Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

*Manon*

Hoi Mara,

Ik vind je verhalen en foto's ook helemaal niet saai, vind het juist erg leuk om je boekje te volgen.
dus....schrijven maar met die hap ;D ;D

Groetjes Manon

Sharon

Hoi Mara

nou, ik kon weer mooie foto's bewonderen in je boekje meid! Ze waren weer prachtig en ik heb er dan ook weer erg van genoten. De foto's worden echt niet saai hoor! Daar hoef je echt niet bang voor te zijn. Ik vind het altijd super om de foto's te zien, omdat ik dan weer al jouw prachtige vriendjes kan bewonderen.
Dus gewoon door blijven gaan hoor!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1



Romy

Hoi Mara

Ik moet de anderen bijtreden : jou foto's heb ik nog nooit saai gevonden! Omdat het zo'n bonte bende is in jou volière, is het net dat ietsje specialer dan wanneer er alleen maar valkjes zijn  :D

Ik zie trouwens dat de ladder die je vader gemaakt heeft, nog steeds stand houdt! Wat goed zeg!

Een 'soort' foto's wat ik minder vaak bij jou zie, en wat ik persoonlijk ook leuk vind om te zien, zijn overzichtsfoto's. Voel je nu aub niet verplicht om ze te maken, want als jij dat niet fijn vindt, ook goed hoor! Maar misschien is het eens een uitdaging om zo'n foto's te maken  :)

Groetjes
Romy

Annelies

Hoi  Mara

Wat hoor ik jouw nou raar praten over stoppen ???

Praten en kijken over valken gaat nooit vervelen en zeker niet de beauty's van jouw.

Dus gewoon doorgaan meis.

Gr. Annelies

Caroline

Persoonlijk denk ik dat het het allerbelangrijkste is dat JIJ er plezier aan beleefd om hier schrijven en foto's plaatsen .... als dit niet meer zo is moet je heel goed nadenken waarom je het nog wel doet .... is het wel zo dan moetje lekker doorgaan .... je ziet dat we nog steeds allemaal komen lezen en kijken hier.  ;)

Misschien komen we niet allemaal zo vaak als we zouden willen maar och, iedereen heeft nu eenmaal naast valkparkiet.com ook nog een ander leven.  :D

Groetjesssssssssssss!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Mara,

Wat een rare opmerking, natuurlijk beleven we plezier aan jouw foto's van de valkjes !!! Dit is niet voor niets valkparkiet.com .... allemaal liefhebbers van valkjes en daar kunnen de jouwe toch niet in ontbreken !!!

Lekker dat je vakantie hebt, geniet er maar fijn van !!

Groetjes Karin

Mara

Hoi iedereen

Dank jullie wel voor de lieve opmerkingen.  :-* Jullie zijn allemaal schatten, echt waar.

Goh, zaterdag moet ik alweer gaan werken..wat gaat de tijd vlug zeg. Morgen ga ik trosgierst halen, dat is nu in de aanbieding en dan heb ik mss morgen wat foto's.

Mara

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Kijk weer uit naar de foto's hoor :D
Tot morgen.

Dierenfreackske

Hoi Mara ....ik heb ook jouw foto's nog nooit saai
ofzo gevonden hoor ! Zeker niet ...integendeel zelfs ! Ik vind jouw foto's altijd zo mooi en leuk om te zien hoe
lief en gelukkig jouw valkjes , grasjes en rossella's daar
zijn ! Ik vind het echt heel super om te zien hoe ze daar
allemaal samen in de voilere zitten  , dus please Mara ....
stop zeker niet om foto's te maken he want ik denk dat
het hier allemaal lieve mensen zijn op het forum hoor !
Maakt ook niet uit ....je moet er zelf plezier aan hebben he !
En ik vind jouw grasjes en rossella's echt ook heel appart en heel uniek van kleuren ! Nou ....dat is weer gezegt he !
Grtjs Ann



caro

Hoi Mara,

Wat lees ik nou, stoppen met schrijven en foto´s plaatsen. Ik zou het erg jammer vinden, ik vind het altijd erg leuk om te lezen bij je en de foto´s te kijken.


Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Marc van de Kuifjes

Je moet je vooral niet laten ontmoedigen hoor! De foto's die ik in mijn dagboekje plaats zijn ook steeds weer hetzelfde en ik heb ook nooit veel spectaculairs te melden. Het gebeurt bij mij ook wel eens dat ik er geen zin meer in heb maar na een tijdje komt dat wel terug! :D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Dierenfreackske

Hoi Mara....hoe is het daar met de valkjes-en grasjes-en rossellabende ? Grtjs Ann



Kimm

hoi mara,

van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! ik wens je een hele fijne leuke dag :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

o sorry ik ben 1 dag te vroeg ;D  ;D  ;D

morgen weer, haha

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010