Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

caro

Sorry hoor Saar , ik bedoel inderdaad Mara :-[ :-[.

Ga het gelijk veranderen.
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Mara

Hoi Anke

Dank je wel. Pipo is heel erg eigenwijs ja!

Hoi Danielle

Neem je tijd hoor.....

Hoi Caro

Met mijn rug gaat het redelijk, niet beter maar ook niet slechter in elk geval. Ik weet niet of ik het gebeurde kan verwerken, ik weet niet hoe. Het klinkt heel stom, maar ik kan nergens heen met mijn verdriet. En als ik dan op een gegeven moment alleen nog maar te horen krijg dat ik niet deug, dat ik een chagrijn ben, dat ik niet voor rede vatbaar ben en dat alles wat fout gaat of zo mijn schuld is, tja, dan weet ik het ook even niet meer. Maar het zal wel goed komen. Gelukkig weet ik dat het met Boris de bouvier goed gaat, dat is voor mij alweer een stukje rust.

Dank je wel voor je complimentje.  :)

Hoi Saar

Haha, ik had het ook al gelezen.

Hoi Caro

Ik zie dat je het aangepasat hebt.  ;)

Mara

Romy

Hoi Mara

Ik heb je foto's bekeken en het zijn (opnieuw  :P) héél erg mooie! Echt om van te genieten!
Wat grappig dat de roodruggen jullie soms beetnemen  ;D Gekke vogeltjes toch  :D

Die noodle-mix, die had ik al eens zien staan, ik herken de doos. Maar toen heb ik het waarschijnlijk niet meegenomen omdat er enkel grotere vogels dan een valkparkiet opstonden. Maar bij jou eten de valkjes er dus ook van? Misschien dat ik het dan ook eens aanschaf  ;D

Het filmpje van Pipo is echt super!!!! Je merkt echt dat hij stopt als de muziek stopt! Wat is hij toch een gekkie  :-*

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Romy

Al staat er een papegaai op, ik probeer het gewoon.  ;) Komt misschien ook omdat ik rosella's heb. En die eten toch best wel wat 'apartere' dingen en dan proberen de valkjes het ook. Ik vind het jammer dat er 10 zakjes in zitten, als ze het niet eten, dan blijf je er mee zitten. Hier eten ze het wel, ik moet het alleen de volgende keer niet zo lang in de magnetron zetten.  ;D

Mara

Mara

Hoi iedereen

Ik heb wat foto's voor jullie gemaakt...

Het stoepje wat pas gemetseld is.

En wat foto's...

Ik hoop dat julli er van genieten.

mara

Sally

Hallo mara,
Hier geniet ik altijd van! Het zijn en blijven mooie foto's!

groetjes

Anja

Hoi Mara,

Errug mooi hoor.
Zie ik het goed dat ze een neiuwe dennenappel hebben?

Zitten er 10 zakjes in die noodlesmix.............dus dat kan je ze dan 10 keer geven?

Groetjes Anja

Mara

Hoi Sally

Dank je wel!!

Hoi Anja

Je ziet het goed, ik heb ze gisteren een nieuwe dennenappel gegeven. Had er toch nog genoeg liggen.  ;D

En ja, er zitten 10 zakjes in, dus dat kun je inderdaad 10 keer geven. Ik kan zaterdag anders wel eens een zakje meebrengen...

Mara

Anja

Hoi Mara,

Als je dat zou willen doen dat zou ik super lief van je vinden.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Zou ik het anders aanbieden?  ;) Ik breng je wel een zakje mee. Want dadelijk vinden ze het niet zo lekker....en dan zit je met de andere 9 zakjes te kijken.

Mara

Anja

Anke

Hoi Mara,
Even een dagje niet op het forum dus kon ik vandaag pas van je foto's genieten.
Maar genoten heb ik ;D
Mooi stoepje ook.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Dank je wel. Het ligt nu even stil, mijn broer heeft zaterdag een crematie, dus hij komt niet. Dus gewoon wat langer behelpen.

Hoi Anja

Graag gedaan.

Mara

danielle

Echt leuke foto's!
Je hebt zoveel vogels en ze zijn ook allemaal zo mooi.
Volgens mij kan je uren naar de voilere kijken en raak je nooit uitgekeken, of niet?
Even een vraagje....
Jullie vogels zijn allemaal toch al best oud? Hebben jullie al die jaren de vogels al, of hebben jullie ze op oudere leeftijd aangeschaft. Of ben je gewoon met vogels opgegroeid?

Danielle

Mara

HoI Danielle

Ik kan best 's zomers buiten gaan zitten met een boek, onder de veranda en dan naar de voliere kijken en dan helemaal vergeten dat ik eigenlijk wilde gaan lezen..... :D

De meesten zijn van kleins af aan hier. Even bij het begin beginnen, dus binnen....

Binnen zit Punky, dat is een opvangvalkje die 'nog niet zo heel oud zou zijn' volgens mijn ex-collega. Nu ben ik er vorig jaar achter gekomen dat op de ring staat 90. Dus hij is ondertussen 17 jaar oud en al een jaar of drie of vier.

In de voliere zitten twee oude rosella's, deze hebben we gekregen toen ze al ouder waren. Ze zijn nu tussen de 25 en de 30 jaar oud. Wij hebben ze zelf al 16 jaar. De roodruggen zijn 17 jaar oud en hebben we al vanaf ze klein zijn. En dan heb je nog Juffie, die is ook 17 jaar en zij is ook al van kleins af aan bij ons.

Verder is er ook nog Kop Toe, een grasparkiet van een jaar of 8-9 denk ik. Die hebben we ook gekregen van kennissen van ons. En dan is er nog Pierreke, een valkparkiet van een jaar of 8-9 en deze hebben we ook gekregen van kennissen. En de rest zit tussen 1.5 en 6 jaar oud.

Groetjes

Mara