Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Rob S

Hey Mara,

Leuk man dat je de voliere gaat verbouwen! Wordt het ook groter, of alleen opgeknapt?

Groetjes

Mara

Hoi Anja

;D

Hoi Rob

De voliere blijft qua afmeting hetzelfde, hij wordt wel wat lichter want een gedeelte van het pannendak wordt vervangen door platen en ook de achterkant wordt waarschijnlijk vervangen door lichtdoorlatende platen met gaas ervoor. Verder wordt het nachthok wel uitegebreid. Ze krijgen er nu een groter nachthok bij, mara de voliere zelf was nu het belangrijkste want die begon wel erg rot te worden....

Mara

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Mara,

Wat een leuke foto's weer en wat super dat je de voliere aan het verbouwen bent! Ik denk dat de valkjes straks erg blij zullen zijn met hun super de luxe nieuwe voliere ...

En inderdaad het klinkt misschien wat afgezaagd, maar ik kan er in ieder geval geen genoeg van krijgen en alle foto's maken me gewoon steeds helemaal happy  ;D

Thx Mara  :-*

Karin

Mara

Hoi Karin

Graag gedaan hoor. Fijn dat ik je blij kan maken!!!

Hoi Caroline

;D

Mara

Sally

Hallo mara,
Ik ben terug en het geheim is uitgekomen. :D
Leuk dat je de voiliere gaat verbouwen! wat zullen de valkjes straks blij zijn met hun nieuwe huisje.
En weer prachtige foto's zoals altijd!

groetjes

*Petra*

Hoi Mara,

Oh, super zeg!! Een nieuwe vollierre !!
Heel leuke foto's van je mooie vogels !!

Groetjes Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Saar

Hoi Mara
Ik ben benieuwd hoe je voliere er uiteindelijk er uit zal zien :D
Groetjes Saar :-*

Anke

Hoi Mara,
Wat leuk dat je je voliere gaat opknappen ;D
Straks zitten je valkjes dus helemaal in een vijf sterren hotel :)
Ook ik heb weer genoten van je foto's!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

mikaenwillie

wouw even zegen ik zag deze foto van je Rosellatje ooh die is ook geen dunne haha mika gaat die richting ook op maar Mika krijg rode buikje geen geel ..

groet willie en Mika
ik ben nieuw hier en heb Bol met vragu en ik wil mika lekker groot maken

Bello

Nou nou

Daar wordt dus gewerkt!!!

Ik dacht Punky en Foefer allang bij jullie in de voliere zaten.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Agnes

hoi Mara,

Ik wil je veel succes en sterkte wensen met de verbouwing van de voliere!

het is een hoop werk, maar het resultaat zal alle moeite waard zijn :D :D

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Monky

Hi Mara,
Wat leuk dat je een nieuwe voliere gaat maken !!!! Ik ben heel benieuwd hoe het eruit gaat zien!

Je hebt ook weer hele mooie foto's gemaakt. Ik heb er echt van genoten  :D

Sterkte met je rug.

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Sally

Ik hoop dat ze er inderdaad heel erg blij mee zullen zijn. En ik ben blij dat je mijn foto's mooi vindt.

Hoi Petra

Ik ben heel erg benieuwd hoe het gaat worden hoor.

Hoi Saar

Ik zal de foto's van als ie klaar is zeker hier plaatsen. Nadat ik ze naar Anja heb gestuurd...die heeft de primeur gekregen.  ;) Maar dan komen ze ook echt gauw genoeg hier te staan en ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.

Hoi Anke

Ik hoop dat ik een 5 sterren hotel heb hoor. Vanmorgen hebben ze appelciderazijnwater gekregen en vogelmuur.

Hoi Willie en Mika

Als ik het goed heb is die rosella ook al wat jaartjes ouder dan jouw Mika. En inderdaad, al mijn rosella's zijn lichtelijk uit de kluiten gewassen hoor, kijk maar eens naar Pino, mijn rosella man. Wel leuk dat je hier even komt buurten!!

Hoi Dorothé

Hier wordt zeker gewerkt. Foefer en Punky blijven nog even lekker bij Chantal. Ik heb wel gehoord dat ze van de week zaten te kroelen, dus dat is wel fijn hoor!  ;D

Hoi Agnes

Het is zeker een hoop werk, en nu kan ik al weer niet meehelpen vanwege mijn rug. Maar goed, ik kan misschien wat aan het speelgoed werken. Het meeste werk doen mijn vader en mijn broer. Het zijn twee schatten hoor!

Hoi Monique

Wij zijn zelf ook heel erg benieuwd. Het zijn eigenlijk allemaal afzonderlijke panelen die aan elkaar gezet worden. Hij lijkt veel groter dan mijn huidige voliere maar toch is ie hetzelfde.

Dank je wel voor het lieve plaatje. Dat kon ik wel even gebruiken.

Mara

Kaatje

Hoi Mara,

Wat vervelend dat je zo last van je rug hebt, heb je een verkeerde beweging gemaakt of is dat nog van die val !? Doe het maar rustig aan met jezelf meid, je hebt er maar 1 !

En uiteraard weer bedankt voor de heerlijke foto's  ;D

:-* Karin