Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Mara,
wat een superfijne ervaring zeg!
Hartstikke leuk dat je haar zomaar kon kroelen.
Volgens mij voel jij je daar echt fantastisch door!
En wat ontzettend zielig voor Punky  :( :(
Hopelijk voelt hij zich snel wat beter.
Het klinkt misschien vreemd, maar Punky is een beetje speciaal voor mij...

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Mara

HOi Sharon

Mag ik vragen waarom Punky speciaal is voor jou? Vind het heel erg bijzonder dat een valkje van mij speciaal is....Ik vind hem natuurlijk ook speciaal, vooral omdat hij toch niet helemaal in orde is. Hij zit nu lekker te slapen, op een pootje (!). Meestal is hij de volgende dag alweer opgeknapt.

Dat is een hele bijzondere ervaring moet ik zeggen, vooral omdat mijn valkjes niet tam zijn. Maar als het inderdaad Adsila is, dan komt het wel goed, want haar moeder liet zich ook altijd lekker kroelen in het blok, al deed ze wel heel erg blazen.

mara

Sharon

Hoi Mara,
ik weet eigenlijk niet waarom Punky zo speciaal voor me is, raar hè?
Hij maakt gewoon iets bij me los, ik kan het echt heel moeilijk uitleggen.
Misschien komt het omdat ik hem zo mooi vind en zo veel medelijden met hem heb, ik weet het echt niet...
Hij doet me gewoon iets.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


*Petra*

hoi Mara,

ooh, wat zielig voor Punky .. Hopelijk is hij snel opgeknapt!
En wat leuk dat je een 'wild' valkje zo kunt kroelen, dat moet een mooie ervaring voor je zijn ! Nooit aan gedacht om een valkje naar binnen te halen??

Gr. petra :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Wilma1

Wat een heerlijk gevoel, zo kroelen met een valkje waarvan je het niet verwacht ?!

Hoe is de voliere nu ???
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Sharon

Ik vind het fijn dat je Punky zo bijzonder vindt. Hij is ook wel heel erg mooi om te zien.  ;D

Hoi Petra

Ik heb binnen een valkje zitten, een opvangvalkje Punky. Maar deze moet weinig van mensen afweten. Het is goed dat we hem eten en en alles geven, zijn kooi verschonen maar verder wilt hij niets van mensen weten, dat vinden wij dan ook goed. Hij kan ook niet naar buiten omdat hij dus die aanvallen heeft. Gelukkig is hij al helemaal opgeknapt. Adsila is een heel apart valkje. ALs ik in de voliere ben dan wilt ze wel komen maar ze durft het nooit. En volgens mij vindt ze het kroelen ook fijn, want ze blijft roerloos zitten.  ;D

Hoi Wilma

Pap heeft vandaag niets aan de voliere gedaan omdat hij de aardappelen moest oogsten en de bonen van de staken moest halen. Maar als het morgen regent gaat hij verder (niet dat het hier vandaag droog is geweest, maar hij is gewoon in de regen aardappelen blijven uit doen). Het beton is in elk geval gestort.  ;)

Mara

*Petra*

Hoi Mara,


Oh sorrie, ik wist niet dat Punky binnen zat.
Maar zo met Adsila is natuurlijk ook heel gaaf !!

Groetjes Petra   :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Mara,

Dus als het morgen droog is dan wordt er niets gedaan ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Mara

Hoi Petra

De meesten weten niet dat Punky binnen zit, komt omdat ik het ook niet zo vaak over hem heb. Met Adsila is het ook echt geweldig.

Hoi Anja

Haha, als het morgen droog is dan gaat pap eerst de aardappelen oogsten en dan aan de voliere verder.  ;D

Mara

Sharon

Hoi Mara,
nou, ik hoop voor je dat er morgen aan je volière gewerkt wordt hoor! Wat weer het ook is.
Fijn dat het beton al gestort is.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Anke

Hoi Mara,
Even een dagje niet op het forum en ik heb meteen bij jou een hoop bij te lezen :)
Arme Punky,gelukkig voelt hij zich weer wat beter.
Wat leuk dat je Adzilla mocht kroelen :)
Volgens mij heb ik je foto herkend bij de wedstrijd ;D
Ik hoop dat er morgen weer aan de voliere gewerkt wordt!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

Hiér is het droog en de zon schijnt zelfs  :D moet ik wat díe kant opsturen  :P :P :P

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja


Mara

Hoi Anke

Pap heeft vandaag wat aan de voliere gedaan, maar goed, de aardappelen en bonen moeten ook van het land af, dus dat moest ook nog even tussendoor gebeuren....

Hoi Wilma

Al het mooie weer is welkom  ;D.

Hoi Anke

Het gaat zijn gangetje, vanmiddag even naar de Formido geweest, bezemstelen ;D en alles voor de goot gaan halen en daarna naar de Boerenbond, ben wel geslaagd voor wat lekkers voor Oscar, maar voor de birdies niet. Maar die hadden vandaag al macaroni, trosgierst en mier gehad.....Pino had al wat walnootstukjes gehad, dus tja..... ;D

Hoi Anja

De verbouwing vordert gestaag.....Langzaam maar het komt vooruit.... :D

Hoi iedereen

En dan een kleine verrassing op een door de weekse dag...













































Ik hoop dat jullie genoten hebben.

Mara