Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Sally,

Vanavond las ik  :o .... Je ziet ik zit er als een havik op, zou Mara nu foto's aan het maken zijn van haar geheim !? Jemig ... ik ben ook nog steeds nieuwsgierig hoor ... maar als we geluk hebben weten we vanavond dus al iets ... Online blijven dus denk ik  ;)

Karin

Christine

Jammer genoeg kan ik niet online blijven...
Als er hier iets meer van gezegd wordt...
Sally als je dit leest hou me op de hoogte!! :P :P

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mara

Hoi Sally, Christine, Rianne, Romy en Karin

Hihi....het geheim zal zo ontsluierd worden..... ;D

Mara

Mara

Anja

Kaatje

Een super de luxe nieuwe badkamer met stromend fonteintje !? Speciaal voor vogels zodat ze lekker kunnen badderen !? Ik weet het nog steeds niet, of wordt er een muur tegen de wind gebouwd !?

Ik blijf het in de gaten houden en zat wel warm bij het denken dat je vast foto's aan het maken was  ;D ;D

We want more, we want more !!!

Karin  ;)

Agnes

Mara's valkjes worden de eerste die in het bezit zijn van een prive toilet  ;D ;D ;D ;D

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Anja

Caroline

Jullie zijn gestart aan de bouw van de nieuwe volière.  :D

Zo ja, heel veel succes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Ik blijf toch bij mijn eerste gok: uitbreiding van de voliere ;D
Hi hi wat is het nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Een nachtverblijf voor in de winter !? Ik denk dat ik maar rustig af moet wachten ... Het lijkt inderdaad of er iets gebouwd gaat worden  ;D ;D

Mara

Hoi iedereen

Onze wordende moeder heeft het helemaal goed!! We zijn sinds maandag begonnen met de verbouwing van de voliere. Het was eerst de bedoeling om de nachthokken klaar te maken, maar de voliere begon toch te grote mankementen te vertonen, dat we hier toch eerst aan begonnen zijn. En ik wilde eerst met Chantal praten of Foefer en Punky nog een tijdje bij haar konden blijven, want ik weet niet hoelang het allemaal gaat duren. Want er komt nog een verhuizing tussendoor in Oktober. Maar ik heb ook nog wat leuke foto's. Maar het is nu wel zo dat ze op een wat kleinere ruimte zitten, maar dat gaat allemaal goed hoor.  ;D

En dan nu nog wat meer foto's.....Niet van de verbouwing maar van de vogeltjes.

;D

Mara

Anja

Hoi Mara,

klinkt afgezaagd maar het zijn weer prachtige foto's.
Ik heb weer genoten.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Maar ik vind dat juist leuk om te horen... ;D

Mara

Anja

Hoi Mara,

Dat weet ik vandaar. Ik vind dat zelf ook heel leuk.

groetjes Anja