtig  :D
Veel plezier ermee  ;)

Groetjes
Silke

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Kuifje is echt een schoonheid.
Hij/zij is een stuk lichter dan Baloo.
Dus zal het wel cinnamon zijn.
Hoop ook zo een in de toekomst te kopen :)

Wilma1

Ik kom me even voorstellen, je mag ook snuffelen hoor  :P...

tjee hier zitten weer andere soorten  :o wat veeeel  :D

wat is hier veel te zien  ::)

Ik heb een half verhalenboekje doorgespit, máááár heb STACY gevonden, och ze was zo mooi én vooral zóóóóó vreslijk lief  :-* :'( wat jammer dat ze er niet meer is  :'( maar zó zag ze eruit Eugenie ....

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Agnes

Hoi Mara,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Mooi valkje!

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

♥Debby♥

He Mara, wat een mooi valkje heb je daar zeg!

Wat fijn dat Kuifje een heel fijn leventje tegemoet mag zien met jouw zorg en liefde..

Veel geluk met "haar"..  ;D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.