Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Jeannine

Dan zal ik eens heel goed over die namen gaan nadenken hoor.  :) Wel lief dat jij je kinderen om raad hebt gevraagd. Echt heel erg leuk. Vinden zij haar ook mooi?

Ik zal eens proberen om wat meer foto's van haar te maken. Of in elk geval, haar elke keer op de foto te zetten, speciaal voor jou.

mara

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Bij jou boekje is het Naschwa die iedere keer naar je grasje wil kijken ;D
Bij Anja is ze altijd op zoek naar Yella.
Het zijn nu al toch een behoorlijke tijd haar 2 favoriete vogels.
Ze heeft zelfs al aan me gevraagd of we Lady (een regenbooggrasje) in de wasmachine wit kunnen maken zoals jou grasje :o :-\ Kinderlogica ;D

Groetjes,
Jeanine

p.s: Omdat je grasje zo straald vind ik zelf SUNSHINE erg mooi voor je grasje ;D
En bedankt dat je nog wat meer foto's van je grasje gaat nemen. Daar zijn we hier erg blij mee. :-*

Mara

HOi Naschwa

Ik zou lieve kleine Lady niet in de wasmachine doen hoor. Zou heel erg jammer zijn van haar mooie kleurtjes.

Hoi Jeannine

Ik vind haar ook heel erg mooi. Sunshine....Mhm, een van mijn lutino's heet Pearly Sunshine...meestal noem ik die Sunshine omdat het korter is.  ;)

En natuurlijk wil ik wat extra foto's van mijn grasje maken. Ze is gewoon mooi als ik dat mag zeggen van mijn eigen vogels?

mara

*~Jeanine~*

Hoi Mara,

Zeker mag je dat van je eigen vogels zeggen. Want ze zijn ook supermooi. Om jaloers op te zijn. (Maar dan  wel in de goede zin van het woord).

Wat vind je dan van Sparkel? Of Sprinkel?
Vind het zelf wel moeilijk om namen te verzinnen. Gelukkig heb ik voor mijn volgende 2 valkjes de namen al klaar ;D

Groetjes,
Jeanine

Romy

Hoi Mara

Nu ben ik helemaal in de war over de grootte van de rosella's  ??? Ik dacht vroeger dat ze wel even groot waren als een grijze roodstaart, en toen ik zondag op de beurs was, dan zaten daar rosella's die een heel stuk kleiner waren, ik had toen de indruk dat ze even groot waren als valkjes  ??? Ze zaten uiteraard niet samen, maar ik kreeg die indruk... Ik zal eens jou foto's héél goed moeten bestuderen  ;D

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Jeannine

Dank je wel voor het compliment. En ik vind Sparkel wel heel erg mooi.

Hoi Romy

Rosella's zijn kleiner dan grijze roodstaarten maar wel wat groter dan valkparkieten.

Mara

♥Debby♥

Moeilijk te zien op foto's he de grootte van vogels..

en namen verzinnen blijft heel moeilijk inderdaad..



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Mara

Hoi Debby

Het is op foto's ook moeilijk te zien hoor, het verschil in grootte. En namen verzinnen, ow vreselijk. Daar ben ik dus echt niet goed in. De namen Adsila en Chatima kwam ik toevallig op een namensite tegen, die vond ik heel erg mooi. Maar verder....vaak komen de namen per toeval te voorschijn.

Mara

sandy

HOI MARA JIJ HBT OOK MOOIEN VALKJES KOM JE OOK WEER IN MIJN FORUM GR SANDY

Sharon

Hoi Mara,
ik lees dat er hier volop wordt nagedacht over een naam voor je grasje. Ik vind namen verzinnen ook echt heel erg moeilijk. Hoewel ik al wel een paar namen in mijn hoofd heb voor mijn volgende valkje. (Vriendje voor Angel).
Ik wens je veel succes met er een te vinden.
Sparkle vind ik persoonlijk ook heel mooi.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Sally

Hallo mara,

Je hebt weer zeer mooie foto's gemaakt.
Heb er weer erg van genoten!

Groetjes
Sally

Mara

Hoi Sandy

Leuk dat je hier even komt buurten. Hoop dat je mijn vogeltjes leuk vindt en als je vragen hebt, dan moet je die gewoon stellen. Ik lees trouwens wel in je boekje, maar ik reageer niet altijd.

Hoi Sharon

Dank je wel voor je compliment en namen verzinnen is echt heel erg moeilijk hoor....

Hoi Sally

Fijn dat je genoten hebt van mijn foto's. Ik heb er vandaag nog meer voor je.  ;D

Hoi iedereen

Omdat ik zondag geen foto's gemaakt heb, heb ik bij deze nog een extra serie foto's gemaakt. Om te beginnen met de binnenvogels, Punky en Pipo.

Punky






Pipo






De rest volgt nog.

mara

Anke

Hoi Mara,
Wat een schatjes zijn het toch :-*
Het was weer genieten van je foto's. Kom maar op met de rest ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Dank je wel. De rest volgt nu.

Pino






Chatima


En vanmiddag heb ik ze trosgierst gegeven...

Pipa




Truus


Sparkle (speciaal voor Jeannine en met dank aan Jeannine voor de naam)






Pasteltje


Do'tje


Parel


Prins


Pierreke en naamloos donkergrijs grasje.


Krullenbol






Naamloos donkergrijs grasje


Hoop dat jullie de foto's leuk vinden.

Mara

Anke

Hoi Mara,
Hartstikke leuke foto's weer!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes