Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Mara,

Wat een leuke foto's weer, .... de voliere begint nu ook echt op te schieten en wordt echt een plaatje !!!

Ik heb er echt heel erg van genoten, bedankt meid !!!

Groetjes Karin

♥Debby♥

Hahahaha... heb je de sleutel van je slotje gevonden mara???

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

caro

Hoi Mara,

Je voliere wordt schitterend, daar zullen de vogels het prima naar de zin hebben.

Het waren weer schitterende foto's en lekker veel. Ik heb er weer van genoten.

Ik moest je even zeggen van Mitchell (mijn jongste zoon) dat hij de foto van je handtekening heel erg mooi vind. Hij is helemaal gek van parkietjes.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Sharon

Hoi Mara,
ik heb gisteren geen tijd gehad om nog te reageren, dus doe ik het nu maar even.
Je foto's zijn weer prachtig. Ik heb er weer met volle teugen van genoten. Al die pracht en praal en tevreden vogeltjes. Echt heel fijn om te zien.
En jouw volière... WOUWIE zeg!! Hij ziet er nu al echt schitterend uit. Lekker groot joh. Je volgens zijn jullie volgens mij hartstikke dankbaar. Ook heb je het al best leuk ingericht. Echt super dat het einde nu bijna in zicht is.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Anja

Hoi Eugenie,

Hoe is het vandaag hier? Alles goed met het Bonte vogelparadijs?
Ik moest je de groetjes doen van Hennie. Bij deze dan.

Groetjes Anja

Caroline

Leuk  :D waar is die eigenlijk gebleven?? Hennie.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi iedereen

Even voor de duidelijkheid, als mijn oude valkjes en roodrugjes er niet meer zijn, zou ik heel graag een valkje van Caroline willen. Maar ik wacht gewoon eerst af welke mutaties ze allemaal kan kweken en dan ga ik pas kijken wat ik mooi vindt. Hihi, wat een consternatie zeg. Caroline is dan de allereerste die iets van me hoort. Maar ik heb alle tijd van de wereld hoor, ik wacht gewoon eerst eens af wat ik mooi vindt. Ik weet het dus echt niet. Hoop dat het nu duidelijk is.

Hoi Anja

Krullenbol is alweer bezig met de boel te slopen hoor. Hihi, die laat zich nergens door tegenhouden.

Hoi Caroline

Dank je wel voor je complimentje.  ;D

Hoi Jeannine

Ik ben benieuwd wat je kinderen er van zeggen.  :) Ze hebben nu echt heerlijk veel plaats. Ga morgenvroeg kijken wat pap vandaag allemaal gedaan heeft, heb vanmiddag moeten werken.

Hoi Dorothé

Foefer en Punky komen in het voorjaar deze kant uit. Heb met Chantal afgesproken dat het april wordt, mits het weer natuurlijk eerder beter wordt. Dus nog even wachten.

Hoi Anja

Ik heb hier boven al gereageerd over een eventuele reservering bij Caroline.

Hoi Jeannine

Ik heb hier boven al gereageerd over een eventuele reservering bij Caroline.

Hoi Silke

Dank je wel voor het compliment. De voerplank is op zich best wel handig. Ik geef ze elke dag nieuw voer en een keer in de week maak ik de voerplank schoon, dan haal ik 's morgens de bakjes weg en dan zet ik die later op de dag weer terug en dan weet ik zeker dat de zaadjes die op de voerplank liggen ook op zijn. Ik zal het compliment doorgeven aan Citroentje.

Hoi Caroline

Ik zal je zo meteen een IM sturen.

Hoi Karin

Ik ben blij dat je genoten hebt van mijn foto's. De voliere begint nu echt een voliere te worden hoor, eindelijk.  ;D

Hoi Debby

Hihi, nee hoor, ik heb de sleutel nog niet gevonden maar het nachthok is niet afgesloten.  ;)

Hoi Caro

Dank je wel voor je complimentjes.  :-*

Hoi Mitchell

Ook even een paar woorden aan jou. Dank je wel voor het complimentje over mijn handtekening. Ik vind grasjes ook heel erg leuk en heb zelfs een tam grasje binnen zitten. Dank je wel!!!

Hoi Sharon

Wat fijn dat je er met volle teugen van hebt genoten van de foto's. Ze zijn eigenlijk best wel mooi geworden. De inrichting is nog niet helemaal klaar, een gedeelte van de takken staan in de voorste voliere en die moeten nog verhuizen.  :) Dank je wel voor je complimentje.

Hoi Anja

Hier is alles goed met het Bonte Vogelparadijs. IK heb geen idee wat pap gedaan heeft vandaag en we hebben ook de polycarbonaatplaten geregeld, die komen van mijn broer zijn oude huis af als hij de verande gaat weghalen. Mooi, weer wat geregeld.  ;D

Hoe is het met Hennie? Doe je haar de groetjes terug? Ik ben haar mail adres kwijtgeraakt... :-[ :-\ Maar doe haar heel veel groetjes terug van me.

Hoi Caroline

Ik vroeg me ook al af waar Hennie bleef, maar gelukkig dat Anja haar nog spreekt.  :)

Mara

Anke

Hoi Mara,
Wat een prachtige foto's weer!!!
Ik heb ervan genoten.
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar een afstandsfoto van je voliere ;D
Je ziet het je krijgt zelfs verzoeknummers om foto's te plaatsen ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Zo,ik heb geloof ik alles weer bijgelezen en gekeken.  ;D
En ik zag een heleboel mooie foto's van een heleboel mooie vogels(tjes) in 1 mooie grote voliére.  ;D
Jullie voliere gaat echt mooi en groot worden.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Anke

Dank je wel voor je compliment. Ik zal proberen om morgen een afstandsfoto te maken van de voliere. Beloof niets want moet binnen ook nog wat huishoudwerkzaamheden doen.  ;)

Hoi Yvonne

Leuk om hier ook weer eens wat van je te lezen. Gefeliciteerd nog met je BB-tje. Er was denk ik heel wat bij te lezen en te kijken.  ;)

Mara

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Ik moest je van de kinderen even laten weten dat ze de foto's weer super leuk vinden en kijken al weer uit naar de volgende reeks ;D

Groetjes,
Jeanine.

Anke

Hoi Mara,
Wat is het hier rustig... Gaat het allemaal goed bij jou?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Jeannine

Fijn dat ze de foto's mooi vinden....Ik kan niet beloven dat het weekeinde foto's komen, zit met een vinger in het verband.

Hoi Anke

Het gaat zijn gangetje...niet helemaal goed. Heb een ongelukje op het werk gehad me de snijmachine. Maar komt wel goed maar heb het weekeinde een afspraak afgezegd omdat ik me dus echt niet lekker voel.

Mara

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Toch niet een ernstige snijwond he?
heel veel beterschap toegewenst :-*
Ook namens de kids.

Groetjes,
Jeanine.